Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Markster het volgende:
geen, kriek is het meest smerige 'bier' wat ze ooit hebben kunnen verzinnen
aangeven dat 'ie een keuze mogelijkheid mist in de poll? 'Geen van bovenstaande, allebei vies' o.i.d.quote:
Rose bier is veel erger, maar ik weiger dat bier te noemen eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Markster het volgende:
geen, kriek is het meest smerige 'bier' wat ze ooit hebben kunnen verzinnen
Lambiek is geen brouwerij maar een bierstijl; de brouwer van het bier op de foto is Lindemans.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Ik ken alleen kriek van Lambiek.
[afbeelding].
Wat een bocht is dat.
Een kriek is trouwens altijd een Lambic , gemaakt op basis van Geuze.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:04 schreef Toet het volgende:
[..]
Lambiek is geen brouwerij maar een bierstijl; de brouwer van het bier op de foto is Lindemans.
Bron...?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef Thracier het volgende:
Liefmans en Saint Louis bevatten zoetstof (aspartaam), Belle Vue niet. De laatste heeft daardoor wel de meeste biersmaak. Aan u de keus.
juist, ik mis de optie "kriek? we hadden het over bier, toch? "quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
aangeven dat 'ie een keuze mogelijkheid mist in de poll? 'Geen van bovenstaande, allebei vies' o.i.d.
Nee, je blijft met je puistenbakkes gewoon uit de topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Markster het volgende:
[..]
juist, ik mis de optie "kriek? we hadden het over bier, toch? "
Het etiketquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |