Gefixed. Alleen de TT moet nog ff worden aangepast.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
Gewoon even die OP quoten en dan eruit kopieren, zo doe ik t altijd iig
With God on Our Sidequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef MASD het volgende:
hey dylanesquewelke dylansongs worden op een C-harp gespeeld?
thanks!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
With God on Our Side
One Too Many Mornings
Like A Rolling Stone
Dat zijn wel de bekendste denk ik. Kijk ook hier: http://www.dylanchords.com/harp/harpkeys.htm
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh er stond een koffertje voor ons pand! Politie, afgezet, zojuist voorzichtig in gekeken, en nu gaan ze weer weg.. vals alarm
WTF is dat.quote:
Mag nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kruidkoek , nee dank je
heb je bier ?
das nou een bokkepootquote:
het is vrijdag, en die tel ik alvast bij het weekendquote:
T is dat ik t herkende, anders zag t er idd niet echt smakelijk uitquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das nou een bokkepooten die zijn superlekker
ach zolang het nog niet groen is , kan je het nog eten hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T is dat ik t herkende, anders zag t er idd niet echt smakelijk uit
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach zolang het nog niet groen is , kan je het nog eten hoor
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ooeh krijg er dorst vanstraks lekker langs de gall & gall, die zit hier echt tegenover me
omg , is dat je avondeten ?quote:
nee t is mn afgehakte hand!! arrrr!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omg , is dat je avondeten ?
het is dat ik niet met de trein hoef, en een biertje in de tram niet echt de moeite is.. flesje whisky ga ik wel fftjes halenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..
en daarna even een lekkere fles whiskey halen!![]()
die fles voor onderweg naar huis >? zo dan .....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag over 15 minuten al weer naar huis toe, dan eerst even een biertje halen voor in de trein ..
en daarna even een lekkere fles whiskey halen!![]()
5 minuten is al genoeg om 0,5 liter naar binnen te werkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
het is dat ik niet met de trein hoef, en een biertje in de tram niet echt de moeite is.. flesje whisky ga ik wel fftjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |