ja sorry, gouden bergen beloven en vervolgens komt er niets!quote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh en nou ineens de onschuld uithangen he ! jij zei dat er foto's kwamen !
Er staat toch niet dat het om een nieuw huis gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
kom laten we even met de kinderen gaan kijken bij ons nieuwe huis !! WTF ?!?!
WTF doe je met 3 schermenquote:Op maandag 10 september 2007 09:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De middelste voor FOK, rechter om te werken.Zo maar ff langs Office center. Kan niet werken zonder die linker..
Maar je kunt wel over water lopen ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, gouden bergen beloven en vervolgens komt er niets!
hey het gaat om het idee heh. jij hebt er ook geen problemen mee dus, dat een ouwe vent naakt in je huis staat te timmeren ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat het om een nieuw huis gaat.
nee maar wel wijn van water makenquote:Op maandag 10 september 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je kunt wel over water lopen ?![]()
Dat heb je mij helemaal niet horen zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey het gaat om het idee heh. jij hebt er ook geen problemen mee dus, dat een ouwe vent naakt in je huis staat te timmeren ?
Waarom geen bierquote:Op maandag 10 september 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee maar wel wijn van water maken
reuze handig!
Op 3 schermen mezelf zien terwijl ik naakt achter de pc werk.quote:
Druk hem net uit, ik haal nog even een koppie koffie.quote:Op maandag 10 september 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
hier helaas genoeg te doen .. maar .. ik ga zo toch echt even roken! Wie gaat er mee?
Momenteel is het nog aardig rustig hierquote:
ok, volgende ronde, nieuwe kansen hahahaquote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Druk hem net uit, ik haal nog even een koppie koffie.
Dan schakel ik mijn telefoon wel even doorquote:Op maandag 10 september 2007 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Momenteel is het nog aardig rustig hier![]()
Hey ik ben hier vorige week helemaal niet geweest hoorquote:Op maandag 10 september 2007 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan schakel ik mijn telefoon wel even door![]()
En nu ga je ons lekker maken met wat je hebt gehaald ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , kwas even naar de bakker!
Nu krijg ik weer honger ..quote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
mja laat een szien. een italiaanse bol, een kaascroissant, een puddingbroodje en een sauzijzenbroodje
Ik was alle afbeelding al bij elkaar aan het zoeken maar ben ermee opgehouden, heb geen zin meerquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , dacht doe het speciaal zonder illustraties dit keer
Was het maar zo ...quote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan ?
als je vrij neemt welquote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan ?
ik heb zojuist volgende week maandag en dinsdag vrij gevraagd!quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was het maar zo ...
Maar ben nu lekker uren aan het maken, dan kan ik vrijdag weer lekker vroeg naar huis ..
en heb dan lekker 1 weekje vakantie!!!!![]()
![]()
Dan zal het in dit topic dus wel weer rustig worden hahahahaquote:Op maandag 10 september 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zojuist volgende week maandag en dinsdag vrij gevraagd!
kan ik lekker doorzakken
jij komt echt gestressed terug let maar opquote:Op maandag 10 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zal het in dit topic dus wel weer rustig worden hahahaha
Ik wil niet te veel zuipen want ik ga niet alleen, ga samen met iemand
die niet drinkt. Vind het dan niet zo netjes om elke avond lam te zijn hahahah
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een gloednieuw stokbroodje rosbief met eiquote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
mja laat een szien. een italiaanse bol, een kaascroissant, een puddingbroodje en een sauzijzenbroodje
hahahaha, nee hoor, gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij komt echt gestressed terug let maar op
hij ligt ook erg verleidelijk naar me te kijken.. die ga ik straks even lekker verorberenquote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
mja het is nu etenstijd. dus ik ga alles even naar binnen werken
maar stokbroodje rosbief met ei klinkt ook erg goed te doen
ah bij de ketsheuvel... ehm kaatsheuvelquote:Op maandag 10 september 2007 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, nee hoor, gaat helemaal goedkomen.
Zit op loopafstand van de Efeteling, dus daar ga ik wel even langs ..
en zit daar lekker bij de bossen, dus even lekker relaxen![]()
aidszequote:Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hij ligt ook erg verleidelijk naar me te kijken.. die ga ik straks even lekker verorberen12.30 pauze
Graag gedaan, het is hier nu mooi weer!quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt dr. droxz nu heb ik dat gare weer van je ookregen bah
kolere dit is nou echt een typische maandag baaldag![]()
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!quote:
kan je wel opscheppen bij je baas over hoe toegewijd jij wel niet bent en je collega al weg isquote:Op maandag 10 september 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!
Sommige collega's snappen niet wat collegialiteit is![]()
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.quote:Op maandag 10 september 2007 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat me collega in ene pleite .. kan ik GVD nog niet weg!
Sommige collega's snappen niet wat collegialiteit is![]()
alleen als het over koffie gaat gaat dit niet op zeker ?quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.
Moeten gunnen, dat klopt. Maar als je collega alles doet zonder te overleggen houd het snel op dacht ik zo. Ik kan gewoon niet met hem opschieten, de grote mond, heeft nog noot in een groot bedrijf gewerkt, denk alles beter te weten, laat geen suggestie's toe omdat zijn mannier altijd werk ..quote:Op maandag 10 september 2007 13:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ach, je moet elkaar ook wat gunnen af en toe. De ene keer ben jij aan de beurt de andere keer je collega.
Mensen die de hele tijd goedbedoelde suggesties geven zijn ook vet irritant.quote:Op maandag 10 september 2007 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk alles beter te weten, laat geen suggestie's toe omdat zijn mannier altijd werk ..
Dat ben ik met je eens, maar zelfs als de oplossing bij iedereen bekend is, en ik die ook weet, en dat aangeef krijg ik nog een grote bekquote:Op maandag 10 september 2007 13:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd goedbedoelde suggesties geven zijn ook vet irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |