Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Markster het volgende:
geen, kriek is het meest smerige 'bier' wat ze ooit hebben kunnen verzinnen
aangeven dat 'ie een keuze mogelijkheid mist in de poll? 'Geen van bovenstaande, allebei vies' o.i.d.quote:
Rose bier is veel erger, maar ik weiger dat bier te noemen eigenlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef Markster het volgende:
geen, kriek is het meest smerige 'bier' wat ze ooit hebben kunnen verzinnen
Lambiek is geen brouwerij maar een bierstijl; de brouwer van het bier op de foto is Lindemans.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Ik ken alleen kriek van Lambiek.
[afbeelding].
Wat een bocht is dat.
Een kriek is trouwens altijd een Lambic , gemaakt op basis van Geuze.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:04 schreef Toet het volgende:
[..]
Lambiek is geen brouwerij maar een bierstijl; de brouwer van het bier op de foto is Lindemans.
Bron...?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef Thracier het volgende:
Liefmans en Saint Louis bevatten zoetstof (aspartaam), Belle Vue niet. De laatste heeft daardoor wel de meeste biersmaak. Aan u de keus.
juist, ik mis de optie "kriek? we hadden het over bier, toch? "quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
aangeven dat 'ie een keuze mogelijkheid mist in de poll? 'Geen van bovenstaande, allebei vies' o.i.d.
Nee, je blijft met je puistenbakkes gewoon uit de topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Markster het volgende:
[..]
juist, ik mis de optie "kriek? we hadden het over bier, toch? "
Het etiketquote:
In de kroeg waar ik het heb gedronken was het de vorige keer te donker om het etiket te lezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:57 schreef Thracier het volgende:
[..]
Het etiket![]()
En offtopic: ik was net bij de Bierbuik in Nijmegen... wel een beetje sneu dat ze, bierspeciaalzaak zijnde, ook Belle Vue verkopen. Zorg dan iig dat de Lindemans Kriek niet is uitverkocht. Ik was trouwens niet erg onder de indruk van het assortiment.
Ligt die ook in Eindhoven?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:48 schreef Doodkapje het volgende:
Deze week Belle-Vue Kriek in de aanbieding bij Coop: 6 flesjes voor 3.99
Eerst nog een fles saké en witte wijn erdoor knallen...
Oei, da's zuur... nee dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |