quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
zoiets had ik al begrepen ja, maar dat kan ook heel anders uitpakken als je elkaar iets beter leert kennen, weet ik uit ervaring![]()
Gister nog die polar challenge gezien? ik had hem nog niet gezien, maar vond hem zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wedstrijdje, waarbij de ene partij bestaat uit omkledende vrouwen
Veel plezier LaBla
Op de bbc had ik m gemist, maar was zeker tofquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was laatst al op de BBC, echt tof!
Ik twijfel niet hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Af en toe twijfel ik wel eens of ik niet teveel hooi op m'n vork neem![]()
![]()
Andere muis ingeplugd bij een USB poort aan de voorkant, dat werkt ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even unpluggen, pc uitzetten, terug pluggen en pc weer aan. Zoiets had ik laatst ook, en daarna werkte 'ie weer prima.
Blegh het is elke werkdag, vandaag dus nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar de hel blijft Comedy Central News? Ze waagden het net nog een reclame te draaien waarin ze zeggen dat het om 23:10 op tv is!
Gewoon de Franse keukenquote:Op zondag 9 september 2007 00:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Van welke keuken heb je genoten? Wij hadden een bak bami en een bak draadjesvlees met kerrie gehaald. Ook heerlijk moet ik zeggen. Net ook nog even in het dorp geweest om een wijntje te drinken en een broodje haring gehaald.
Het is heel apart, hij heeft een hoge trillende stem en hij klinkt een beetje klassiek. Maar het is met zoveel emotie, echt geweldigquote:Op zondag 9 september 2007 00:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Nóóit van gehoord. Net als vele nieuwe acts. Laatst ben ik ineens in aanraking gekomen met 30 seconds to mars wat heel gaaf bleek te zijn. Wat voor muziek maakt Antony?
ik moet voetballen om 10 uur, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 9 september 2007 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Wat doe jij zo vroeg uit bed, TM?
Werk ze danquote:Op zondag 9 september 2007 08:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet werken, 9.00u beginnen dus ga nu de deur uit
Volgend weekend ff lekker vrij(enige twee vrije dagen per maand
).
quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh er staat ook iets in over de situatie van Redleader:
"Daarnaast mocht iedereen die in de periode van 1 januari 1980 tot en met 31 december 1996 in totaal gedurende zes maanden of langer in het Verenigd Koninkrijk verbleef, al geen donor meer zijn. De gedachte hierachter is dat het verblijf in het Verenigd Koninkrijk de kans verhoogt dat men besmet rundvlees heeft gegeten."
quote:Op zondag 9 september 2007 00:16 schreef MaJo het volgende:Toch uit eten geweest, was echt heerlijk
Heb zoveel gegeten dat ik volgens mij zo al een paar kilo ben aangekomen
![]()
Verjaardag bij een vriend van mequote:
Het is eigenlijk niets meer dan een hele late midnightsnack na het bierenquote:Op zondag 9 september 2007 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
OMGje moet er maar zin in hebben
Maar eet smakelijk
Lekker toch?quote:
Nee, ook niet naar gezocht eigenlijkquote:Op zondag 9 september 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch?
Heb je het Kriek-topic nog gevonden?
quote:
Dat moet je ook pas in het voorjaar doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou eigenlijk mn huis grondig gaan schoonmaken vandaag, maar ik heb geen zin
Correctie: dat had ik afgelopen voorjaar ook al moeten doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je ook pas in het voorjaar doen
Vraag in zo'n geval (ook bij telemarketeers) niet om informatie. Als de persoon in kwestie z'n targets nog moet halen sturen ze nog wel es "per ongeluk" een aanmelding en moet je weer veel moeite doen om er vanaf te komenquote:Op zondag 9 september 2007 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, ik ben weer eens ergens ingestonken
Tijdje geleden iemand aan de deur van Go Energy; groene stroom voor minder geld dan bij de Essent.... leek me ok dus spul laten opsturen. Dat blijkt dus al aanmelding te zijn, en nu lees ik op een aantal websites al allemaal klachten over Go Energy dat nogal dubieus lijkt te zijn![]()
Nu moet ik dus weer een brief gaan schrijven enzo...
quote:Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Correctie: dat had ik afgelopen voorjaar ook al moeten doen
Een paar weekjes oud. Komt uit Norwegian Hammerworks Corp. van Madrugadaquote:Op zondag 9 september 2007 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dat stukje over de nail in je sig nieuw Nem?
"Ja" en "leuk? Beste band ooit!"quote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Madrugada, die staan ook op de Duets-cd van Ane Brun toch? Zijn ze zelf ook leuk?
Op vakantie zag ik ook nog een Ane Brun cd, heb er even over gedacht om die te kopen. Uiteindelijk is het toch de nieuwe Ozzy Osbourne gewordenquote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Madrugada, die staan ook op de Duets-cd van Ane Brun toch? Zijn ze zelf ook leuk?
quote:Op zondag 9 september 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op vakantie zag ik ook nog een Ane Brun cd, heb er even over gedacht om die te kopen. Uiteindelijk is het toch de nieuwe Ozzy Osbourne geworden
ik heb gekliktquote:Op zondag 9 september 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Of klik hier: XXX![]()
Dat is een verzameling geloof ik.
*kuch* laadt *kuch*quote:Op zondag 9 september 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Download even het album Industrail Silence van ze...
Moet je even de link eruit editten aubquote:
Veel plezier ermeequote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*kuch* laadt *kuch*
Plus nog wat andere albums... handig van die discography files
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee man, hippe dingen zijn ook wel eens leukIk lach me dood om Lily Allen, en ben ook wel tevreden met de albums van Hard-fi en KT Tunstall. Allemaal van 3fm.
Maar het is wel een kick als je zelf iets ontdekt
Je had ook op mijn link moeten klikkenquote:
Ja he? Wordt alleen maar beterquote:
Ik heb het inmiddels een beetje gehad met de Arctic Monkeys en de Kooks, maar de rest vind ik echt leukquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?
Ik doelde eigenlijk meer op alle britpop van tegenwoordig. Eenheidsworst.
web2.0 nerd alertquote:
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Britse muziekCheck ook eens Klaxons en Just Jack Ladyblack, zijn ook erg leuk
Nu moet ik trouwens eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer naar experimentelere Amerikaanse muziek luister
Na Antony and the Johnsons nu ook Joan as Police Woman ontdekt, prachtig!
Enne, Arctic Monkeys blijft vet hoor
Herkansing voor Klaxons op 16 november in Paradisoquote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkOhja, en de Klaxons waren afgelast, anders was ik daar ook heengegaan op LL
quote:Op zondag 9 september 2007 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga huisvrouw spelen...... nu echt
Ok je bent gewoon leet, dat is even ergquote:
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.quote:Op zondag 9 september 2007 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkansing voor Klaxons op 16 november in ParadisoIk vond Just Jack echt supertof, alleen Starz in their Eyes juist tegenvallen (live dan, op de plaat vind ik het het beste nummer
) JaPW wilde ik vorig jaar ook zien maar die stond vroeg in de middag geloof ik, en dan slaap ik gewoon nog
Als ze een keer naar Nederland komen ga ik er zeker heen
Nu werken
Zegt de undercover nerdettequote:Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok je bent gewoon leet, dat is even erg![]()
Dat krijg je als je ex (quote:
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willenquote:Op zondag 9 september 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze staan de 14e in Gent. Zo ver is dat niet.
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoquote:
Er zal toch wel iemand te vinden zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm, wel tof maar ik ken geen anderen die met me mee zouden willen
Wat maak je me nou? Jij moest lerenquote:
Ik denk dat Hyves wel 2.0 technieken gebruikt ja.quote:
Je verklaarde vorige keer zelf stiekem een nerd te zijnquote:Op zondag 9 september 2007 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn geval is hij de hele dag bezig met z´n computer, websites bouwen enzoEn hij kent dus 1337
![]()
wat een warm welkomquote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat maak je me nou? Jij moest leren![]()
o neeeequote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt sowieso het 1000e quiztopic gemist
Ik heb de sc ook gemistquote:Op zondag 9 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
U is gemist
zeker.quote:
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.quote:
Druk vooral. Voor eind oktober 7 tentamens.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie
Jij bent lang weggeweest zegHoe ist?
je ouders stonden onverwacht op de stoepquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Jammer. Hoop dat alles goed gaat! Hoe is het afgelopen met je date?quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mamma mia, da's niet grappig![]()
Maar af en toe sc tussendoor kan altijd![]()
Ik moet weg nu
Dit vraagt natuurlijk om meer uitleg. Dat snap je zelf natuurlijk ook welquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik maar schoongemaakt vandaag. Dat had me een pijnlijke situatie bespaard.![]()
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je ouders stonden onverwacht op de stoep![]()
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jouquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Wat ik koste wat het kost moet zien te voorkomen.quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In dat geval weet je zo ongeveer alles wel van elkaar of hij in ieder geval wel van jou
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets had ik al begrepen ja, maar dat kan ook heel anders uitpakken als je elkaar iets beter leert kennen, weet ik uit ervaring![]()
Het is altijd beter dan niks aan hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik was al lang blij dat hij niet een uur eerder op de stoep stond. Dan had hij me aangetroffen in een rode joggingbroek en een paarse trui.
Ik vat dit maar niet op als belediging.quote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan niks aan hebben![]()
Zo kan je het ook interpreterenquote:Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar niet op als belediging.![]()
![]()
Soempie! Tijd niet in de SC gezienquote:
Joggingbroek en trui is natuurlijk niet direct verkeerd, maar die kléúren!quote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
Indruk op wie?quote:
Consequentie van een vraag goed hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh joepie ik mag een vraagje verzinnen
Je zou hyves wel kunnen zien als web2.0 ja, wat zoveel betekend als dat mensen steeds meer op internet zetten en op die manier ook nieuws kunnen brengen. Dus eigenlijk is fok ook gewoon web2.0 maar aangezien je daar anoniem bent en op hyves/facebook niet valt het er eigenlijk niet onderquote:
lastiger dan de vraag goed hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Consequentie van een vraag goed hebben
Ik eerst ook niet hoorquote:Op zondag 9 september 2007 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mezelf best wel een nerd (als mn computer zou crashen, crash ik ook zeg maar) maar ik had nog nooit van web2.0 gehoord
Ieuwwww.......quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Donders, er drijven stukjes in mijn melk.
Ahquote:Op zondag 9 september 2007 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet hoorHoort heel erg bij de nieuwste ontwikkelingen van het internet, waarbij dus gebruikers steeds meer zelf het nieuws maken. Heeft daarom ook wel te maken met journalistiek en is dus niet zo vreemd dat je dat niet kent
even de producent bellen. Zeggen dat de homogenisator defect is.quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik weet het. M'n zondagochtend outfit.quote:Op zondag 9 september 2007 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joggingbroek en trui is natuurlijk niet direct verkeerd, maar die kléúren!
Ik denk op mij vooral. Gedachten als: 'waarom heb ik nou niet gewoon even m'n was IN de wasmand gegooid, ipv ernaast.'quote:
Ik ben zenuwachtig daar komt het door.quote:
.... want je gaat zo dus met hem uit eten??quote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtig daar komt het door.![]()
Echte kerel dusquote:Op zondag 9 september 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk op mij vooral. Gedachten als: 'waarom heb ik nou niet gewoon even m'n was IN de wasmand gegooid, ipv ernaast.'![]()
Volgens mij kon het hem geen biet schelen.![]()
Prima keuze daarvoor, kan je door het huis lopen met een gevoel alsof je nog in bed ligtquote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het. M'n zondagochtend outfit.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima keuze daarvoor, kan je door het huis lopen met een gevoel alsof je nog in bed ligt
Je stond muntjes te kopen en ik was op weg naar een vriend, die ook al drie keer ongeduldig had gebeld. Anders had ik wel even hoi gezegd.quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde trouwens van Nem dat je me later nog op LL gespot had. Kom je niet eens even hoi zeggen dan
quote:Op zondag 9 september 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
Alleen ik denk niet dat hij mij leuk vindt.![]()
Omdat de winkels dichtwarenquote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
denk na.........!!!!!!! Hij komt bij je langs om te vragen of je mee uit eten gaat
![]()
Geen idee. In elk geval gaan we naar Das Leben der Anderen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
.... want je gaat zo dus met hem uit eten??
Waar ga je heen?
Enjoy!!!!!!!quote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval gaan we naar Das Leben der Anderen.En daarna nog wat drinken.
Je had me gezien tijdens c-mon & kypski toch? Toen was ik ook met hem, maar daar heb je vast niet op gelet.Hij woont sinds kort in Groningen.
Euh, ik geloof dat ik al te laat ben.Later!
Je weet maar nooit, misschien vindt hij jou ook wel leuk maar durft het niet zo goed te zeggen. Zolang je maar geen al te domme dingen gaat doen komt het vast wel goedquote:Op zondag 9 september 2007 17:11 schreef Soempie het volgende:
Het is geen date.![]()
Ik weet ook niet wat het wel is. Misschien is het ook wel een date.
Hij zei vanmorgen wel drie keer dat ik er goed uitzag.Ik stak natuurlijk nogal af tegen m'n kamer.
![]()
En hij is eigenlijk best wel heel leuk.Alleen ik denk niet dat hij mij leuk vindt.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Het is maar een klein beetje typischquote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Ach daar ben je soempie voorquote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik had om kwart over afgesproken bij hem.
Ze kán wel op tijd zijn, alleen gebeurt het blijkbaar niet altijdquote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ach daar ben je soempie voor![]()
![]()
Ah ok dan is het goedquote:Op zondag 9 september 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je stond muntjes te kopen en ik was op weg naar een vriend, die ook al drie keer ongeduldig had gebeld. Anders had ik wel even hoi gezegd.
Welke studie ben je begonnen?
Laat ik het zo formuleren soempiemag te laat komenquote:Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze kán wel op tijd zijn, alleen gebeurt het blijkbaar niet altijd
Oh dat zeker, ik sla niet steil achterover als Soempie ergens later is dan afgesprokenquote:Op zondag 9 september 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo formuleren soempiemag te laat komen![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie acteur ook, hij is onlangs overleden las ik......![]()
Het Internet Afbeeldingen Discussiegroepen Nieuws meer »quote:Op zondag 9 september 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Er was vanmiddag een belspel met de vraag: "Wat past er achter 'sneeuw'?"
Er werden er een aantal geraden en een aantal niet. Die liet ze op het eind nog zien.
Bij de woorden zat ook "plankton".
Wie heeft er nou ooit van sneeuwplankton gehoord?![]()
Er belden mensen met de lompste antwoorden zoals "sneeuwkabouter". Die heb ik natuurlijk vierkant uitgelachen. Maar zo gek was het nog niet
Ik had ook al gegoogled maar als je kijkt zijn het spampaginas met niet bestaande woorden zo'n beetje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het Internet Afbeeldingen Discussiegroepen Nieuws meer »
Geavanceerd zoeken
Voorkeuren
Het web doorzoeken Zoeken in pagina's in het Nederlands
Het Internet Resultaten 1 - 2 van 2 voor sneeuwplankton. (0,16 seconden)
Klopt, en vandale.nl kent qua woorden die beginnen met sneeuwpl alleen sneeuwploegquote:Op zondag 9 september 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook al gegoogled maar als je kijkt zijn het spampaginas met niet bestaande woorden zo'n beetje.
Na 2 dagen al op zoek naar de reboundboy? Arme knulquote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef MaJo het volgende:
SoempieMaar een date dus? Doe je goed
Ik ben ook weer toe aan een date
Nou, de online Van Dale is sowieso niet compleet. Maar ik denk gewoon dat ze een fout hebben gemaakt.quote:Op zondag 9 september 2007 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, en vandale.nl kent qua woorden die beginnen met sneeuwpl alleen sneeuwploeg
Maak daar 1 dag vanquote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na 2 dagen al op zoek naar de reboundboy? Arme knul
Dat is waar, maar de omschrijving bij het woord "naarling" is wel leukquote:Op zondag 9 september 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de online Van Dale is sowieso niet compleet.
Sneeuwsterren bestaan wel, dat zijn koekjesquote:Maar ik denk gewoon dat ze een fout hebben gemaakt.
Er waren ook 2 kneuzen die belden met "sneeuwster". Direct achter elkaar. Dan ben je toch ook niet wakker
quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sneeuwsterren bestaan wel, dat zijn koekjes
Ik heb zin om koekjes (of iets anders) te bakkenquote:
quote:
SOEMPIEquote:
hier hier hierquote:
verrassendquote:Op zondag 9 september 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
auquote:Op zondag 9 september 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna. Ik ga vanavond naar de bios met een jongen. Hij belde of ik ook kwam eten. Vervolgens stond hij op de stoep om te zeggen dat de supermarkt dicht was en of ik zin had om dan vanavond met hem uit eten te gaan.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zou hyves wel kunnen zien als web2.0 ja, wat zoveel betekend als dat mensen steeds meer op internet zetten en op die manier ook nieuws kunnen brengen. Dus eigenlijk is fok ook gewoon web2.0 maar aangezien je daar anoniem bent en op hyves/facebook niet valt het er eigenlijk niet onderWat ook erg web2.0 is is 'user generated content (UGC)', waarbij dus de gebruikers zelf verantwoordelijk zijn voor de inhoud van een website.
Zo, de stiekeme nerd heeft gesproken (je vangt wel eens wat op he)
quote:Op zondag 9 september 2007 16:38 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ieh, engquote:Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Etcetera het volgende:
en morgen stage enik weet niet hoe laat ik moet verschijnen
![]()
![]()
want ze hadden wel gezegd bij wie ik me moest melden maar niet hoe laat. dus ik denk nu zelf aan ong half 9 lijkt me wel redelijk
Is het een ochtend- of avondkrant?quote:Op zondag 9 september 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
mjah ook dom van mij dat ik vergeten ben er achteraan te gaan
bedankthalf 9 is toch wel een redelijke normale tijd? niet te vroeg, niet te laat?
Lassie?quote:
oh wat liefquote:
Alsjeblieftquote:
Slaap lekker, en veel succes morgen op je eerste dag!quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Etcetera het volgende:
ik ga er ook meteen weer vandoor, morgen gaat om 6u de wekker, en als ik niet op tijd ga slapen ga ik mezelf haten waarschijnlijk
Nah, ik had al iets in Flash in elkaar geknutseldquote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nu allemaal netjes duimen voor Etcetera
Woohoo!quote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ok ok Tim mag zn duimpjes sparen.....
quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van die Ducktales figuren denk ik
quote:
Hij was echt heel goed, inderdaad!quote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Das Leben der Anderen is echt HEEL goed. Vooral het einde
Ga je ook Soempie's dating tour t-shirts laten maken?quote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef Soempie het volgende:
We gaan elkaar zeker vaker zien.Volgens mij staan er nu een stuk of 6 volgende 'dates', die stuk voor stuk door hem bedacht zijn.
![]()
Tienerjarenplan, hehehehequote:Maar ik denk nog steeds dat hij me gewoon meer ziet als een goede vriendin. Maar ooit wil ik zo'n vriend.Alleen wordt dat waarschijnlijk ook een tienjarenplan, evenals m'n studie.
![]()
Ik date ook zo veel.quote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je ook Soempie's dating tour t-shirts laten maken?
Hoezo, je hebt er toch zes op de planning staan? Doe je zelf nog een paar dates er naast of je regelt een stand-in, en je hebt zo een t-shirt volquote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik date ook zo veel.![]()
Mensen gaan hun geld terug eisen.![]()
Een stand-inquote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt er toch zes op de planning staan? Doe je zelf nog een paar dates er naast of je regelt een stand-in, en je hebt zo een t-shirt vol
Nee.quote:Op zondag 9 september 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wordt dit dan zo'n soort best friend with benefits?
Zo zo, dat klinkt stelligquote:
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weerquote:Op zondag 9 september 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik heb geen flauw idee hoe hij mij nu ziet, maar ik denk toch echt niet als mogelijk vriendinnetje.![]()
En nu had ik al een half uur in m'n bed moeten liggen.![]()
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.quote:
Zit ook weer wat in. Jij ook welterusten LBquote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat levert alleen maar gezeik op.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
You never know Soemp, het kan vreemd lopen. Enne, slaap lekker, hopelijk zien we je gauw weer
Senk joequote:
quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben te vroeg op stageer is nog niemand die me kan begeleiden/inwerken en d'r was al half paniek dat ik er al ben
![]()
dit wordt gezellig
Daar zullen we over moeten stemmen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef Etcetera het volgende:
netjes hevalt dit nou onder een soempieactie of een etcieactie
quote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef Etcetera het volgende:
ja er stond 1 aan en iemand zei dat als ik wou internetten ik dat mocht doenheb al een krantje gelezen en een kop thee gehad
Of die gaat naar een redactie aan de andere kant van de stad, waar ze dan wel keurig op tijd isquote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef Etcetera het volgende:
leef je uit
nou ja soemp is eerder te laat dan te vroeg he
ik ken 1 van de deelnemersquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Gisteren een stukje gezien, maar afgehaakt. Hoezo?
Leuke meid om te zien trouwens.quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Een BS'er?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken 1 van de deelnemersAgnes
Bekende Stadskanaalsterquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Had jij haar niet aan een boer kunnen helpen.
Zo ging het vroeger ook, behalve het SMS'je natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijnik heb een oom en tante die een boerderij hebben. en zij hebben 2 zoons. en m'n zus heeft iig 1 ervan een smsje gestuurd dat ze er ff naar moesten kijken
quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh @Nem: ik heb afgesproken aanstaande vrijdag speciaal bier te gaan drinken met een maat van me, als ik nog wat geweldigs tegenkom hoor je het vanzelf. En ik ga kijken of ze Cantillon hebben
quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
Op het journaal hoor ik net dat ze tijdens de zoektocht naar Steve Fossett ZES andere wrakken hebben gevonden maar niet die van hem
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?quote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat je afvragen of dat echt nieuwe ontdekkingen zijn of niet
quote:Op maandag 10 september 2007 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Amilia Earhart nu wel gevonden?![]()
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.quote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als die het tot Nevada heeft geschopt dan was ze zeer slecht in navigeren
Daar heb je een puntquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel de verklaring kunnen zijn waarom ze nooit is gevonden.![]()
Ik voel me net een zendelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |