Gefixed. Alleen de TT moet nog ff worden aangepast.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
Gewoon even die OP quoten en dan eruit kopieren, zo doe ik t altijd iig
With God on Our Sidequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef MASD het volgende:
hey dylanesquewelke dylansongs worden op een C-harp gespeeld?
thanks!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
With God on Our Side
One Too Many Mornings
Like A Rolling Stone
Dat zijn wel de bekendste denk ik. Kijk ook hier: http://www.dylanchords.com/harp/harpkeys.htm
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh er stond een koffertje voor ons pand! Politie, afgezet, zojuist voorzichtig in gekeken, en nu gaan ze weer weg.. vals alarm
WTF is dat.quote:
Mag nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kruidkoek , nee dank je
heb je bier ?
das nou een bokkepootquote:
het is vrijdag, en die tel ik alvast bij het weekendquote:
T is dat ik t herkende, anders zag t er idd niet echt smakelijk uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das nou een bokkepooten die zijn superlekker
ach zolang het nog niet groen is , kan je het nog eten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T is dat ik t herkende, anders zag t er idd niet echt smakelijk uit
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach zolang het nog niet groen is , kan je het nog eten hoor
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ooeh krijg er dorst vanstraks lekker langs de gall & gall, die zit hier echt tegenover me
omg , is dat je avondeten ?quote:
nee t is mn afgehakte hand!! arrrr!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omg , is dat je avondeten ?
het is dat ik niet met de trein hoef, en een biertje in de tram niet echt de moeite is.. flesje whisky ga ik wel fftjes halenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..
en daarna even een lekkere fles whiskey halen!![]()
die fles voor onderweg naar huis >? zo dan .....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..
en daarna even een lekkere fles whiskey halen!![]()
5 minuten is al genoeg om 0,5 liter naar binnen te werkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is dat ik niet met de trein hoef, en een biertje in de tram niet echt de moeite is.. flesje whisky ga ik wel fftjes halen
mogguh!quote:
ik heb ook vrij weinig gedaan. beetje bankhangen (voetbal kijken), en achter mn pc hangen. maar prima weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
blijft toch echt een mandaag probleem
Wel een lekker weekend gehad trouwens?
ik heb vrij weinig gedaan eigenlijk....
ik heb thuis ook geen reet uitgevoerd dit weekendquote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook vrij weinig gedaan. beetje bankhangen (voetbal kijken), en achter mn pc hangen. maar prima weekend.
ook moh airborne al uitgespeeld
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!quote:Op maandag 10 september 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge dylanesque
Ben je er klaar voor ?
zo hallo, je hebt er wel erg zin in zegquote:Op maandag 10 september 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!
mn collega belt even de ICT omdat ze dr password is vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo hallo, je hebt er wel erg zin in zeg![]()
volgens mij ben je ziek hoor ...quote:Op maandag 10 september 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!
NEEEEEEEEEEEEEE......... nog even en ik word er in de nacht van wakker, wat een drama!quote:Op maandag 10 september 2007 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mn collega belt even de ICT omdat ze dr password is vergeten
t was niet echt gemeend natuurlijk.. laat die mensen alles zelf maar uitzoeken en mij laten fokkenquote:Op maandag 10 september 2007 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
volgens mij ben je ziek hoor ...![]()
Of een vriendin nemen die in haar periode zit, dat hielp hier ookquote:Op maandag 10 september 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zaterdag wel het hele huis schoongemaakt, was ik wel ff 4 uur mee bezig.![]()
kmoet maar s een werkster inhuren geloof ik
dan heb je zn collega nog niet gezien !quote:Op maandag 10 september 2007 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE......... nog even en ik word er in de nacht van wakker, wat een drama!
This threat is ... foto's ?!quote:Op maandag 10 september 2007 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn collega nog niet gezien !
daar wil je wel over dromen
Nee dat zal goed overkomen, als ze meekijken en hun eigen foto op mijn scherm terugzien in Paintquote:Op maandag 10 september 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan toch een balkje plaatsen
je kent de toetsencombinatie Alt+Tab ?!? komop met die fotosquote:Op maandag 10 september 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat zal goed overkomen, als ze meekijken en hun eigen foto op mijn scherm terugzien in Paint
quote:Op maandag 10 september 2007 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ik jullie verblijden door ook weer eens te komen kijken ?
Jaja hij is er weerquote:
ja das minder jaquote:Op maandag 10 september 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vorige week was mn baas terug van vakantie en was het echt druk hierzo
Heb totaal geen tijd gehad voor FOK! of ander tijdsverdrijf
its good te be backquote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das minder janou goed dat je er weer bent
Laat de foto's maar komen ik zit er klaar voor !quote:Op maandag 10 september 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
je bent net op tijd, want dylanesque ging net fotos posten.
Gelukkig ik dacht dat ik al de enige was die zich brak voelde...quote:Op maandag 10 september 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik HAD het rustig, maar moet nu weer vol aan de bak
Maandag = brakdag ...
quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat de foto's maar komen ik zit er klaar voor !
Morguhquote:
Gelukkig heb je nog een rechter beeldscherm voor FOK!quote:Op maandag 10 september 2007 09:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
Haai vroege vogels![]()
Gvd, me linker beeldscherm geeft net de geest. Hij springt aan en gaat weer uit![]()
Mag je daarvoor ook al opgepakt worden dan ? je bent toch gewoon bij iemand in huis ? als die er geen problemen mee heeft, lijkt het mij dat je niet opgepakt kunt worden.quote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Timmerman mag naakt blijven werken
Uitgegeven: 10 september 2007 06:50
AMSTERDAM - Een Amerikaanse timmerman die vorig jaar werd gearresteerd omdat hij naakt aan het werk was, heeft de zedenwet niet overtreden. Dat heeft een rechter vorige week geoordeeld.
De 51-jarige Percy Honniball uit Oakland handelde niet met het oog op seksueel genot en gedroeg zich niet obsceen, aldus de rechter.
De man stond zonder kleren in het huis van een klant te timmeren en te zagen, maar dat werd door iemand opgemerkt en vervolgens werd de politie ingeschakeld.
Schoon
De man is elders in de Verenigde Staten al drie keer eerder opgepakt omdat hij naakt aan het werk was. Zelf zegt de timmerman naakt veel prettiger te werken en houdt hij bovendien op die manier zijn kleding schoon
Oh en nou ineens de onschuld uithangen he ! jij zei dat er foto's kwamen !quote:
De middelste voor FOK, rechter om te werken.quote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een rechter beeldscherm voor FOK!
Ik ben gewoon brak van het slapen .. volgende keer toch wat minder slapenquote:Op maandag 10 september 2007 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht dat ik al de enige was die zich brak voelde...
ja sorry, gouden bergen beloven en vervolgens komt er niets!quote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en nou ineens de onschuld uithangen he ! jij zei dat er foto's kwamen !
Er staat toch niet dat het om een nieuw huis gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kom laten we even met de kinderen gaan kijken bij ons nieuwe huis !! WTF ?!?!
WTF doe je met 3 schermenquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De middelste voor FOK, rechter om te werken.Zo maar ff langs Office center. Kan niet werken zonder die linker..
Maar je kunt wel over water lopen ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, gouden bergen beloven en vervolgens komt er niets!
hey het gaat om het idee heh. jij hebt er ook geen problemen mee dus, dat een ouwe vent naakt in je huis staat te timmeren ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat het om een nieuw huis gaat.
nee maar wel wijn van water makenquote:Op maandag 10 september 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je kunt wel over water lopen ?![]()
Dat heb je mij helemaal niet horen zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey het gaat om het idee heh. jij hebt er ook geen problemen mee dus, dat een ouwe vent naakt in je huis staat te timmeren ?
Waarom geen bierquote:Op maandag 10 september 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee maar wel wijn van water maken
reuze handig!
Op 3 schermen mezelf zien terwijl ik naakt achter de pc werk.quote:
Druk hem net uit, ik haal nog even een koppie koffie.quote:Op maandag 10 september 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
hier helaas genoeg te doen .. maar .. ik ga zo toch echt even roken! Wie gaat er mee?
Momenteel is het nog aardig rustig hierquote:
ok, volgende ronde, nieuwe kansen hahahaquote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Druk hem net uit, ik haal nog even een koppie koffie.
Dan schakel ik mijn telefoon wel even doorquote:Op maandag 10 september 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Momenteel is het nog aardig rustig hier![]()
Hey ik ben hier vorige week helemaal niet geweest hoorquote:Op maandag 10 september 2007 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan schakel ik mijn telefoon wel even door![]()
En nu ga je ons lekker maken met wat je hebt gehaald ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , kwas even naar de bakker!
Nu krijg ik weer honger ..quote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
mja laat een szien. een italiaanse bol, een kaascroissant, een puddingbroodje en een sauzijzenbroodje
Ik was alle afbeelding al bij elkaar aan het zoeken maar ben ermee opgehouden, heb geen zin meerquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , dacht doe het speciaal zonder illustraties dit keer
Was het maar zo ...quote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan ?
als je vrij neemt welquote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan ?
ik heb zojuist volgende week maandag en dinsdag vrij gevraagd!quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was het maar zo ...
Maar ben nu lekker uren aan het maken, dan kan ik vrijdag weer lekker vroeg naar huis ..
en heb dan lekker 1 weekje vakantie!!!!![]()
![]()
Dan zal het in dit topic dus wel weer rustig worden hahahahaquote:Op maandag 10 september 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zojuist volgende week maandag en dinsdag vrij gevraagd!
kan ik lekker doorzakken
jij komt echt gestressed terug let maar opquote:Op maandag 10 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zal het in dit topic dus wel weer rustig worden hahahaha
Ik wil niet te veel zuipen want ik ga niet alleen, ga samen met iemand
die niet drinkt. Vind het dan niet zo netjes om elke avond lam te zijn hahahah
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een gloednieuw stokbroodje rosbief met eiquote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
mja laat een szien. een italiaanse bol, een kaascroissant, een puddingbroodje en een sauzijzenbroodje
hahahaha, nee hoor, gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij komt echt gestressed terug let maar op
hij ligt ook erg verleidelijk naar me te kijken.. die ga ik straks even lekker verorberenquote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
mja het is nu etenstijd. dus ik ga alles even naar binnen werken
maar stokbroodje rosbief met ei klinkt ook erg goed te doen
ah bij de ketsheuvel... ehm kaatsheuvelquote:Op maandag 10 september 2007 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, nee hoor, gaat helemaal goedkomen.
Zit op loopafstand van de Efeteling, dus daar ga ik wel even langs ..
en zit daar lekker bij de bossen, dus even lekker relaxen![]()
aidszequote:Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij ligt ook erg verleidelijk naar me te kijken.. die ga ik straks even lekker verorberen12.30 pauze
Graag gedaan, het is hier nu mooi weer!quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt dr. droxz nu heb ik dat gare weer van je ookregen bah
kolere dit is nou echt een typische maandag baaldag![]()
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!quote:
kan je wel opscheppen bij je baas over hoe toegewijd jij wel niet bent en je collega al weg isquote:Op maandag 10 september 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!
Sommige collega's snappen niet wat collegialiteit is![]()
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.quote:Op maandag 10 september 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!
Sommige collega's snappen niet wat collegialiteit is![]()
alleen als het over koffie gaat gaat dit niet op zeker ?quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.
Moeten gunnen, dat klopt. Maar als je collega alles doet zonder te overleggen houd het snel op dacht ik zo. Ik kan gewoon niet met hem opschieten, de grote mond, heeft nog noot in een groot bedrijf gewerkt, denk alles beter te weten, laat geen suggestie's toe omdat zijn mannier altijd werk ..quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.
Mensen die de hele tijd goedbedoelde suggesties geven zijn ook vet irritant.quote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk alles beter te weten, laat geen suggestie's toe omdat zijn mannier altijd werk ..
Dat ben ik met je eens, maar zelfs als de oplossing bij iedereen bekend is, en ik die ook weet, en dat aangeef krijg ik nog een grote bekquote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd goedbedoelde suggesties geven zijn ook vet irritant.
[Oplossing]quote:Op maandag 10 september 2007 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar zelfs als de oplossing bij iedereen bekend is, en ik die ook weet, en dat aangeef krijg ik nog een grote bek![]()
Hij was vanochtend bezig met een wachtwoord probleem .. al 15 minuten bezig .,.
Ik maak tevens een "break" teken, en geef aan hoe hij dit snel kan oplossen,
luisterd niet en gaat gewoon door ...
nope, maarja... ik ben nu weer aan het relaxenquote:Op maandag 10 september 2007 13:56 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hij was toch al naar huis?
heb ik eens gedaan op afstand, dat was lachen!quote:Op maandag 10 september 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[Oplossing]
Hey collega lekker bakkie koffie ??
ja lekker !!!
Oeps , sorry zo over je toetsenbord heen, stomme ik zeg.
(en als je geen zin hebt om over zn toetsenbord te gooien voldoet zn nek natuurlijk ook)
idd, optyfen!quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ja gewoon doen!
opzouten met die gast
Het is echt weer een drama vandaag .. iemand ook steeds deze melding???quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Heb het gewoon te drukquote:
Nee mij collega zit mij te irriteren!quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
jij doet al het werk, en je collega zit continue te f5-en
quote:Index / System error Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
ben je ook ziek ? of had je een dagje geen zin ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:20 schreef mutzenbacher het volgende:
ziekgemeld!
Ja maar je moet er een beta-key voor hebben. En alleen members van fileplanet kunnen nog een key krijgen. Alle andere keys zijn al uitgedeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm er is een demo van quake wars uitgekomen zie ik
mwoah, beetje van allebei om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je ook ziek ? of had je een dagje geen zin ?
ah kut, ben helaas geen member. moet je voor betalenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja maar je moet er een beta-key voor hebben. En alleen members van fileplanet kunnen nog een key krijgen. Alle andere keys zijn al uitgedeeld.![]()
ah okequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
mwoah, beetje van allebei om eerlijk te zijn![]()
toch geen reet te doen, zoals de titel al zegt..
en morgen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeveel plezier vandaag
oh lol je neemt gelijk de hele week ?quote:
Ik ben een beetje door de sites heen die leuk leesvoer biedenquote:
nee, begonnen met "geen aandacht" geven, dat werkt goed voor10 minuten .. (oja, en boos kijken bij binnenkomst). Daarna rustig blijven, zelf koffie halen, en hem recht in zijn smoel aanspreken op zijn gedrag. Alles gaat nu prima, en hij doet niet stoerquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ah koffie gooien ritueel ?
en hij vraagt nog steeds niet wat er mis is ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, begonnen met "geen aandacht" geven, dat werkt goed voor10 minuten .. (oja, en boos kijken bij binnenkomst). Daarna rustig blijven, zelf koffie halen, en hem recht in zijn smoel aanspreken op zijn gedrag. Alles gaat nu prima, en hij doet niet stoer![]()
hij wil me geen gelijk geven ...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hij vraagt nog steeds niet wat er mis is ?
Met smoken ben ik toch al een paar jaartjes gestopt hoor,quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, joint erbij
maar gvd heb zin om te cs'en ben het al helemaal zat hier
mja smoken doe ik nog, alhoewel niet zoveel als vroeger. kan er neit meer zo goed tegen. maja das dan ook een voordeelquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met smoken ben ik toch al een paar jaartjes gestopt hoor,
lekker glaasje whiskey erbij doet mij meer![]()
Ik heb ook wel zin in een potje CS,
samen met Elixabete speel ik wel eens op de zombie server,
is ook wel eens lachen !hahahah
Nee ik kan er ook niet zo goed meer tegen, vroeger smookde ik de hele dag door zonder problemen. Als ik nu al 3 hijsjes heb genomen weet ik al gelijk waarom ik gestopt ben met smoken. Is geen nomaal gesprek meer met me te voeren en alle info gaat er in het linker oor in en komt er bij me rechter oor uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja smoken doe ik nog, alhoewel niet zoveel als vroeger. kan er neit meer zo goed tegen. maja das dan ook een voordeel
zombie servers zijn echt tof, lach me echt rot. zeker dat als je geraakt wordt door een zombie ook een zombie wordt, dan de rest lekker neersteken.
gelijk Noob en fuck om je oren
daar hoef ik nog niet eens voor te rokenquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
en alle info gaat er in het linker oor in en komt er bij me rechter oor uit.![]()
ik ben gestopt dmv acopunctuurquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik ben aan het minderen met roken...waar ik een paar weken geleden nog een pakje per dag op het werk rookte...doe ik het nu met 3 sigaretten...max 4 per dag... het is de bedoeling dat het helemaal ophoudt... maar of dat ooit gaat lukken
Als ik vroeg begin, begint hij dus laat .. als ik nu koffie voor hem haal is het koud als hij er isquote:Op woensdag 12 september 2007 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ja haal eens koffie voor die gast
hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe![]()
ja hang eens slingers op ofzo, dat veranderd de werksfeer op een positieve manier!
ah lekker gezellig.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Nou mijn andere collega meld zich net ziek .. zit ik dus alleen met die `andere` collega,
Maarja, we zien wel![]()
p.s
Gisteren nog even een potje cs gungame gedaan, ging weer eens ouderwets lekker zeg!
Ik speel meestal ook niet lang, meestal een half uurtje omdat ik daarna begin te merkenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah lekker gezellig.
ja ik had gisteren avond echt geen zin om achter mn pc te zitten. lekker op de bank gehangen , tv gekeken enzo
was een beetje geirriteerd geraakt door css, die kut kinderen ahha
maar goed , vanmiddag maar ff spelen totdat voetbal begint vanavond![]()
jep, begin hier steeds meer gezichten te zien en te herkennenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef FredvZ het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen weer aan het werk is...
mogguh!quote:
Ken dat probleem, voel me best ziek eigenlijk en stond vanochten dop het punt me ziek te melden ..quote:Op woensdag 12 september 2007 09:26 schreef wise het volgende:
Kan weer heel de dag naar een pcscherm kijken![]()
![]()
Ik laat mijn collega lopen vandaag omdat ik me niet lekker voel, en hij vind hij ook leuk om te lopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb echt geen ruk te doen weer![]()
mogguh!quote:
Voetbal? wat is er danquote:Op woensdag 12 september 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
tja das minder ja.
Iemand nog voetbal kijken vanavond ?
Dat heb ik dus om de dag .. Ene dag vroeg beginnen en eventueel eerder naar huis kunnen of later beginnen en afdeling moeten afsluiten.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:34 schreef Dylanesque het volgende:
Ik begin tegenwoordig om 9:00, ben nu pas 17:30 vrij zonder kans op eerder weggaan (afsluiten)
Join the club! welcome!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Fugie het volgende:
hier is niets te doen.
Engeland tegen Ruslandquote:
eerder welcome backquote:
haha. nou toen had ik al gegeten en gedouchedquote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
vanavond toch maar eens vroeg mijn bedje in gaan ...
en mijn telefoon uitzetten! kreeg gewoon een smsje vanochtend om 05:45!
(of mijn telefoon niet meer op trilstand op mijn verwarming laten liggen)
DAMN, hoe vroeg staat je wakker dan?!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. nou toen had ik al gegeten en gedouched
5 uur. moet om 7 uur beginnenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DAMN, hoe vroeg staat je wakker dan?!![]()
Jezus, moet er niet aan denken zo vroeg me nest uit te stappen. Heb al moeite om kwart voor 9 op te staan..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
5 uur. moet om 7 uur beginnen
5 uur? dat trek ik echt niet hoor met mijn levensstijlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
5 uur. moet om 7 uur beginnen
Dat dan weer wel! Ik officieel dan om 16:15 .. maar ben hier altijd langer omdat ik de tijd dat ik rook moet inhalen zeg maarquote:Op woensdag 12 september 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
tja wel lekker om 15:30 klaar heh
Ik kom met het openbaarvervoer en hoef in de avond met niemand rekening te houden,quote:Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu ook van half 8 tot 4, komt veel beter ivm files enzoMaar het si ook wel prettig om tussen 5-6 uur thuis te zijn.
dus dat wordt tot 20:00 uur blijven ?!?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Ik officieel dan om 16:15 .. maar ben hier altijd langer omdat ik de tijd dat ik rook moet inhalen zeg maar![]()
mja, zelf koken en zulks kost ook tijd. Als je dan ook nog 's avonds wat vrije tijd wilt hebben is het wel fijn om wat eerder thuis te zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kom met het openbaarvervoer en hoef in de avond met niemand rekening te houden,
vandaar dat het voor mij niet zo veel uitmaakt hoe laat ik begin. Ik begint juist normaal
zo laat mogelijk![]()
sinds ik hier werk rook ik wel een stuk minder!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus dat wordt tot 20:00 uur blijven ?!?
Op dit moment? Geen idee .. hou ik me niet mee bezigquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef tequi3 het volgende:
Wat horen jullie allemaal te doen? En als je je verveeld op je werk.. gaat de tijd ontzettend sloom. En dat 5 dagen in de week.
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, zelf koken en zulks kost ook tijd. Als je dan ook nog 's avonds wat vrije tijd wilt hebben is het wel fijn om wat eerder thuis te zijn
Als ik om 7 uur 's avonds thuis ben is mijn avond al voorbij voordat die begonnen is
of ik nou vroeg op laat thuis ben, ik eet toch niet gelijk als ik thuiskom.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.
maakt mij niets uit eigelijk hoor
het is vrij lastig als je 's avonds ook nog naar de sportschool wilt gaan en op tijd naar bedquote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.
maakt mij niets uit eigelijk hoor
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 13:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is vrij lastig als je 's avonds ook nog naar de sportschool wilt gaan en op tijd naar bed
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakker
Voor het slapen gaan anders ook hahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakker
hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan anders ook hahaha![]()
nog 2 uur en 40 minuten ...quote:
Ik ben waarschijnlijk wel vroeger begonnen, dan ben jij weer een mazzelaarquote:
Hehe lol. Baas kijkt niet mee? Of eigen basa?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik stop ermee. Ga maar ff een potje CSS doen ofzo.
Half 9. Eerst begon ik ook om 6.30.. wel relaxt, 15u vrij.. maarja, alsnog soms filequote:Op woensdag 12 september 2007 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wel vroeger begonnen, dan ben jij weer een mazzelaar![]()
Hmmm, file. Altijd een goeie afsluiting van je werkdag.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Fugie het volgende:
nog 1,5![]()
en dan weer lekker in de file naar huis
op dit tijdstip valt het nog wel meequote:Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hmmm, file. Altijd een goeie afsluiting van je werkdag.
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hierquote:Op woensdag 12 september 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 30 minuten!!!!!!!!!!!!!!!!
Dylanesque, ik ga weer weg als het donker is .. ruilen?
Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hier18:00 thuis, eten, slapen, 7:00 op en weer knallen
Bier komt vrijdag wel weer..![]()
Ik sla vandaag ook maar even over met bier .. voel me toch niet zo lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hier18:00 thuis, eten, slapen, 7:00 op en weer knallen
Bier komt vrijdag wel weer..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |