ben je ook ziek ? of had je een dagje geen zin ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:20 schreef mutzenbacher het volgende:
ziekgemeld!
Ja maar je moet er een beta-key voor hebben. En alleen members van fileplanet kunnen nog een key krijgen. Alle andere keys zijn al uitgedeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm er is een demo van quake wars uitgekomen zie ik
mwoah, beetje van allebei om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je ook ziek ? of had je een dagje geen zin ?
ah kut, ben helaas geen member. moet je voor betalenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja maar je moet er een beta-key voor hebben. En alleen members van fileplanet kunnen nog een key krijgen. Alle andere keys zijn al uitgedeeld.![]()
ah okequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:28 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
mwoah, beetje van allebei om eerlijk te zijn![]()
toch geen reet te doen, zoals de titel al zegt..
en morgen dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeveel plezier vandaag
oh lol je neemt gelijk de hele week ?quote:
Ik ben een beetje door de sites heen die leuk leesvoer biedenquote:
nee, begonnen met "geen aandacht" geven, dat werkt goed voor10 minuten .. (oja, en boos kijken bij binnenkomst). Daarna rustig blijven, zelf koffie halen, en hem recht in zijn smoel aanspreken op zijn gedrag. Alles gaat nu prima, en hij doet niet stoerquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ah koffie gooien ritueel ?
en hij vraagt nog steeds niet wat er mis is ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, begonnen met "geen aandacht" geven, dat werkt goed voor10 minuten .. (oja, en boos kijken bij binnenkomst). Daarna rustig blijven, zelf koffie halen, en hem recht in zijn smoel aanspreken op zijn gedrag. Alles gaat nu prima, en hij doet niet stoer![]()
hij wil me geen gelijk geven ...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hij vraagt nog steeds niet wat er mis is ?
Met smoken ben ik toch al een paar jaartjes gestopt hoor,quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, joint erbij
maar gvd heb zin om te cs'en ben het al helemaal zat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |