Join the club! welcome!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Fugie het volgende:
hier is niets te doen.
Engeland tegen Ruslandquote:
eerder welcome backquote:
haha. nou toen had ik al gegeten en gedouchedquote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
vanavond toch maar eens vroeg mijn bedje in gaan ...
en mijn telefoon uitzetten! kreeg gewoon een smsje vanochtend om 05:45!
(of mijn telefoon niet meer op trilstand op mijn verwarming laten liggen)
DAMN, hoe vroeg staat je wakker dan?!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. nou toen had ik al gegeten en gedouched
5 uur. moet om 7 uur beginnenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DAMN, hoe vroeg staat je wakker dan?!![]()
Jezus, moet er niet aan denken zo vroeg me nest uit te stappen. Heb al moeite om kwart voor 9 op te staan..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
5 uur. moet om 7 uur beginnen
5 uur? dat trek ik echt niet hoor met mijn levensstijlquote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
5 uur. moet om 7 uur beginnen
Dat dan weer wel! Ik officieel dan om 16:15 .. maar ben hier altijd langer omdat ik de tijd dat ik rook moet inhalen zeg maarquote:Op woensdag 12 september 2007 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
tja wel lekker om 15:30 klaar heh
Ik kom met het openbaarvervoer en hoef in de avond met niemand rekening te houden,quote:Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu ook van half 8 tot 4, komt veel beter ivm files enzoMaar het si ook wel prettig om tussen 5-6 uur thuis te zijn.
dus dat wordt tot 20:00 uur blijven ?!?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Ik officieel dan om 16:15 .. maar ben hier altijd langer omdat ik de tijd dat ik rook moet inhalen zeg maar![]()
mja, zelf koken en zulks kost ook tijd. Als je dan ook nog 's avonds wat vrije tijd wilt hebben is het wel fijn om wat eerder thuis te zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kom met het openbaarvervoer en hoef in de avond met niemand rekening te houden,
vandaar dat het voor mij niet zo veel uitmaakt hoe laat ik begin. Ik begint juist normaal
zo laat mogelijk![]()
sinds ik hier werk rook ik wel een stuk minder!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus dat wordt tot 20:00 uur blijven ?!?
Op dit moment? Geen idee .. hou ik me niet mee bezigquote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef tequi3 het volgende:
Wat horen jullie allemaal te doen? En als je je verveeld op je werk.. gaat de tijd ontzettend sloom. En dat 5 dagen in de week.
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, zelf koken en zulks kost ook tijd. Als je dan ook nog 's avonds wat vrije tijd wilt hebben is het wel fijn om wat eerder thuis te zijn
Als ik om 7 uur 's avonds thuis ben is mijn avond al voorbij voordat die begonnen is
of ik nou vroeg op laat thuis ben, ik eet toch niet gelijk als ik thuiskom.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.
maakt mij niets uit eigelijk hoor
het is vrij lastig als je 's avonds ook nog naar de sportschool wilt gaan en op tijd naar bedquote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. als ik laat thuis kom zeg maar, dan wil het wel eens voorkomen dat ik 21:00 pas mn avondeten eet.
maakt mij niets uit eigelijk hoor
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakkerquote:Op woensdag 12 september 2007 13:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is vrij lastig als je 's avonds ook nog naar de sportschool wilt gaan en op tijd naar bed
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakker
Voor het slapen gaan anders ook hahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sport altijd in mn slaap. ik wordt helemaal bezweet wakker
hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan anders ook hahaha![]()
nog 2 uur en 40 minuten ...quote:
Ik ben waarschijnlijk wel vroeger begonnen, dan ben jij weer een mazzelaarquote:
Hehe lol. Baas kijkt niet mee? Of eigen basa?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik stop ermee. Ga maar ff een potje CSS doen ofzo.
Half 9. Eerst begon ik ook om 6.30.. wel relaxt, 15u vrij.. maarja, alsnog soms filequote:Op woensdag 12 september 2007 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wel vroeger begonnen, dan ben jij weer een mazzelaar![]()
Hmmm, file. Altijd een goeie afsluiting van je werkdag.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Fugie het volgende:
nog 1,5![]()
en dan weer lekker in de file naar huis
op dit tijdstip valt het nog wel meequote:Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hmmm, file. Altijd een goeie afsluiting van je werkdag.
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hierquote:Op woensdag 12 september 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 30 minuten!!!!!!!!!!!!!!!!
Dylanesque, ik ga weer weg als het donker is .. ruilen?
Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hier18:00 thuis, eten, slapen, 7:00 op en weer knallen
Bier komt vrijdag wel weer..![]()
Ik sla vandaag ook maar even over met bier .. voel me toch niet zo lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf wel m'n eigen gangetje gaan hier18:00 thuis, eten, slapen, 7:00 op en weer knallen
Bier komt vrijdag wel weer..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |