Ben ik Er?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
BiEr
In 300 stijl: in plaats van SPARTAAAAAAAAA wordt het BIERTJEEEEEEEEEEEquote:
BiEr mag best een afko zijn voor Ben Ik Er Reeds. Of Ben Ik Erg Rood.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In 300 stijl: in plaats van SPARTAAAAAAAAA wordt het BIERTJEEEEEEEEEEE
Maarre, BiEr is dus geen afko? NaTo wel
Naam Topicquote:
Bier Is Echt Relaxedquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BiEr mag best een afko zijn voor Ben Ik Er Reeds. Of Ben Ik Erg Rood.
ah uiteraardquote:
zie je wel dat het meevaltquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn begeleider is liefHij was totaal niet verbaasd geloof ik dat mn scriptie niet gaat
![]()
Ik moest maar naar de studieadviseuse kijken waar het nou fout gaat, en dan zou hij daarna wel helpen waar ie kon
Helaas, die kan niet. Ik zou in m'n eentje kunnen gaan maar dat doe ik niet vaakquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om wat te gaan doen vandaag, probeer nu iemand mee te krijgen om te gaan theatersporten
Dus je gaat wel verder met deze scriptiequote:Op dinsdag 18 september 2007 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn begeleider is liefHij was totaal niet verbaasd geloof ik dat mn scriptie niet gaat
![]()
Ik moest maar naar de studieadviseuse kijken waar het nou fout gaat, en dan zou hij daarna wel helpen waar ie kon
Goed bezig Soempquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb heel hard gestudeerd. Van 9.00 uur tot 17.00 uur.![]()
En iedereen heeft voor vanavond afgezegd, dus ik ga vanavond op de bank hangen en House kijken.
![]()
Het idee alleen al, hè.quote:
Ga je in je eentje theatersporten? En wat houdt het in?quote:
Ken je de Lama's? Dat is een soort theatersportquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je in je eentje theatersporten? En wat houdt het in?
Oke, maar ga je kijken of ga je meedoen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ken je de Lama's? Dat is een soort theatersport
En ik ben er nog niet over uit of ik in m'n eentje ga of niet, maar ik denk het wel. Of jij moet zin hebben om je avond alsnog vol te plannen en langs te komen
Als ik er heen ga, ga ik om mee te doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, maar ga je kijken of ga je meedoen?![]()
En ik blijf vanavond lekker thuis.![]()
Als ik het idee goed begrepen heb is het een soort training, en doet vrijwel iedereen mee. En het ergste wat kan gebeuren is dat mensen je niet grappig vinden (situaties als uit je kleding scheuren niet meegerekend)quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
Stoer
In Amsterdam heb ik bij zo'n groep gekeken en veel van die improvisaties zijn zo knap![]()
Valt wel mee, overkomt iedereen wel eens. Als je dan gewoon verder gaat is er weinig aan de handquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me toch wel pijnlijk als je grappen maakt en dat er dan zo'n stilte volgt...![]()
Die van jou is behoorlijk luguber.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kijk es aan, Soempie heeft ook een nieuwe sig!
Het waren andere tijden Soempie! (Of je moet ongeveer 10 zijn geweest toen je het geitje in de klok speelde)quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Soempie het volgende:
Het verschil tussen Tim en Soemp. Tim is stoer.Soemp niet.
![]()
Dat zei LadyBlack ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van jou is behoorlijk luguber.![]()
Ik was 4.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het waren andere tijden Soempie! (Of je moet ongeveer 10 zijn geweest toen je het geitje in de klok speelde)
Dan is er niets aan de hand en mag het nogquote:
Ik die van mij ook niet. Kate Nashquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zei LadyBlack ook al. Ik vond het wel creatief (maar heb het niet zelf bedacht)
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk op soortgelijke verhalen van anderen
I think I mightquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
'yeah, intelligent input darling. Why don't you just have another beer then?'![]()
Bloed geven.. das gewoon een verkapte aids testquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef Supersheep het volgende:
Net even bloed laten prikken voor controle om bloeddonor te worden.
Leuke pakjes dragen ze daar trouwens![]()
![]()
Kun je niet beter solliciteren om daar te werken? Mag je ook zo'n pakje dragen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef Supersheep het volgende:
![]()
Ik wacht nog op mijn oproep om voor de eerste test te komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef Supersheep het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bloed geven.. das gewoon een verkapte aids test![]()
wyccie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je niet beter solliciteren om daar te werken? Mag je ook zo'n pakje dragen.![]()
![]()
En heel goed dat je je hebt opgegeven!![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu ga ik naar de keuken om avondeten te bereiden. Op het menu staat een soort braadworst, röstirondjes en komkommer, met vanilleyoghurt als toetje
Tot later
Je hebt zo'n pakje van het lijf van één van de dames gerukt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:52 schreef Supersheep het volgende:
wyccie!
Wie zegt dat ik nu al niet in zo'n pakje rondhuppel?![]()
Dat het langer op kweek moet, betekent niet of het beter of slechter nieuws is. De testprocedure is gewoon anders dan bij suikerziekte, neemt wat meer tijd in beslag. Maak je dus maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
Glutenallergie is nog niet zeker, die moest langer op kweek dus dat hoor ik eind deze week (weet niet of het een goed of slecht teken is)
Mooi dat het iig geen suikerziekte is, hopen dat je ook geen glutenallergie hebt, maar als je dat ook niet hebt ben je ook weer niks verder eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:Ik heb geen suikerziekte
Glutenallergie is nog niet zeker, die moest langer op kweek dus dat hoor ik eind deze week (weet niet of het een goed of slecht teken is
) Verder een goede schooldag gehad met interessante colleges. Oh en ik heb een baan
(niet bij Spits overigens
maar administratief) Maar nu eerst boerenkool
en dan raadsvergadering. Druk leven
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat het langer op kweek moet, betekent niet of het beter of slechter nieuws is. De testprocedure is gewoon anders dan bij suikerziekte, neemt wat meer tijd in beslag. Maak je dus maar geen zorgen.
Eet smakelijk, boerenkool! Mjammm... ben wel een beetje jaloers op jullie avondeten.![]()
Boerenkoolquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:Ik heb geen suikerziekte
Glutenallergie is nog niet zeker, die moest langer op kweek dus dat hoor ik eind deze week (weet niet of het een goed of slecht teken is
) Verder een goede schooldag gehad met interessante colleges. Oh en ik heb een baan
Aardig van je, maar het slurpt zo moeilijk door zo'n ethernetkabelding.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog wel wat over dus als je zin hebtCup a soup is natuurlijk geen maaltijd he
Het werd me gevraagd dus ik kon niet weigeren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt zo'n pakje van het lijf van één van de dames gerukt?![]()
Mijn avondeten was Cup-A-Soup. Tim heeft het beter voor elkaar.![]()
Croutonsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het werd me gevraagd dus ik kon niet weigeren natuurlijk
Maar er zit toch helemaal niks in Cup-A-Soup waardoor je honger gestild wordt?
Ga es wat vast voedsel fixen, hup hup!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt zo'n pakje van het lijf van één van de dames gerukt?![]()
Mijn avondeten was Cup-A-Soup. Tim heeft het beter voor elkaar.![]()
welke?quote:
Ik heb ook wel een aantal hoesjes die niet passen, zoals sgt.peppers en albums van led zeppelin, dus dat wordt al gestapeld iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarna wordt het dus stapelen
Dvd's zijn qua omvang ook wat groter, en dan heb ik ook nog eens het geëmmer met boxsets en series enzo... Ik heb het er maar moeilijk mee.
Ik leen nog maar aan een select gezelschap cd's uit, heb al wat gezeik gehad daarmee namelijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zorg gewoon dat genoeg mensen weten dat je er veel hebt en dat ze ze bij jou komen lenen. Dan ben je er zo een stel kwijt
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef Soempie het volgende:
Ik ging dit weekend m'n cd's op alfabetische volgorde zetten. En toen kwam ik er achter dat ik 2 cd's dubbel had.![]()
![]()
Snow Patrol - Final Strawquote:
ik bied 8 euroquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snow Patrol - Final Straw
Editors - An End Has a Start http://www.youtube.com/watch?v=blP9LWyKqzI
quote:
quote:
dat je er ook echt 8 euro voor biedt.quote:
Ik geef niet zomaar iets wegquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat je er ook echt 8 euro voor biedt.![]()
Ik geef altijd alles gewoon weg als ik iets niet meer wil hebben en iemand anders wel.![]()
Met jouw dvd verzameling had het wel gekund, dubbelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat met dvd's nog nooit gehad. Maar jij hebt ook nogal een stapel cd's
Oh, het ging om 2 cd's..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar iets weg
en 8 euro voor 2 cd's vond ik wel een aardig bod
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
Had je serieus ¤8,- geboden? Het is niet echt veel goedkoper dan in de winkel namelijk.
Of je moet Soempie een flinke financiële ondersteuning willen geven natuurlijk
Hoeveel heb je er dan? (ongeveer)quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hou ze altijd al bij in een speciaal programma, juist om zulke taferelen als bij jou te voorkomen
En jaloers...tsja. Als je weet hoeveel euro's erin geïnvesteerd zijn is die jaloezie gauw voorbij
Boven de 250 ga ik pas eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... zit nu op een stuk of 160. Valt op zich nog mee, maar als je de boxsets (o.a. 24, Miami Vice, LotR) meeneemt dan gaat het vrij hard, qua waarde.
Ik leen altijd alles heel makkelijk uit. Als ik het maar weer heel terug krijg, boeken niet onder de chocolademelk vlekken, geen krassen op cd's, etc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar belangrijk... werkt dat dan ook andersom zo of moet je van anderen wel alles kopen als je 't wilt hebben? Bij mij is het heel erg afhankelijk van wie wat wil hebben, maar weggeven doe ik niet zo snel. Net zoiets als uitlenen... ik stop een berg geld in een collectie, dan is het een beetje schraal dat ineens allemaal kennissen op de stoep staan om die krengen te lenen. En dan zelf rippen en doorverkopen soms, zelfs.Ja sorry, maar koop ze dan maar lekker zelf
.
omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik leen altijd alles heel makkelijk uit. Als ik het maar weer heel terug krijg, boeken niet onder de chocolademelk vlekken, geen krassen op cd's, etc.En ik geef ook heel makkelijk weg. En soms krijg ik wel eens iets van iemand anders, maar dat maakt me ook eigenlijk niet uit.
![]()
Wel meegemaakt dat ik heel hard had gewerkt voor iemand -gratis, natuurlijk- en toen bleef er wat van de verf over. Dat wilde diegene weggooien. Toen vroeg ik of ik het mee kon nemen en toen ging hij er opeens geld voor vragen.![]()
Toen dacht ik wel: 'jou help ik niet meer. '
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel meegemaakt dat ik heel hard had gewerkt voor iemand -gratis, natuurlijk- en toen bleef er wat van de verf over. Dat wilde diegene weggooien. Toen vroeg ik of ik het mee kon nemen en toen ging hij er opeens geld voor vragen.![]()
Toen dacht ik wel: 'jou help ik niet meer. '
![]()
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel. Ook al eens dvd's uitgeleend in puntgave conditie, en terug gekregen alsof ze er een olympisch kampioenschap frisbee op rotsblokken mee hadden gedaan. En dan met een stalen gezicht zeggen: "nee hoor, zo heb ik 'm ook meegenomen!"
'Sterf, zak stront.'
Dat maakt je wel voorzichtiger
Veel plezier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weg, zou eigenlijk al om acht uur bij een borrel zijn
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weg, zou eigenlijk al om acht uur bij een borrel zijn
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou vanavond 2 hoofdstukken lezen, heb 10 bladzijdes gehadIk houd het tempo echt niet bij zo
Op die manier leer je wel dat uitlenen niet altijd slim isquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.![]()
Zo herken ik je weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goeie vraagEven pauze houden natuurlijk, en dan te lang blijven hangen
Ik dring mensen dingenl op juist.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Voor de rest: ik leen amper spullen uit, wordt ook weinig gevraagd.
Is ook weer zo. Maar meestal gaat het goed bij mij. Mocht het niet goed gaan en zegt iemand met een stalen gezicht dat iets al beschadigd was, dan leen ik die persoon gewoon niks meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Op die manier leer je wel dat uitlenen niet altijd slim is![]()
Ik heb geen cd's ofzo om uit te lenen, ik download het als ik het leuk vindquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dring mensen dingen wel op juist. Zo van: dit vind je vast mooi! Hier, de cd.Bij films ook. En m'n complete serie van Six Feet Under is nu verspreid over verschillende mensen, omdat ik het ze aangeraden heb.
![]()
Ik heb nog steeds het laatste seizoen niet gezienquote:
En ik ben heel naief en makkelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Geld leen ik trouwens sowieso niet snel uit. Ook zelf lenen bij iemand niet. Binnen de familie wel en aan betrouwbare vrienden, maar ik heb er al best vaak gezeik om gehad (gelukkig niet om grote bedragen)
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Binnen de familie wel en aan betrouwbare vrienden,
Ja, sommige vrienden kunnen gewoon niet goed overweg met geldquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?
Die ene omeletquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef Supersheep het volgende:
Heeft iemand hier nog een idee wat lekker is om met eieren te maken? Heb er hier nog 20 liggen maar om ze nou allemaal te koken of te bakken is ook zo simpel
Dat wil ik ook zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Soempie het volgende:
Bijna House gemist door jullie. Ik verheug me er al de halve middag op.
![]()
Welke omelet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die ene omelet
chocolademousse
Wentelteefjes
Roerei
Soms heb je wel slordige vrienden en die vertrouw je dan niet met je spullen. En ik bedacht net dat ik heus niet zo naief ben. Ik leen alleen aan mensen die ik inderdaad wel met m'n spullen vertrouw. Dan heb ik al gezien hoe ze met hun eigen eigendommen omgaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?
Die uit dat Italiaanse kookboekjequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke omelet?
En roerei met wat?
House is echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou verkiezen boven champions league voetbal ?![]()
Ik heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd. Wat voor soort serie is dat ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
House is echt geweldig.Ik moet zo lachen om die opmerkingen en tactieken van hem.
![]()
Uhh.. ja, hoe zat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die uit dat Italiaanse kookboekje
* opzoektquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhh.. ja, hoe zat dat ook alweer?
Dankjequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* opzoekt![]()
4 eieren loskloppen met peterselie, knoflook, zout en peper.
2 uien in ringen fruiten, 1 el basterdsuiker en 1 el azijn toevoegen. roeren tot suiker opgelost is
4 aardappelen in plakjes in koekenpan, ui erover, ei erover, vlam laag en 10-15 minuten garen. Deksel erop.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankje
Misschien dat ik dat dan ga doen en het deze keer wel snel genoeg van het vuur haal
Heb ik alleen nog wel uien nodig. En frambozenbalsamico ipv normale moet ook nog wel kunnen lijkt me.
Idd. Wel 2x zoveel zooi, en 1 kilo aardappelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
Hier vrijwel hetzelfde recept trouwens: http://www.mijnreceptenbo(...)n/fritatta-1030.html
Hugh Laurie speelt de cynische dokter Gregory House, die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd. Wat voor soort serie is dat ?
Hoge cijfers ook op imdb, toch maar een keertje kijken dan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hugh Laurie speelt de cynische dokter Gregory House, die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.
Dokter Gregory House heeft een eliteteam van jonge medische experts om zich heen verzameld. Dr. Eric Foreman (Omar Epps) is een neuroloog met een enigszins verdacht verleden, dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) een gepassioneerde immunoloog en dr. Robert Chase (Jesse Spencer) is een slimme, maar verwaande IC-arts. Samen met hen probeert House op onconventionele wijze het leven van patiënten te redden.
Geknipt en geplakt.![]()
Gregory House is echt zo grappig.Wat een zak.
![]()
Als je daarmee een pan wil bedekken heb je volgens mij gewoon drie lagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Idd. Wel 2x zoveel zooi, en 1 kilo aardappelen
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoge cijfers ook op imdb, toch maar een keertje kijken dan.
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Wist je dat Chase en Cameron in het echie verloofd zijn?
Ik mis het echt steeds, balenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.
Op donderdag pas ik altijd op twee jongens, dus dan zorg ik dat ze voor half 9 slapen.![]()
Dat is later in de serie dacht ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.Wel dat ze een seksrelatie hebben in de serie.
![]()
Ik had nog niet door dat maandag en donderdag niet op elkaar aansloten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is later in de serie dacht ik(die op donderdag uitgezonden wordt)
Dat maakt alles extra romantisch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Wist je dat Chase en Cameron in het echie verloofd zijn?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat maandag en donderdag niet op elkaar aansloten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat maakt alles extra romantisch?
Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na danquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik redelijk bij op donderdag, op de laatste maand na danGelukkig maar
Volgens anderen heb ik toch wat belangrijke afleveringen gemist. Maar vooruit, ik snap het nog, ik doe niet moeilijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan scheelt het dat je qua achterliggende verhaallijn vrij weinig gemist hebt aangezien dat maar heel langzaam gaat en het grotendeels toch echt losse afleveringen zijn.![]()
En nu nog één?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ja. Nee toch? Ja, toch wel? Ja!
Het hoofdstuk is uit
quote:
ahquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]Je kijkt nu seizoen 1, donderdag seizoen 3 en daarnaast is het vandaag dinsdag.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan
Ik ben het helemaal strontzatquote:
Wanneer heb je je tentamens?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal strontzatEn dan nog 3 uur lezen op het volgende hoofdstuk, echt niet
Niet persoonlijk
Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?quote:
Sommige colleges wel, andere niet. Maar de enige die specifiek is voor Bedrijfswetenschappen, is interessantquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat duurt gelukkig nog even. Vind je het al leuker?
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
Wyc, herkenbaar opeens.
Wat studeer je? Of welke richting?
Post het hierquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen.Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten
Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
![]()
![]()
Is toch ook best interessant?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Post het hier
Ik vind nog interessant ook
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.![]()
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
Zou ik het erop wagen?quote:Een eigentijdse luxe 'laptop' schoudertas met handige extra's. Zoals een gescheiden, afsluitbaar en uitritsbaar vak voor uw laptop en een afritsbare opbergetui voor uw adapter en snoeren. Daarnaast heeft de tas een speciaal afsluitbaar vak voor uw mobiele telefoon of mp3-speler met een snoeropening in de zijwand voor uw oortelefoon. Geheel uitgevoerd in hoogwaardig nylon en in modern Postbank-blauw. Let op: op=op
Je bent net begonnen met geneeskunde?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.![]()
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Post het hier
Ik vind nog interessant ook
Dat weet ik ook niet. Wel dat ik 'm op die foto erg lelijk vindquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
ik wil deze misschien bestellen:
https://rentepunten.postb(...)ag_laptoptas_big.jpg
via rentepunten van postbank. Maar ik kan niet vinden of er ook plek is voor boeken
[..]
Zou ik het erop wagen?
En waarom kan ik er wel een link van maken, maar een plaatje niet? [img] [/ img] doet het niet
Een doktersjas met stethoscoop bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef Supersheep het volgende:
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]oke. Wat ik vandaag het meest apart vond dan. Even scannen van een afbeelding.
![]()
die dingen zijn altijd lelijk, of het kost een fortuinquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Wel dat ik 'm op die foto erg lelijk vind
Ja, en het wordt alleen maar erger, volgens mij. En ik kan het me niet meer veroorloven om te gaan lanterfanten. Ten eerste omdat ik dat niet wil bij zo'n studie, ten tweede is mijn schuld bij het IBG een beetje erg hoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
Je bent net begonnen met geneeskunde?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een doktersjas met stethoscoop bedoel je?![]()
Hebben ze niks beters dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die dingen zijn altijd lelijk, of het kost een fortuin
Is het gratis? Dan kun je het altijd proberen. Ik vind het wel een opvallende kleur blauw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
ik wil deze misschien bestellen:
https://rentepunten.postb(...)ag_laptoptas_big.jpg
via rentepunten van postbank. Maar ik kan niet vinden of er ook plek is voor boeken
Zou ik het erop wagen?
En waarom kan ik er wel een link van maken, maar een plaatje niet? [img] [/ img] doet het niet
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.quote:
Hangt er van af....quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben je trouwens alcoholist als je op dinsdagavond aan de whisky zit?
alleen vanavondquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er van af....
Hoe vaak is het bij jou dinsdagavond?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.
Heeft B.ertha niet een slagersjas? Dan heeft zij al de helft van het pakje compleet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.
Heeft B.ertha niet een slagersjas? Dan heeft zij al de helft van het pakje compleet.![]()
Officieel ben je al alcoholist als je 2 biertjes per dag drinkt geloof ik of als je op EEN dag in de week 6+ glazen drinkt. Onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Nou nu komt het hoor. Simpel voorgesteld dan.
Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.
Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.
Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.
Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.![]()
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.![]()
In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.
[afbeelding]
Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.![]()
Ja, ik ben weekendverslaafd, maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Officieel ben je al alcoholist als je 2 biertjes per dag drinkt geloof ik of als je op EEN dag in de week 6+ glazen drinkt. Onzin natuurlijk![]()
Of 1 keer in het weekend 6 biertjes. Dat is ook genoeg om alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
drink jij áltijd 2 biertjes per dag dan?
quote:
Ik ookquote:
Heb ik eerder iets van op tv gezien dacht ik. Tot wanneer werd die verbinding eigenlijk weggehaald (als middel tegen epilepsie)?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.
Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.
Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.
Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.![]()
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.![]()
In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.
[afbeelding]
Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.![]()
quote:
Ja echt welquote:
Heb je meerdere oppaskindjes? Ik dacht 2 maar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.
Op donderdag pas ik altijd op twee jongens, dus dan zorg ik dat ze voor half 9 slapen.![]()
Zo'n pakje bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?
Ben je nu net pas terug dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik meld me ook weer
Theatersporten is leuk (duh, anders was ik al wel veel eerder thuisgeweest). En de officiële richtlijn is dat het begint om 20 uur, maar het schijnt vaker te zijn als mensen er een keer zin in hebben, zo rond half negen als ze vroeg zijn
. En omdat het opgedeeld is in rondes denk ik niet dat het een echt probleem is om later alsnog mee te gaan doen
Ja joh, eerst was er een soort training, daarna een pauze, daarna hetzelfde maar dan wat langer, met meer mensen en zonder coaching er tussen, waar ook weer een pauze in zat... en de kroeg waar het was is toch nog wel een redelijk eind van m'n huis afquote:
Echt een avondvullende bezigheid dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja joh, eerst was er een soort training, daarna een pauze, daarna hetzelfde maar dan wat langer, met meer mensen en zonder coaching er tussen, waar ook weer een pauze in zat... en de kroeg waar het was is toch nog wel een redelijk eind van m'n huis af
Als je wil kan je dat er van maken. Heb je minder tijd dan kan je ook prima eerder wegquote:Op woensdag 19 september 2007 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt een avondvullende bezigheid dus.![]()
Da's makkelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je wil kan je dat er van maken. Heb je minder tijd dan kan je ook prima eerder weg
(vandaar ook de huidige TTquote:Op woensdag 19 september 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, lekker alles alleen op moeten lossen dus. Goed groepsproces!
De voorzitter een schop onder zijn hol geven dat hij andere mensen een schop onder hun hol moet gevenquote:Op woensdag 19 september 2007 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Gemak dient de (andere) mens. Moet je toch meer eens zien te veranderen dan.
Cheers pal!quote:Op woensdag 19 september 2007 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zet een aflevering Black Books aan en ga slapen. C4, succes met je wachtdienst
trustequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2450784.ece![]()
![]()
dit heb ik gemaakt![]()
![]()
een middagquote:Op woensdag 19 september 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heb je er over gedaan?
3 Minuten?
En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n pakje bedoel je?
[afbeelding]
ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd meequote:Op woensdag 19 september 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je die foto's zelf gephotoshopt?
Wekker uit gezet om half 7 en daarna weer in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ookMorgen weer om 7 uur zwemmen.
![]()
Welterusten allemaal.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2450784.ece![]()
![]()
dit heb ik gemaakt![]()
![]()
quote:
Geen kritiek, maar misschien een tip:quote:Op woensdag 19 september 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de hoofden er met fireworks uitgesloopt. had netter gekund op sommige punten, maar de achtergronden werkten lang niet altijd mee
@ Nem: en bedankt voor die foto![]()
dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kritiek, maar misschien een tip:
Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje svrijstaand gemaakt door middel van selcties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen conrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.
Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:Ik heb geen suikerziekte
m'n zus heeft het vorige week voor de eerste keer gezien. House zegt weer wat hilarisch bot en zij: 'Nou zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
House is echt geweldig.Ik moet zo lachen om die opmerkingen en tactieken van hem.
![]()
die is er welquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als er een middelvinger-smiley was, dan had hij hier gestaan
Ik ga tv kijken, ben het zat. Flapflap verhuist mee
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag allerlei interessante dingen geleerd over de hersenen. Ik moet nu leren om niet alles door te willen vertellen.Er was aan het begin van de avond 'heel even' een vriend op bezoek. Ik heb een uur tegen hem zitten praten
Op een gegeven ogenblik zei hij: 'oke, nu mag je dit nog vertellen, je hebt 2 minuten, maar daarna ga ik écht naar huis.'
![]()
![]()
alleen als je dat elke dag en overdag ook doetquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had wel graag gezien dat er iemand uit zou vliegen bij House, iig duidelijkheid, nu moet ik weer een week wachten.
maar dat is ook interessant soempquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
wat een onzinquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of 1 keer in het weekend 6 biertjes. Dat is ook genoeg om alcoholist te zijn.
Ik weet niet wat normaal is in het uitgaanscircuit, maar onder de studenten zijn er dan héél veel alcoholisten.
Wat ik zelf laatst met photoshop gedaan heb is:quote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kritiek, maar misschien een tip:
Ik ken Fireworks niet zo goed maar waarschijnlijk heb je de hoedje vrijstaand gemaakt door middel van selecties te maken met het toverstafje (dat is in Photoshop tenminste zo). Daardoor krijg je vaak een korrelige rand, wat er niet zo fraai uitziet als je geen contrasterende achtergrond hebt.
Beter is het om het gummetje te gebruiken met een grote radius als brush. Dan ruim van het vrij te maken object beginnen met gummen en langzaam naar de trand toewerken van het object.
Je verzwakt dan waarschijnlijk wel iets van de randen van het object, maar visueel komt dat veel beter over.
Heb je eventueel de foto van Beatrix waaruit die hoed afkomstig is? (hoedje 2 bedoel ik)
Als je hem hier post wil er wel even mee klooien, om het verschil te laten zien.
dat was het probleem dus ook: de achtergrond werkte niet meequote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Davinia's oplossong is op zich zo gek nog niet, maar:
Het probleem met het toverstafje/magic wand is dat wanneer je geen contrasterende achtergrondkleuren hebt, zoals met die foto van Bea op sommige plekken, de tool te veel (per definitie niet goed) of veel te weing selecteert (en dan moet je alsnog gummen of iets dergelijks)...
Ik ga nu Bea onderhanden nemen...![]()
oh verrek, nu het je het zegtquote:Op woensdag 19 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Deze foto van Bea is trouwens anders dan die op dvhn staat, de rode bovenkant is hier veel minder aanwezig...
Ik moet toegeven, hij is lastig als je geen paden gebruikt...
Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik mocht geen aanstootgevende plaatjes meer posten...![]()
Ja en daar kreeg ik een behoorlijke lading commentaar op.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Poste jij niet grote penii met dikke ringen er doorheen en rottende wonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |