wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?quote:
Je kan in ongeveer elke horecagelegenheid vragen om "Jupiler", dan krijg je een gebotteld product!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?
Of was ik zo apend lam dat ik me daarin vergist heb?
wat is het leven toch mooi somsquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan in ongeveer elke horecagelegenheid vragen om "Jupiler", dan krijg je een gebotteld product!
Er is maar 1 geitje, en dat is diegene die ik al heb. Al die andere 17 jarige geitjes zijn misschien wel leuk om naar te kijken, maar ze leggen het toch echt af tegen die ene die ik in gedachte heb!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, tuurlijk. Zat er nog wat tussen voor jullie heren?
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Beter blijf je in je eigen land.
Nou, er wordt wel eens gescholden op auto's met wit/rode kentekensquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?
Niet denken aan Jupiler. OMG. Heiden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:45 schreef BossFight het volgende:
Om 1 of andere bizarre reden heb ik daar helemaal niet aan gedacht gisteren.
Droge bek en koppijn vanmorgen als gevolg uiteraard... Beetje jammer.
De tent waar buitenlanders worden geweerd bij uitstekquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
Ik dacht aan Kerkplein.
Ja, 3x per dag gemiddeld.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:10 schreef Son_of_a_Preacher_Man het volgende:
[..]
Krijgt een Belg dit soort reacties vaak als hij in Breda uitgaat?
Jaya is van vijf tot half zes. Belachelijk kort eigenlijk, een half uurtje, maar goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:14 schreef BossFight het volgende:
Hey is er eigenlijk nog een tijd/plaats waar er afgesproken is enzo? Want dat heb ik een beetje gemist. Ik ga met wat vrienden richting BB maar wilde toch graag wel even een babbeltje komen maken en een biertje komen doen!
Ehm.. Ja, goeie vraag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:14 schreef BossFight het volgende:
Hey is er eigenlijk nog een tijd/plaats waar er afgesproken is enzo? Want dat heb ik een beetje gemist. Ik ga met wat vrienden richting BB maar wilde toch graag wel even een babbeltje komen maken en een biertje komen doen!
Right okay, maar een tijd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm.. Ja, goeie vraag.
Het hoofdpodium ofzo?
Ik verwacht ook niet dat K hem aan een touwtje heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef BossFight het volgende:
Omdat wij nog moeten gaan schilderen ed. weet ik niet precies hoelaat ik er ga zijn.
Maar denk wel dat ik JD er tussen uit vis met zijn 1.92753 meter. Zal wel loslopen iig.
Nee, een hele dikke stalen ketting. Duh.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik verwacht ook niet dat K hem aan een touwtje heeft.
Echt niet!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:19 schreef JDude het volgende:
[..]
De tent waar buitenlanders worden geweerd bij uitstek. Hoewel je als Belg misschien nog een kans maakt.
Zoeen hendig sjieke colafontein!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
De Eepybirds zijn in Breda!11112223344
Wij hebben ze gezien!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef veldmuis het volgende:
De Eepybirds zijn in Breda!11112223344
En colageurquote:
Waar wás je? Ik heb gezocht weet jequote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
Foto's gemaakt, Fieldmouse?
Nee!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Zit je nu onder de cola?. [afbeelding]
Oh jammer.quote:

Niet voor we net braaf met een strippenkaart lijn 7 in wandeldenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef veldmuis het volgende:
Nee, wist jij het?
Alleen stadsbussen of ook streekdinges, of geen idee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet voor we net braaf met een strippenkaart lijn 7 in wandelden.
Vandaag en morgen, op alle lijnen binnen de gemeentegrenzen. Dus ook de streekbussen, zolang je maar niet verder gaat dan Ulvenhout, Bavel, Teteringen of Prinsenbeekquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
het hele weekend gratis kuuk?
Dommelschquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
wtf, ze schenken toch heiniken van de tap in de drie gezusters?
Of was ik zo apend lam dat ik me daarin vergist heb?
mmm dan laat ik m'n fietske maar thuis vandaagquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag en morgen, op alle lijnen binnen de gemeentegrenzen. Dus ook de streekbussen, zolang je maar niet verder gaat dan Ulvenhout, Bavel, Teteringen of Prinsenbeek.
Alleen al daarom zou je gaan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
En veldmuis tweemaal gespot, da's toch schitterend! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |