Ik had die van Belle-vue; gewoon uit de supermarkt. Misschien ga ik in een rare bui nog een keer Lindemans proberen...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:16 schreef yvonne het volgende:
Kriek is een heerlijk zomerbiertje, maar zorg er wel voor dat je ene goede kriek drinkt,
probeer die van Lindemans eens.
Echte Kriek is niet zoet! De aanwezige suikers zijn daarin grotendeels vergist waardoor er een vrij droog bitterig en zurig (van de spontane gisting) bier over blijft met een heerlijk kersenaroma. En een mooi kleurtje natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:15 schreef Jazzmin het volgende:
Bahbah mij te zoet hoor. Maarja ik vind zelfs Amstel al te zoet.
Je hebt in ieder geval niet van de 'commerciele' zoete troep gedronkenquote:Op maandag 17 mei 2004 18:34 schreef JeOma het volgende:
Oe gatver! Kriek is ook het enige bier dat ik ooit gedronken heb dat ik ECHT smerig vond. Gewoon of je uitgeperste verzuurde kersen drinkt. Heel goor. Ik weet serieus niet wat ik zou doen als ik 8 dagen zonder water had gezeten en het enige wat voorradig was, Kriek zou zijn. Uitdrogen of Kriek drinken.
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef Oksel het volgende:
Vrouwen & homobier. Cassis met alcohol. Heb het van de tap gehad. Veel verkocht. Juist.. aan vrouwen en homo's. Niets mis mee verder. Maar noem het alsjeblieft geen bier..
Bananenbier, DAT is raar spul.
*kuch* echte kriek-lambiek is niet zoet! *kuch*quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef timmeeeh het volgende:
Ik vind Kriek smerig. Ik houd sowieso niet echt van zoet bier. Doe mij maar een gewoon pilsje of een witbiertje.
Dan wil ik toch wel is 'echte' Kriek proberen. Die Belle-vue vond ik ranzig omdat ie zo zoet was...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
*kuch* echte kriek-lambiek is niet zoet! *kuch*
Leuke tip! (hoewel het niets met kriek te maken heeft) Ik ben gek op zure bieren, maar ken eigenlijk alleen de Belgische varianten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Berliner Weisse, das lekker, wel wat zuur. Is een bier wat een melkzuurgisting is ondergaan, een ouderwets Suurbier dus, bijna nergens meer te krijgen helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |