juhwel hoor, volgens mij zit er een gebouw van HOV naast het parkeerterrein van de veerdienstquote:Op zondag 23 september 2007 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt niet vaak in de haven dus

Klopt. Met een mooie Terminal Trekkerquote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
juhwel hoor, volgens mij zit er een gebouw van HOV naast het parkeerterrein van de veerdienst

als het japanse yen is heb je een dealquote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef Sebasser het volgende:
Er staan zeer gewilde foto's op.
Bieden vanaf 1500,- graag.

daar kan ik 3 auto's voor kopen man!quote:Op zondag 23 september 2007 01:03 schreef Sebasser het volgende:
Alex, 1500 maar!

Met beeb of zonder beeb?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
Zo, de kelder is in het nieuwe huis leeggehaald, maar ik heb een stuk of wat uterusmodellen weten te redden om als verjaardagscadeautjes uit te delen..
Wie is er al eerste jarig?

quote:Op zondag 23 september 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oi, freecell vroeg zich af of het uterus-model een baby had
Hé, hebben jullie wat te vertellen?quote:Op zondag 23 september 2007 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Met beeb of zonder beeb?
* freecell wil er best één op haar verjaardag!

Ik wil graag een button met: "Nee, ik ben NIET zwanger en als ik dat ooit word, hoor je dat vanzelf!quote:Op zondag 23 september 2007 09:25 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Hé, hebben jullie wat te vertellen?![]()
Goedemorgens trouwens allen

Dat had ik ook wel verwacht, maar het is zo leuk om te roepen. Die met beep zijn wel schattig.quote:Op zondag 23 september 2007 09:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, dan zou je het echt wel eerder weten dan dit topic
Ik ben 100% zeker niet zwanger momenteelwil je details?
Uterusmodellen zijn gewoon leuker mét beeb, vind je niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |