mogguh!quote:
ik heb ook vrij weinig gedaan. beetje bankhangen (voetbal kijken), en achter mn pc hangen. maar prima weekend.quote:Op maandag 10 september 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
blijft toch echt een mandaag probleem
Wel een lekker weekend gehad trouwens?
ik heb vrij weinig gedaan eigenlijk....
ik heb thuis ook geen reet uitgevoerd dit weekendquote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook vrij weinig gedaan. beetje bankhangen (voetbal kijken), en achter mn pc hangen. maar prima weekend.
ook moh airborne al uitgespeeld
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!quote:Op maandag 10 september 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge dylanesque
Ben je er klaar voor ?
zo hallo, je hebt er wel erg zin in zegquote:Op maandag 10 september 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!
mn collega belt even de ICT omdat ze dr password is vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo hallo, je hebt er wel erg zin in zeg![]()
volgens mij ben je ziek hoor ...quote:Op maandag 10 september 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
helemaal! kom maar op met die telefoontjes, mailtjes en mensen die gewoon m'n kantoortje binnen komen stormen!
NEEEEEEEEEEEEEE......... nog even en ik word er in de nacht van wakker, wat een drama!quote:Op maandag 10 september 2007 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mn collega belt even de ICT omdat ze dr password is vergeten
t was niet echt gemeend natuurlijk.. laat die mensen alles zelf maar uitzoeken en mij laten fokkenquote:Op maandag 10 september 2007 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
volgens mij ben je ziek hoor ...![]()
Of een vriendin nemen die in haar periode zit, dat hielp hier ookquote:Op maandag 10 september 2007 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zaterdag wel het hele huis schoongemaakt, was ik wel ff 4 uur mee bezig.![]()
kmoet maar s een werkster inhuren geloof ik
dan heb je zn collega nog niet gezien !quote:Op maandag 10 september 2007 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE......... nog even en ik word er in de nacht van wakker, wat een drama!
This threat is ... foto's ?!quote:Op maandag 10 september 2007 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je zn collega nog niet gezien !
daar wil je wel over dromen
Nee dat zal goed overkomen, als ze meekijken en hun eigen foto op mijn scherm terugzien in Paintquote:Op maandag 10 september 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan toch een balkje plaatsen
je kent de toetsencombinatie Alt+Tab ?!? komop met die fotosquote:Op maandag 10 september 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat zal goed overkomen, als ze meekijken en hun eigen foto op mijn scherm terugzien in Paint
quote:Op maandag 10 september 2007 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ik jullie verblijden door ook weer eens te komen kijken ?
Jaja hij is er weerquote:
ja das minder jaquote:Op maandag 10 september 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vorige week was mn baas terug van vakantie en was het echt druk hierzo
Heb totaal geen tijd gehad voor FOK! of ander tijdsverdrijf
its good te be backquote:Op maandag 10 september 2007 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das minder janou goed dat je er weer bent
Laat de foto's maar komen ik zit er klaar voor !quote:Op maandag 10 september 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
je bent net op tijd, want dylanesque ging net fotos posten.
Gelukkig ik dacht dat ik al de enige was die zich brak voelde...quote:Op maandag 10 september 2007 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, ik HAD het rustig, maar moet nu weer vol aan de bak
Maandag = brakdag ...
quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat de foto's maar komen ik zit er klaar voor !
Morguhquote:
Gelukkig heb je nog een rechter beeldscherm voor FOK!quote:Op maandag 10 september 2007 09:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
Haai vroege vogels![]()
Gvd, me linker beeldscherm geeft net de geest. Hij springt aan en gaat weer uit![]()
Mag je daarvoor ook al opgepakt worden dan ? je bent toch gewoon bij iemand in huis ? als die er geen problemen mee heeft, lijkt het mij dat je niet opgepakt kunt worden.quote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Timmerman mag naakt blijven werken
Uitgegeven: 10 september 2007 06:50
AMSTERDAM - Een Amerikaanse timmerman die vorig jaar werd gearresteerd omdat hij naakt aan het werk was, heeft de zedenwet niet overtreden. Dat heeft een rechter vorige week geoordeeld.
De 51-jarige Percy Honniball uit Oakland handelde niet met het oog op seksueel genot en gedroeg zich niet obsceen, aldus de rechter.
De man stond zonder kleren in het huis van een klant te timmeren en te zagen, maar dat werd door iemand opgemerkt en vervolgens werd de politie ingeschakeld.
Schoon
De man is elders in de Verenigde Staten al drie keer eerder opgepakt omdat hij naakt aan het werk was. Zelf zegt de timmerman naakt veel prettiger te werken en houdt hij bovendien op die manier zijn kleding schoon
Oh en nou ineens de onschuld uithangen he ! jij zei dat er foto's kwamen !quote:
De middelste voor FOK, rechter om te werken.quote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een rechter beeldscherm voor FOK!
Ik ben gewoon brak van het slapen .. volgende keer toch wat minder slapenquote:Op maandag 10 september 2007 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht dat ik al de enige was die zich brak voelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |