quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
zoiets had ik al begrepen ja, maar dat kan ook heel anders uitpakken als je elkaar iets beter leert kennen, weet ik uit ervaring![]()
Gister nog die polar challenge gezien? ik had hem nog niet gezien, maar vond hem zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wedstrijdje, waarbij de ene partij bestaat uit omkledende vrouwen
Veel plezier LaBla
Op de bbc had ik m gemist, maar was zeker tofquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was laatst al op de BBC, echt tof!
Ik twijfel niet hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Af en toe twijfel ik wel eens of ik niet teveel hooi op m'n vork neem![]()
![]()
Andere muis ingeplugd bij een USB poort aan de voorkant, dat werkt ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even unpluggen, pc uitzetten, terug pluggen en pc weer aan. Zoiets had ik laatst ook, en daarna werkte 'ie weer prima.
Blegh het is elke werkdag, vandaag dus nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar de hel blijft Comedy Central News? Ze waagden het net nog een reclame te draaien waarin ze zeggen dat het om 23:10 op tv is!
Gewoon de Franse keukenquote:Op zondag 9 september 2007 00:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Van welke keuken heb je genoten? Wij hadden een bak bami en een bak draadjesvlees met kerrie gehaald. Ook heerlijk moet ik zeggen. Net ook nog even in het dorp geweest om een wijntje te drinken en een broodje haring gehaald.
Het is heel apart, hij heeft een hoge trillende stem en hij klinkt een beetje klassiek. Maar het is met zoveel emotie, echt geweldigquote:Op zondag 9 september 2007 00:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Nóóit van gehoord. Net als vele nieuwe acts. Laatst ben ik ineens in aanraking gekomen met 30 seconds to mars wat heel gaaf bleek te zijn. Wat voor muziek maakt Antony?
ik moet voetballen om 10 uur, wat is jouw excuus?quote:Op zondag 9 september 2007 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Wat doe jij zo vroeg uit bed, TM?
Werk ze danquote:Op zondag 9 september 2007 08:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet werken, 9.00u beginnen dus ga nu de deur uit
Volgend weekend ff lekker vrij(enige twee vrije dagen per maand
).
quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh er staat ook iets in over de situatie van Redleader:
"Daarnaast mocht iedereen die in de periode van 1 januari 1980 tot en met 31 december 1996 in totaal gedurende zes maanden of langer in het Verenigd Koninkrijk verbleef, al geen donor meer zijn. De gedachte hierachter is dat het verblijf in het Verenigd Koninkrijk de kans verhoogt dat men besmet rundvlees heeft gegeten."
quote:Op zondag 9 september 2007 00:16 schreef MaJo het volgende:Toch uit eten geweest, was echt heerlijk
Heb zoveel gegeten dat ik volgens mij zo al een paar kilo ben aangekomen
![]()
Verjaardag bij een vriend van mequote:
Het is eigenlijk niets meer dan een hele late midnightsnack na het bierenquote:Op zondag 9 september 2007 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
OMGje moet er maar zin in hebben
Maar eet smakelijk
Lekker toch?quote:
Nee, ook niet naar gezocht eigenlijkquote:Op zondag 9 september 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch?
Heb je het Kriek-topic nog gevonden?
quote:
Dat moet je ook pas in het voorjaar doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou eigenlijk mn huis grondig gaan schoonmaken vandaag, maar ik heb geen zin
Correctie: dat had ik afgelopen voorjaar ook al moeten doenquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je ook pas in het voorjaar doen
Vraag in zo'n geval (ook bij telemarketeers) niet om informatie. Als de persoon in kwestie z'n targets nog moet halen sturen ze nog wel es "per ongeluk" een aanmelding en moet je weer veel moeite doen om er vanaf te komenquote:Op zondag 9 september 2007 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, ik ben weer eens ergens ingestonken
Tijdje geleden iemand aan de deur van Go Energy; groene stroom voor minder geld dan bij de Essent.... leek me ok dus spul laten opsturen. Dat blijkt dus al aanmelding te zijn, en nu lees ik op een aantal websites al allemaal klachten over Go Energy dat nogal dubieus lijkt te zijn![]()
Nu moet ik dus weer een brief gaan schrijven enzo...
quote:Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Correctie: dat had ik afgelopen voorjaar ook al moeten doen
Een paar weekjes oud. Komt uit Norwegian Hammerworks Corp. van Madrugadaquote:Op zondag 9 september 2007 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dat stukje over de nail in je sig nieuw Nem?
"Ja" en "leuk? Beste band ooit!"quote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Madrugada, die staan ook op de Duets-cd van Ane Brun toch? Zijn ze zelf ook leuk?
Op vakantie zag ik ook nog een Ane Brun cd, heb er even over gedacht om die te kopen. Uiteindelijk is het toch de nieuwe Ozzy Osbourne gewordenquote:Op zondag 9 september 2007 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Madrugada, die staan ook op de Duets-cd van Ane Brun toch? Zijn ze zelf ook leuk?
quote:Op zondag 9 september 2007 12:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op vakantie zag ik ook nog een Ane Brun cd, heb er even over gedacht om die te kopen. Uiteindelijk is het toch de nieuwe Ozzy Osbourne geworden
ik heb gekliktquote:Op zondag 9 september 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Of klik hier: XXX![]()
Dat is een verzameling geloof ik.
*kuch* laadt *kuch*quote:Op zondag 9 september 2007 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Download even het album Industrail Silence van ze...
Moet je even de link eruit editten aubquote:
Veel plezier ermeequote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*kuch* laadt *kuch*
Plus nog wat andere albums... handig van die discography files
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Nee man, hippe dingen zijn ook wel eens leukIk lach me dood om Lily Allen, en ben ook wel tevreden met de albums van Hard-fi en KT Tunstall. Allemaal van 3fm.
Maar het is wel een kick als je zelf iets ontdekt
Je had ook op mijn link moeten klikkenquote:
Ja he? Wordt alleen maar beterquote:
Ik heb het inmiddels een beetje gehad met de Arctic Monkeys en de Kooks, maar de rest vind ik echt leukquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
KT Tunstall hip? Die is toch al jaaaren bezig?
Ik doelde eigenlijk meer op alle britpop van tegenwoordig. Eenheidsworst.
web2.0 nerd alertquote:
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Britse muziekCheck ook eens Klaxons en Just Jack Ladyblack, zijn ook erg leuk
Nu moet ik trouwens eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd steeds meer naar experimentelere Amerikaanse muziek luister
Na Antony and the Johnsons nu ook Joan as Police Woman ontdekt, prachtig!
Enne, Arctic Monkeys blijft vet hoor
Herkansing voor Klaxons op 16 november in Paradisoquote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb JaPW gemist op LL vorig jaar.... wel jammer ja! Just Jack vond ik niet zo goed dit jaar.... ben halverwege weggegaan. Stars in their eyes is wel leuk natuurlijkOhja, en de Klaxons waren afgelast, anders was ik daar ook heengegaan op LL
quote:Op zondag 9 september 2007 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga huisvrouw spelen...... nu echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |