Zwarte, strakke broeken. Tot halverwege hun aarsch opgetrokken. Met moeite. Zwart haar met grote lokken voor hun ogen hangend.quote:Op maandag 17 september 2007 09:29 schreef fransbreda het volgende:
wtf zijn emo's?
Een soort van alto dus.quote:Op maandag 17 september 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zwarte, strakke broeken. Tot halverwege hun aarsch opgetrokken. Met moeite. Zwart haar met grote lokken voor hun ogen hangend.
Alto en emo vergelijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef fransbreda het volgende:
Een soort van alto dus.
Ik zag wel zoeen gekleurde medemens met een heel strak zwart shirt en een hele dikke pens eronder haha zag eruit![]()
Hehe, katertje BF?quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef BossFight het volgende:
Maargoed, zelfs dat mocht de pret niet drukken.
En dat is nu goed te voelen.
Ik was om 10 uur helemaal gebroken. Waarom weet ik ook nietquote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef BossFight het volgende:
Thanks
Jullie zijn ook wel relaxed!
Ging wel om half 10 naar "huis" maar "ahum" "we" sliepen pas om 2 uur zeg maar.
Dus een kater is het niet, meer gewoon slaaptekort en allround brak.
Dan moet je maar naar de Deel 100 meet komenquote:Op maandag 17 september 2007 10:02 schreef Swiffer het volgende:
mogge mense.. k heb niemand van jullie gezien!!!
Wel oke?quote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef Swiffer het volgende:
Ik vond het wel oke klinken maar ja dat zal wel aan onsh liggen
Doet me een beetje aan Jarvis Cocker (Pulp) denken... Dus is het niet gewoon een nieuwe naam voor een oud fenomeen?quote:
Ik google op emo, en ik krijg dat. Dus.quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Doet me een beetje aan Jarvis Cocker (Pulp) denken... Dus is het niet gewoon een nieuwe naam voor een oud fenomeen?
Kut-emo's?quote:
Onverzorgde types die duidelijk enkele lessen persoonlijke hygiene hebben gemist?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Onverzorgde types die duidelijk enkele lessen persoonlijke hygiene hebben gemist?![]()
Oh ja, en geen gevoel voor smaak hebben... (Qua kleding, muziek)
Dat zeg ik.quote:
Errrmz. Niet gezien. Denk ik.quote:Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef veldmuis het volgende:
Zeg die 2 emo's met die electronische herrie op het Avans (what's in a name) podium, die waren vet!
Ohw dat hebben we gemistquote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef BossFight het volgende:
Die heb ik ook gezien ja, Sid & Nancy heette die. Hele wazige electro funk. Was wel grappig inderdaad.
Whehe, ja jou overtref ik nooit met "dezelfde band tig keer bezoeken"quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef bassieVL het volgende:
Ach de 6de keer. Dat is pas het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |