quote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef fransbreda het volgende:
Parel van het zuiden!
Oja, daar zag ik hier allerlei posters van hangen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:55 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond HBO-intro in de binnenstad.
Duh.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wil vanavond ook naar Breda, zeker voor de 3 Gezusters (opening)
Maar niemand wilt mee
quote:
*Agrees.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb weer lekker gekookt. Al zeg ik het zelf.
Jeuhj.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Frazz het volgende:
Goh het hele weekend werken
VERPLICHT
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Frazz het volgende:
Goh het hele weekend werken
VERPLICHT
Neem een trui mee. En als je wilt, kan ik je ook nog warmhouden.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik vrees een beetje voor het weer van 't weekend. Wordt steeds kouder als het aan Marjon de Hond ligt.
Goed aanbod! Ik laat die trui thuis!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neem een trui mee. En als je wilt, kan ik je ook nog warmhouden.
zekers! morgen weekend, en wat voor één!+quote:
BredaBarstquote:Op donderdag 13 september 2007 20:53 schreef Asics het volgende:
[..]
zekers! morgen weekend, en wat voor één!+
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:26 schreef veldmuis het volgende:
Goed aanbod! Ik laat die trui thuis!
Kan net!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Mwheheh. Die geiten zijn wel allemaal een jaar of 17 hè.
quote:
quote:
Het scheelt bijna 10 jaar hè J. 10. 10.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Jammer dat ik tot 16 uur nog binnen moet zitten.
Ik zou het niet doen. Wie weet welke collega je tegen komt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef fransbreda het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met ziektewet, mag ik dan wel gewoon de stad in strompelen?
Het is officieel iilegaal dus begrijp ik.Dacht dat je niet de hele dag thuis hoefde te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Wie weet welke collega je tegen komt.
Ik weet niet wat je als ziekte hebt opgegeven?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:15 schreef fransbreda het volgende:
Het is officieel iilegaal dus begrijp ik.Dacht dat je niet de hele dag thuis hoefde te zijn.
Als ik nou een kantoorbaan had, was het anders.Toch duidelijk dat ik (te lui ben) uhm niet kan werken.
Neem voor de vorm krukken mee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef fransbreda het volgende:
Heb alleen doorgegeven dat ik aan mijn knie geopereerd word.
Verder nog geen contact met baas gehad, die interesseert het ook niet echt en is daar naar mijn weten niet voor verzekerd, betaald dus zelf mijn loon door.
Triangel erbij en gaan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef fransbreda het volgende:
Haha, ik weet ook niet of ik wel ga, heb zaterdag een verjaardag iig.
Eer ik van ene kant naar andere kant van 't park gestrompeld ben is het alweer afgelopen denk![]()
Ik wou nog wel een rolstoel jatten in t amphia maar ja dan voel ik me net zo'n josti![]()
Hm,. nouja, ik weet niet of je controle krijgt ofzo. Je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef fransbreda het volgende:
Heb alleen doorgegeven dat ik aan mijn knie geopereerd word.
Verder nog geen contact met baas gehad, die interesseert het ook niet echt en is daar naar mijn weten niet voor verzekerd, betaald dus zelf mijn loon door.
Lang in de rij gestaan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef BossFight het volgende:
Om twee uur op je werk aan komen is rete grappig. En met een kutsmoes ook, jeuzus! En gewoon geloven allemaal. Prachtig. De Drie gezusters is wel mooi van binnen...
Nope! Ik was zo wijs om pas rond een uur of half 1 binnen te lopen. Het was aardig druk binnen maar ik kon gewoon doorlopen! Was wel relaxed allemaal. Het is echt gigantisch binnen.quote:
Bewegen zal geen bezwaar vormen, maar ben wel voorzichtig met bv de stad ingaan ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef bassieVL het volgende:
Je mag van de dokter toch heus wel bewegen?
Zo is het!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef Swiffer het volgende:
ik weet niet wat voor werk je doet, maar je collega's kunnen denk ik niet verwachten dat jij 6 weken achter de geraniums blijft zitten..?
1,94 idd. Ik kon daar tegelijkertijd pissen en met m'n hoofd het plafond wittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef BossFight het volgende:
Correct, maar met mijn 1.70 heb ik nergens last van. Jij wel waarschijnlijk.
Na "zien" had je moeten stoppen met typen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef Swiffer het volgende:
nou dan kunnen ze er echt niks van zeggen dat ze jou ergens zien
Hé dat is mijn werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
1,94 idd. Ik kon daar tegelijkertijd pissen en met m'n hoofd het plafond witten.
Dat zeg ik, echt iets voor jou dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Is een kroeg voor gaylords.
'T Hartquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Is een kroeg voor gaylords.
Ik dacht aan Hart van Breda en daarna Kerkplein.
Wat is er mis met Jupiler?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef BossFight het volgende:
Mooie tent ook van binnen.
Jammer van de Heiniken though.
Hou op, was gister niet gegaan, omdat niemand konquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Of je gaat gewoon naar de 3 gezusters.
zó lang was het nou ook weer niet wachten voor gratis drank!
wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?quote:
Je kan in ongeveer elke horecagelegenheid vragen om "Jupiler", dan krijg je een gebotteld product!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?
Of was ik zo apend lam dat ik me daarin vergist heb?
wat is het leven toch mooi somsquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan in ongeveer elke horecagelegenheid vragen om "Jupiler", dan krijg je een gebotteld product!
Er is maar 1 geitje, en dat is diegene die ik al heb. Al die andere 17 jarige geitjes zijn misschien wel leuk om naar te kijken, maar ze leggen het toch echt af tegen die ene die ik in gedachte heb!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, tuurlijk. Zat er nog wat tussen voor jullie heren?
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Beter blijf je in je eigen land.
Nou, er wordt wel eens gescholden op auto's met wit/rode kentekensquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?
Niet denken aan Jupiler. OMG. Heiden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:45 schreef BossFight het volgende:
Om 1 of andere bizarre reden heb ik daar helemaal niet aan gedacht gisteren.
Droge bek en koppijn vanmorgen als gevolg uiteraard... Beetje jammer.
De tent waar buitenlanders worden geweerd bij uitstekquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
Ik dacht aan Kerkplein.
Ja, 3x per dag gemiddeld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?
Jaya is van vijf tot half zes. Belachelijk kort eigenlijk, een half uurtje, maar goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:14 schreef BossFight het volgende:
Hey is er eigenlijk nog een tijd/plaats waar er afgesproken is enzo? Want dat heb ik een beetje gemist. Ik ga met wat vrienden richting BB maar wilde toch graag wel even een babbeltje komen maken en een biertje komen doen!
Ehm.. Ja, goeie vraag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:14 schreef BossFight het volgende:
Hey is er eigenlijk nog een tijd/plaats waar er afgesproken is enzo? Want dat heb ik een beetje gemist. Ik ga met wat vrienden richting BB maar wilde toch graag wel even een babbeltje komen maken en een biertje komen doen!
Right okay, maar een tijd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm.. Ja, goeie vraag.
Het hoofdpodium ofzo?
Ik verwacht ook niet dat K hem aan een touwtje heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef BossFight het volgende:
Omdat wij nog moeten gaan schilderen ed. weet ik niet precies hoelaat ik er ga zijn.
Maar denk wel dat ik JD er tussen uit vis met zijn 1.92753 meter. Zal wel loslopen iig.
Ohja, da's morgen pas. Never mind.quote:
Nee, een hele dikke stalen ketting. Duh.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik verwacht ook niet dat K hem aan een touwtje heeft.
Echt niet!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:19 schreef JDude het volgende:
[..]
De tent waar buitenlanders worden geweerd bij uitstek. Hoewel je als Belg misschien nog een kans maakt.
Zoeen hendig sjieke colafontein!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
De Eepybirds zijn in Breda!11112223344
Wij hebben ze gezien!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
De Eepybirds zijn in Breda!11112223344
En colageurquote:
Waar wás je? Ik heb gezocht weet jequote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
Foto's gemaakt, Fieldmouse?
Nee!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Zit je nu onder de cola?. [afbeelding]
Oh jammer.quote:
Niet voor we net braaf met een strippenkaart lijn 7 in wandeldenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef veldmuis het volgende:
Nee, wist jij het?
Alleen stadsbussen of ook streekdinges, of geen idee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet voor we net braaf met een strippenkaart lijn 7 in wandelden.
Vandaag en morgen, op alle lijnen binnen de gemeentegrenzen. Dus ook de streekbussen, zolang je maar niet verder gaat dan Ulvenhout, Bavel, Teteringen of Prinsenbeekquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
het hele weekend gratis kuuk?
Dommelschquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?
Of was ik zo apend lam dat ik me daarin vergist heb?
mmm dan laat ik m'n fietske maar thuis vandaagquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag en morgen, op alle lijnen binnen de gemeentegrenzen. Dus ook de streekbussen, zolang je maar niet verder gaat dan Ulvenhout, Bavel, Teteringen of Prinsenbeek.
Alleen al daarom zou je gaan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
En veldmuis tweemaal gespot, da's toch schitterend! [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Is iedereen zo vroeg wakker?
Nee Franske droomt nogquote:
Lekker positief weerquote:Op zondag 16 september 2007 10:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
[..]
Nee Franske droomt nog![]()
ja ik ben dan ook hlemaal niet goed uitgeslapen zoals men hoort te zijn op een zondagmorgenquote:Op zondag 16 september 2007 10:58 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Lekker positief weer![]()
[afbeelding]
Ik was al om half negen m'n nest uit! Ik kan gewoon niet meer uitslapenquote:Op zondag 16 september 2007 11:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja ik ben dan ook hlemaal niet goed uitgeslapen zoals men hoort te zijn op een zondagmorgen![]()
Dat komt wel als je maar lang genoeg thuis zit.quote:Op zondag 16 september 2007 11:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was al om half negen m'n nest uit! Ik kan gewoon niet meer uitslapen.
Net een nieuwe baan, dus dat zit er even niet inquote:Op zondag 16 september 2007 11:08 schreef fransbreda het volgende:
Dat komt wel als je maar lang genoeg thuis zit.![]()
![]()
Ok, toch maar een ander shirt.quote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een veuls te groot shirt aan.. Dus ik ben makkelijk te herkennen vandaag.
HJquote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Ritchie het volgende:
Ik ben ook op weg naar Breda.. te herkennen aan een kale kop en een Hertog Jan shirt.
Daarnet was het goed druk anders!quote:Op zondag 16 september 2007 17:26 schreef fransbreda het volgende:
Had wel het idee dat het voorgaande jaren drukker was op zondag.
Pas wel op met de glazen dan he! Die kun je niet tegen je hoofd aan meppenquote:Op zondag 16 september 2007 22:27 schreef BossFight het volgende:
Mini meet for the win. Bij de 100 gaan we een keertje hard. Kuuk & JD het was tof!!!!!
Neuhquote:Op maandag 17 september 2007 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Hoe waren de Levellers? Hebben we nog iets gemist?
Oké, mooi.quote:
Handig hè, zoeen Jimmy Pop shirtjequote:Op maandag 17 september 2007 09:06 schreef BossFight het volgende:
Wat is het vroeg om op mijn werk te zitten.![]()
quote:
Mja, wij zagen jou nog bij c-mon en Skippiebal. Maar daarna zijn we weggegaan.quote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef BossFight het volgende:
Ja dat werkt wel ja.
Jammer dat ik jullie later niet meer tegen ben gekomen.
Het was wel weer een mooie Barst ja.
Het was echt superweer om in het gras te chillen ja.quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef BossFight het volgende:
Ahaa op die manier.
Ben echt overal en nergens geweest.
Ook nog heel lang gewoon in het gras gelegen, geloof dat ik rond half 10 weg ben gegaan ofzo.
Er zaten rare types tussen.quote:Op maandag 17 september 2007 09:22 schreef fransbreda het volgende:
Mooie afsluiting van de zomer dan.
Heb wel een record aantal gepiercte mensen gezien.
Zwarte, strakke broeken. Tot halverwege hun aarsch opgetrokken. Met moeite. Zwart haar met grote lokken voor hun ogen hangend.quote:Op maandag 17 september 2007 09:29 schreef fransbreda het volgende:
wtf zijn emo's?
Een soort van alto dus.quote:Op maandag 17 september 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zwarte, strakke broeken. Tot halverwege hun aarsch opgetrokken. Met moeite. Zwart haar met grote lokken voor hun ogen hangend.
Alto en emo vergelijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef fransbreda het volgende:
Een soort van alto dus.
Ik zag wel zoeen gekleurde medemens met een heel strak zwart shirt en een hele dikke pens eronder haha zag eruit![]()
Hehe, katertje BF?quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef BossFight het volgende:
Maargoed, zelfs dat mocht de pret niet drukken.
En dat is nu goed te voelen.
Ik was om 10 uur helemaal gebroken. Waarom weet ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef BossFight het volgende:
Thanks
Jullie zijn ook wel relaxed!
Ging wel om half 10 naar "huis" maar "ahum" "we" sliepen pas om 2 uur zeg maar.
Dus een kater is het niet, meer gewoon slaaptekort en allround brak.
Dan moet je maar naar de Deel 100 meet komenquote:Op maandag 17 september 2007 10:02 schreef Swiffer het volgende:
mogge mense.. k heb niemand van jullie gezien!!!
Wel oke?quote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef Swiffer het volgende:
Ik vond het wel oke klinken maar ja dat zal wel aan onsh liggen
Doet me een beetje aan Jarvis Cocker (Pulp) denken... Dus is het niet gewoon een nieuwe naam voor een oud fenomeen?quote:
Ik google op emo, en ik krijg dat. Dus.quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Doet me een beetje aan Jarvis Cocker (Pulp) denken... Dus is het niet gewoon een nieuwe naam voor een oud fenomeen?
Kut-emo's?quote:
Onverzorgde types die duidelijk enkele lessen persoonlijke hygiene hebben gemist?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Onverzorgde types die duidelijk enkele lessen persoonlijke hygiene hebben gemist?![]()
Oh ja, en geen gevoel voor smaak hebben... (Qua kleding, muziek)
Dat zeg ik.quote:
Errrmz. Niet gezien. Denk ik.quote:Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef veldmuis het volgende:
Zeg die 2 emo's met die electronische herrie op het Avans (what's in a name) podium, die waren vet!
Ohw dat hebben we gemistquote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef BossFight het volgende:
Die heb ik ook gezien ja, Sid & Nancy heette die. Hele wazige electro funk. Was wel grappig inderdaad.
Whehe, ja jou overtref ik nooit met "dezelfde band tig keer bezoeken"quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef bassieVL het volgende:
Ach de 6de keer. Dat is pas het begin.
Het viel mij ook op.quote:Op maandag 17 september 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Het gras werd trouwens dit jaar meer gerookt dan andere jaren had ik het idee, of lag dat gewoon aan mij? Je kon nergens staan zonder die weeïge lucht
Wat? Ze zijn te stoned om te knokken?quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef fransbreda het volgende:
Scheelt ook weer wat vechtpartijen.
JOH!quote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef fransbreda het volgende:
Nou het is wel een hele erge putlucht.![]()
Dat gaat je geld kosten!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:10 schreef Dalamar het volgende:
Ow ja nog wel in de Media Markt geweest zaterdag. Was je er toevallig die dag Frazz?
Ik heb wel even gekeken, maar niets gespot.
En weer wat kinder DVD's gescoord.... Iris (m'n dochtertje dus) vond trouwens de XBOX (360?) stand erg interessant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |