Jesch, zonder handdoeken kom ik achter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zit je in je appartement in Grunningen?![]()
Ik was net bij mn ouders, ben nu weer thuis om te eten, en ga zo weer naar mn oudersquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Bob. het volgende:
Jaja, spanning en sensatie.![]()
En nu gaat Bob. een maaltijd eten die ze voor een keer eens niet zelf heeft hoeven koken! Hoezee!
Ah maar dat is het mooie van je eigen appartement! Je kunt gewoon net zo lang in je blote kont rond lopen tot je van zelf droog bent!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jesch, zonder handdoeken kom ik achter..
En je mocht niet gewoon bij je ouders blijven eten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was net bij mn ouders, ben nu weer thuis om te eten, en ga zo weer naar mn ouders![]()
Maar ja, die wonen dan ook twee dorpen verder...
Ja, tuurlijk wel. Maar ze hebben liever dat ik dat een paar uur van te vroen zeg, zodat ze er rekening meekunnen houden. Bovendien had ik zin in bruine bonen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
En je mocht niet gewoon bij je ouders blijven eten?
sught, ik kwam uit mijn werk en kon door de her en der geplaatste fietsen mijn fiets niet meer fatsoenlijk onder het stadsbalkon vandaan krijgen. Alleen het weekend is dat zo. Leuk hoor, studenten die naar pap en mam gaan (ik heb daar trouwens nooit aan gedaan), maar zet je fiets dan wel netjes in de rekken. gedoe....quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef MaxMark het volgende:
Echte studenten gaan elke vrijdag naar thuisthuis
Ik ben anders ook zielig. Ik zit hier helemaal alleen in Wageningen, zelfs mijn ouders zijn er vandoor! En mijn plannen voor vanavond hebben afgezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
En nergens een Bobbette om me te troosten..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef joanie het volgende:
Groningen ik woon er alweer bijna 2.5 jaar (van oorsprong Drentse) binnenkort hasta la vista Grunnen. Wat een kutstad met idem dito stadjers en niet te vergeten de buschauffeurs!! Chagrijnige ik wil mezelf vermoorden geef me de fles drank anders houd ik het niet vol chauffeurs. Kan geen greintje respect af overspannen vh eurokaartje en dan die nuchtere mentaliteit van de Groningers!!! Ooh van mij mag er een UFO op de Grote Markt Landen ....
Jij gaat gemist wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef joanie het volgende:
Groningen ik woon er alweer bijna 2.5 jaar (van oorsprong Drentse) binnenkort hasta la vista Grunnen. Wat een kutstad met idem dito stadjers en niet te vergeten de buschauffeurs!! Chagrijnige ik wil mezelf vermoorden geef me de fles drank anders houd ik het niet vol chauffeurs. Kan geen greintje respect af overspannen vh eurokaartje en dan die nuchtere mentaliteit van de Groningers!!! Ooh van mij mag er een UFO op de Grote Markt Landen ....
Wees blij dat je niet met de trein gegaan bent. Het was weer mis vandaag, tenminste de trein die om 17.00 naar Leeuwarden zou vertrekken, viel uit omdat ie te vol zat en de machinist het niet verantwoord vond om te vertrekken. Was ik dus een uur later bij thuisthuis hierdoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook naar thuisthuis, maar niet met de trein vandaag.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vinden jullie fok de laatste tijd ook zo saai?
Dat klopt ! Heel goed van je door de vorige buschauffeurs werd ik stellig aangesproken met MIss ...... (woonplaats)quote:
Meid, ik kom ook uit Drenthe en ik merk echt geen verschil tussen de chauffeurs. Er zitten evenveel chagrijnen en niet-chagrijnen tussen. Je verhaal is lichtelijk overdrevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Dat klopt ! Heel goed van je door de vorige buschauffeurs werd ik stellig aangesproken met MIss ...... (woonplaats)(maar dat was in 'der schone Drenthe'...
![]()
![]()
Dachtut niet manneke, stad en streekvervoer zijn twee werelden op zichquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Meid, ik kom ook uit Drenthe en ik merk echt geen verschil tussen de chauffeurs. Er zitten evenveel chagrijnen en niet-chagrijnen tussen. Je verhaal is lichtelijk overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |