Lang in de rij gestaan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef BossFight het volgende:
Om twee uur op je werk aan komen is rete grappig. En met een kutsmoes ook, jeuzus! En gewoon geloven allemaal. Prachtig. De Drie gezusters is wel mooi van binnen...
Nope! Ik was zo wijs om pas rond een uur of half 1 binnen te lopen. Het was aardig druk binnen maar ik kon gewoon doorlopen! Was wel relaxed allemaal. Het is echt gigantisch binnen.quote:
Bewegen zal geen bezwaar vormen, maar ben wel voorzichtig met bv de stad ingaan ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef bassieVL het volgende:
Je mag van de dokter toch heus wel bewegen?
Zo is het!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:13 schreef Swiffer het volgende:
ik weet niet wat voor werk je doet, maar je collega's kunnen denk ik niet verwachten dat jij 6 weken achter de geraniums blijft zitten..?
1,94 idd. Ik kon daar tegelijkertijd pissen en met m'n hoofd het plafond wittenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:09 schreef BossFight het volgende:
Correct, maar met mijn 1.70 heb ik nergens last van. Jij wel waarschijnlijk.
Na "zien" had je moeten stoppen met typen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef Swiffer het volgende:
nou dan kunnen ze er echt niks van zeggen dat ze jou ergens zien
Hé dat is mijn werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
1,94 idd. Ik kon daar tegelijkertijd pissen en met m'n hoofd het plafond witten.
Dat zeg ik, echt iets voor jou dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Is een kroeg voor gaylords.
'T Hartquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Is een kroeg voor gaylords.
Ik dacht aan Hart van Breda en daarna Kerkplein.
Wat is er mis met Jupiler?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef BossFight het volgende:
Mooie tent ook van binnen.
Jammer van de Heiniken though.
Hou op, was gister niet gegaan, omdat niemand konquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Of je gaat gewoon naar de 3 gezusters.
zó lang was het nou ook weer niet wachten voor gratis drank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |