quote:Op maandag 3 september 2007 10:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik mag nog even wachten, tot half 2
wij doen dan ook heel weinigquote:Op maandag 3 september 2007 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
dat zijn heel wat delen
Leuke woordspelingquote:Op maandag 3 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je moet toch wat te doen hebben
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.quote:Op maandag 3 september 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Dylanesque breng je nog koffie rond of hoe zit dat ?
ja koffie van verse bonen is altijd beterquote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Iemand Simon Levelt koffie?
http://www.simonlevelt.nl/
quote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.
Suiker/Melk?quote:Op maandag 3 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja koffie van verse bonen is altijd beterdoe maar
2 schepjes suiker geen melk aubquote:
ja hoor ! Welkomquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
Ookal heb ik het druk ik blijf hier komen hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
heb je een link ?quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
al uitvoerig besproken in een deeltje ergens in de eerste 10
ohquote:Op maandag 3 september 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zie OPiets met caffeinegevoeligheid enzo, erg kut allemaal
quote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 schepjes suiker geen melk aub
heb je toevallig ook een stretcher over ?
vifitquote:Op maandag 3 september 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh....................
je zit toch niet aan de rooibosthee toch ?
ah das werelds die heb ik ook af en toe. die met die perzikquote:
Of een brakke maandagochtend gangbang..quote:Op maandag 3 september 2007 11:17 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
We hebben in de kelder een stuk of 10 matrassen liggen, voor als iemand nog brak is van de vorige avond
dat heeft ie goed voor mekaar danquote:Op maandag 3 september 2007 11:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Of een brakke maandagochtend gangbang..![]()
al sla je me dood, het ziet er wel anders uit hahahaquote:Op maandag 3 september 2007 11:05 schreef DeToXiC het volgende:
Cappuccino is toch Espresso? (maar dan met opgeklopte melk erbij)
rode vruchten hierquote:Op maandag 3 september 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das werelds die heb ik ook af en toe. die met die perzik
Nee! Want we doen nog meer op het "werk" dan koffie drinkenquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef buzzer het volgende:
Dit begint een beetje op een spin-off van de Koffieslowchat te lijken
Kunnen we geen fusie tot stand brengen [KSC/GRTD] ?
Ja, zoals het werk uitstellen. En allemaal andere onzinnige dingetjes verzinnen zodat je niet echt aan het werk hoeft.quote:Op maandag 3 september 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee! Want we doen nog meer op het "werk" dan koffie drinken![]()
Nee dit schiet lekker op:quote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Fliepke het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben... doe dan mee aan onze actie en win een wii!
Wii are 3!
Ik heb al een Wii, beetje stom om dan mee te gaan doenquote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Fliepke het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben... doe dan mee aan onze actie en win een wii!
Wii are 3!
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef buzzer het volgende:
Dit begint een beetje op een spin-off van de Koffieslowchat te lijken
Kunnen we geen fusie tot stand brengen [KSC/GRTD] ?
hier ookquote:Op maandag 3 september 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee, gewoon een (PIEP AAARGGG "%$$%%$6) drukke dag![]()
![]()
![]()
ik nog uhm.. 98 minutenquote:Op maandag 3 september 2007 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hier niet, ik val zowat in slaap hier. en das echt neit overdreven. gelukkig mag ik over een uur naar huis
ziektewet!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
man kzit hier met fucking griep
Schoonmaker?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh ...
ben vandaag weinig te zien denk ik, weer eens een chaos hier
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..quote:
suc6quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..
WTF?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
suc6![]()
nog 1 uur , dan ga ik naar huis
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF?
kon ik maar over 1 uur naar huis![]()
mja das geen pretjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!![]()
En noordholland hequote:Op dinsdag 4 september 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me weer even melden hier.. aangezien ik hier al weer weekjes niet ben geweest.. maar wordt oppervlakkig genoemd bij een andere slowchaten hier is het niveau toch wat gemoedelijker! Net brabant dit
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.quote:
Ohhhh.. hmmja ff over de koffie, moet je hier dus betalen! 40 cent per bekertjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En noordholland he![]()
Gisteren ging alles over koffie, vandaag over het eten in de pause..
Hebben jullie allemaal een relaxte kantine ofzo???
Zo moeders die een kopje koffie brengt als je onder de douche staatquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.![]()
Klopt, die zit met d'r klasjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef Deceit het volgende:
Magnolia is er zeker niet meer? Die ging toch lesgeven aan de kinders
Ja, wel zo makkelijk want ik douche me met melk en droog me af met suiker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo moeders die een kopje koffie brengt als je onder de douche staat
en vervolgens laat je je aflikken ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, wel zo makkelijk want ik douche me met melk en droog me af met suiker.![]()
Ik wel iig. Februarie pas weer op vakantie. Lekker op wintersport met een paar vrienden!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:33 schreef Deceit het volgende:
heel de zomer ook door moeten werken?
Jaaa! was erg belabberdquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik wel iig. Februarie pas weer op vakantie. Lekker op wintersport met een paar vrienden!En nu maar hopen dat het niet zo'n belabberd sneeuwjaar word als vorig jaar.
![]()
Ja wat niet on me koffie gaat mag de hond aflikken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en vervolgens laat je je aflikken ?![]()
![]()
oh ik dacht dat dat alleen met pindakaas mocht ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja wat niet on me koffie gaat mag de hond aflikken.Smeer wat overblijft ook stiekem naar een bepaald plekje waar de hond goed bijkan.
Hmmmmmmm.
Geen idee eigenlijk, we hebben geen hond...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat alleen met pindakaas mocht ?
oh de hond van de buren dan maar ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we hebben geen hond...
ik bedoelde hier op m'n werk, drukte enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef Deceit het volgende:
neehh, vakantie pas over 3 weekjes!
Komt ze nog wel s langs hiero?
Zelfs dat heb ik nog niet gehad, moet eerst wachten tot een collega terug is ....quote:
Ik ben er weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nog niet gehad, moet eerst wachten tot een collega terug is ....![]()
Het valt hier wel mee, zoalang je maar uit te wind bent.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben er weer![]()
Zomer is wel een beetje voorbij, ijskoud buiten![]()
hier staat idd een koude wind..quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het valt hier wel mee, zoalang je maar uit te wind bent.
Net lekker in de zon gerookt, goed te doen hoor![]()
kan je wel betaald fokkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Ik ben ook van partij!
Heb nog geen full acess account waardoor ik nog onbenullige klusjes zit te doen.
Ah zoooquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik bedoelde hier op m'n werk, drukte enzo
maar ja ze komt nog wel eens langs hierzo, alleen Seventees heb ik al een tijdje niet meer gezienons theevrouwtje
![]()
Ik ben een beetje verslingerd aan deze reeks geraakt jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah zooo
Maar tussen al die drukte toch nog tijd om te fokken he
Ik ken dat probleem, ookal kan ik soms niet typen, zit soms toch wel even de F5énquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verslingerd aan deze reeks geraakt ja
Gewoon om wat toetsaanslagen te maken t.o.v. je collega'squote:Op dinsdag 4 september 2007 15:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem, ookal kan ik soms niet typen, zit soms toch wel even de F5én![]()
zou ik zo zijn=quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gewoon om wat toetsaanslagen te maken t.o.v. je collega's![]()
Vandaag maar even wachten om meneer zaagmans ....quote:
Ik een whiskytje teveelquote:Op woensdag 5 september 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaag maar even wachten om meneer zaagmans ....
Ik heb gisteren iets te veel bier gedronken denk ik ...![]()
goed gemotiveerdquote:Op woensdag 5 september 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik een paar paracetamols te veel.
en vandaag ga ik vrolijk weer verder ermee
ja vindt ik ook!quote:
Ow dan neem ik t terugquote:Op woensdag 5 september 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vindt ik ook!
vandaar dat ik weer een halve snipperdag neem vandaag
Heb je nou al eens "gungame" gedaan binnen css?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kan ik weer mooi css spelen de hele middag , heb ik gisteren ook gedaan
nee nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nou al eens "gungame" gedaan binnen css?
Je hebt of deathmatch, of gewoon team v.s team.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.
ik speel eigelijk alleen die zombie games.
zombie horde en die zombie camp mod
was het eigelijk al weer vergeten , dus ik zal straks even kijken.
wat moet je in dat spel doen ?
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik zomby gedaan heb,quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja das beter ja![]()
moest wel lachen gisteren met die zombie horde.
die bots zijn fucking goed. spelen net zoals mensen, af en toe een spray, licht aan en uit, en af en toe spammen ze wat, zoals "wait Dont shoot"
ja ik speel meestal op dezelfde servers jaquote:Op woensdag 5 september 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik zomby gedaan heb,
speel jij altijd op de zelfde server? kom vandaag of morgen
wel even langs om even te knallen![]()
p.s
sommige mensen kunnen echt niet luisteren,
net 3 x een wachtwoord gereset, en die gene krijgt het voor elkaar
om hem 3 x te locken ... "%$&"#$%$![]()
ze hadden hier altijd een vast wachtwoord, en sinds deze weekquote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik speel meestal op dezelfde servers ja
speel het spel pas 3 weken (heeft jaren in de kast gelegen) en sta nu 20e op die server
ja wachtwoorden zuigen!
ik heb er 4 nodig hier om alles te gebruiken wat ik nodig heb.
en om de 2 of 3 maanden krijf ik nieuwe
het leuke van wachtwoorden vind ik altijd [CAPS] aan of uit. sommige mensen snappen dat echt niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ze hadden hier altijd een vast wachtwoord, en sinds deze week
moeten ze alles zelf doen .. wat een chaos .. voor sommige
mensen is LEZEN te moeilijk![]()
maarja, ik speel ook altijd op de zelfde server, sta nu 10e ofzo, en sta eigenlijk
altijd wel in de top10 ookal speel ik niet zo veel meer. Vanavond via steam maar even
server uitwisselen
wel over stagequote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Renesite het volgende:
Is er nog zulks een topic over den school?![]()
Je hebt niets te doen?quote:
Moet 4 huisstylen op internet onderzoeken.quote:
FOK! gemeld?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet 4 huisstylen op internet onderzoeken.
Ofwel, verklaar een huisstyle, en werk dat uit in word.
Tijdens de uitleg had ik er al 2 afHeb nog een half uurtje ervoor
![]()
Op school gaat dat niet echt werkenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:51 schreef nikky het volgende:
[..]
FOK! gemeld?
Maareuh niets te doen? Ga nieuwsberichten schrijven ofzo, ik heb ze allemaal al gehad![]()
Je zit op het geenstijl college?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op school gaat dat niet echt werkenIk ben meer bezig met socializen met klasgeneautjes
Doet eens normaal.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zit op het geenstijl college?
Praat normaal joh
20 over 10 pauzequote:Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. hebben jullie nog steeds niets te doen?![]()
Jij weer! Heejquote:Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. hebben jullie nog steeds niets te doen?![]()
misschien vereik je haar leven wel door haar te introduceren met !Fokquote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
arme zielen
ik zit nog lekker thuishoef pas om 13.45 aan te treden op school
en morgen weer hele dag werken
maar, heb dan misschien wel wat te doen
en misschien ook niet, maar heb nog geen eigen account daar, dus ga niet iemand anders haar i-net toegang verpesten door te gaan Fok!ken op mn tweede dag
![]()
..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet eens normaal.
Je blijft immers mijn liefsten FAatje![]()
ai het noodzakelijk kwaad , dat klinkt niet goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
nah.. het heeft mij aardig wat tijd en studiepunten gekost vroeger![]()
ik zie het als een noodzakelijke maar slechte verslaving![]()
ik kan hier geen nieuwsgroepen downloaden! en ik haat nieuwsgroepen, Torrents all the wayquote:
Utorrentquote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
met welk programma downloadt men tegenwoordig eigenlijk muziek? (hele albums)![]()
Heerlijk idd. Heb ze nu van:quote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
mja, zo kan je gelijk de discography;s downloadenheb je gelijk alle albums
ik was echt van mening dat jij alles kochtquote:
haha rolling stonesquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heerlijk idd. Heb ze nu van:
Bob Dylan
Donovan
Bruce Springsteen
Queen
Beatles
Rolling Stones
Thin Lizzy
Tom Waits
Jimi Hendrix
om er maar een paar te noemen, nog een hele waslijst
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was echt van mening dat jij alles kochtdie paracetamol stijgen naar mn kop
Kijk dat noem ik nou een nuttige opvoedingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenDaarnaast ben ik opgegroeid met downloaden, gebruik eht nu alleen meer als orientatie om te weten waar ik naar moet zoeken in platenzaakjes
Ik heb alleen al 40 gig aan Bob Dylan alleenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou een nuttige opvoeding
ik heb echt al jaren geen cds meer gekocht.
heeft toch geen nut trouwens. ik zit met 4 verhuisdozen vol met cds die ik niet kwijt kan. zoek nog steeds een oplossing hiervoor. en daarbij ben ik 500gb aan het vullen met mp3s
als je bij die zoekterms iets in de geest van xvid ofzo toevoegd krijg je misschien wel concerten te zienquote:
Ik moet stiekem bekennen dat ik in mijn hele leven maar 2 CD's heb gekochtquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenDaarnaast ben ik opgegroeid met downloaden, gebruik eht nu alleen meer als orientatie om te weten waar ik naar moet zoeken in platenzaakjes
haha zo danquote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb alleen al 40 gig aan Bob Dylan alleenPlus nog eens 40 originele cd's, een stapeltje LP's, 15 boeken en 20 tijdschriften.. allemaal omdat ik een keer z'n greatest hits had gedownload
het is ook zonde eigelijk. maja soms ben je impulsief en koop je wel eens watquote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik moet stiekem bekennen dat ik in mijn hele leven maar 2 CD's heb gekocht...
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het op een of andere manier zonde van me geld, net als het kopen van DVD's..
ik haat dat ene, dat je je download moet fixen enzo. grrrquote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik blijf toch bij de nieuwsgroepen, puur voor de snelheid
ja ik ben opgegroeid met ze.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
Toen ik die cd net had gekocht en thuis naar luisterde dacht ik "WTF is dit voor herrie". Duurde ff voor ik het kon waarderen. Daarna was ie niet meer uit me cd-speler te slaan.
tekensequote:Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Tijd voor een peukie, koppie koffie erbij en dan maar eens wat gaan doen... Zit al uren nix te doen.
* -Jewcookie- start vast Autocad op en haalt koffie.
Moet fixen?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat dat ene, dat je je download moet fixen enzo. grrr
Nee twee mooie Technics SL 1200 MK5'squote:Op woensdag 5 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha zo dan
heb jij ook zon usb platenspeler ?
quote:
Heb ik nooit last van met torrents, ik download alleen wat als er genoeg seeders zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hoe doe je dat met rorrent dan, als je file niet helemaal lekker is binnegekomen,
gewoon opnieuw downloaden, of ben je dan gewoon de sjaak?
zo gasten iedereen heeft zeker werk nu of nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
Maar verdomme wat is het hier weer hectisch opeens, iedereen terug van vakantie
chuck deeley van het station danquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heerlijk idd. Heb ze nu van:
Bob Dylan
Donovan
Bruce Springsteen
Queen
Beatles
Rolling Stones
Thin Lizzy
Tom Waits
Jimi Hendrix
om er maar een paar te noemen, nog een hele waslijst
Bij mij is er vandaag gewoon weer GRTDquote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo gasten iedereen heeft zeker werk nu of niet
echt niet normaal opeens zo`n drukte hier ben het niet eens gewend meer![]()
True, ik neem soms een dag accountje op usenet als ik wat nieuwe 360 games wil hebben of een paar DVD's download. Voor divx films gebruik ik meestal torrents. Gaat altijd goed en meestal is het met 2 uurtjes wel binnen. als er veel seeders zijn een half uurtje.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat probleem heb je dus met nieuwsgroepen niet
en ik wil mijn dvd gewoon in een half uur binnen hebben,
helaas lukt dat niet het torrents .. maar ieder zijn ding toch
(torrents zijn vaak wel meer dingen te vinden)
maar met die torrents enzo moet je toch altijd eerst veel uploaden voordat je kan downloaden toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
True, ik neem soms een dag accountje op usenet als ik wat nieuwe 360 games wil hebben of een paar DVD's download. Voor divx films gebruik ik meestal torrents. Gaat altijd goed en meestal is het met 2 uurtjes wel binnen. als er veel seeders zijn een half uurtje.
Ja je moet wel uploaden idd, als je alles verwijderd voor je upload/doawnload ratio 1:1 is word je geminderd in je download snelheid. Ik upload meestal rond de 150kb/s dus heb alles meestal met een dagje weer 1:1. Download ook gemiddeld met 500 - 1000 kb/s met torrents. (Totale snelheid)quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar met die torrents enzo moet je toch altijd eerst veel uploaden voordat je kan downloaden toch?
ik lees soms dat er veel torrents worden gesloten, merk jij daar nou veel van.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja je moet wel uploaden idd, als je alles verwijderd voor je upload/doawnload ratio 1:1 is word je geminderd in je download snelheid. Ik upload meestal rond de 150kb/s dus heb alles meestal met een dagje weer 1:1. Download ook gemiddeld met 500 - 1000 kb/s met torrents. (Totale snelheid)
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik lees soms dat er veel torrents worden gesloten, merk jij daar nou veel van.
Ik download via nieuwsgroepen ,vroegah enzo had ik emule en met dat DC++ kan ik niet echt uit de voeten.
ik gebruik nu newsleecher en dat vind ik prettig werken![]()
ja is wel waar jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.
Nieuwsgroepen werken ook prima, alleen ik vind dat decoden van bestanden zo irritant. Het is zo hdd intensief dat ik bijna nix meer met me pc kan doen. (1 hdd ja) En helemaal als je met 2,3mb/s download stapelen de te decoden files zich op en kan ik niet meer werken.
Dan doe jij het zelfde dan ik, ik download ook met 2,3 mb/s, vandaar dat ik deze lekker op mijn mediacentra laat downloaden, zodat ik lekker op mijn eigen pc door kan gaan ..quote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.
Nieuwsgroepen werken ook prima, alleen ik vind dat decoden van bestanden zo irritant. Het is zo hdd intensief dat ik bijna nix meer met me pc kan doen. (1 hdd ja) En helemaal als je met 2,3mb/s download stapelen de te decoden files zich op en kan ik niet meer werken.
Er zijn genoeg alternatievenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
napster bestaat toch nog steeds alleen moet je ervoor betalen toch![]()
Nieuwsgroepen toch ook?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef buzzer het volgende:
Het topic is vandaag weer niet van toepassing.
Datum even aangepast
Nieuwsgroepen toch ook?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik heb je zojuist toegevoegdquote:Op woensdag 5 september 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt of deathmatch, of gewoon team v.s team.
Je begint met het laagste wapen, en pas bij een kill (per ronden van team, of gelijk, is per server verschillend) krijg je het volgende wapen. Je kan dus geen wapens kopen,
maar je krijgt dus pas een beter wapen als je kills maakt![]()
Helaas kan ik hier even niet op google naar zoeken, alles met games is geblocked hier haha
add me anders op steam, ik speel ook onder de naam droxz (steam is waarschijnlijk [VH]Droxz)
niet altijd hoor, sommige internetproviders hebben prima nieuwsgroepen ...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:20 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nieuwsgroepen toch ook?
't is alweer opquote:Op donderdag 6 september 2007 09:14 schreef -Jewcookie- het volgende:
Guten Morgen kinders.Allemaal al een kopje koffie gekregen op deze stralende donderdag ochtend?
nee ik moet het altijd zelf halenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:14 schreef -Jewcookie- het volgende:
Guten Morgen kinders.Allemaal al een kopje koffie gekregen op deze stralende donderdag ochtend?
nou een goed begin is het halve werk zeggen ze dan!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, door de trein weer een half uur te laat .. daar gaat me overwerk tijd van gisteren
STERF NS!
ja neem dan gelijk een 2e , heb je dat alvast gehadquote:Op donderdag 6 september 2007 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ... zit nu pas aan mijn eerste bak koffie ...![]()
![]()
Heb een grote mok, met cappucino & extra sterke expressoquote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja neem dan gelijk een 2e , heb je dat alvast gehad
Die ga ik nu nemen, heb er ook meestal na 2 soms 3 ook wel genoeg gehad.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja neem dan gelijk een 2e , heb je dat alvast gehad
wat ?? 2 in 1 ?? hahaquote:Op donderdag 6 september 2007 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een grote mok, met cappucino & extra sterke expresso![]()
Nee, niet smerig. Maar als ik te veel koffie drink gaat me maag een beetje raar aanvoelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
zo is het zo smerig ?
jep! Heerlijk combo moet ik zeggen!!!!quote:
thx!quote:
maar hoe kom je aan zon grote beker ? je hebt toch niet de vaas genomen ?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep! Heerlijk combo moet ik zeggen!!!!
wat voor koffie drink je ?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, niet smerig. Maar als ik te veel koffie drink gaat me maag een beetje raar aanvoelen.![]()
Zo supergroot is die beker niet, alleen die standaard bekers die hier staanquote:Op donderdag 6 september 2007 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar hoe kom je aan zon grote beker ? je hebt toch niet de vaas genomen ?
mja ik krijg ook het zuur van senseo.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm senseo, weet alleen niet wat voor pads erin gaan.
mja lijkt mee super idee hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo supergroot is die beker niet, alleen die standaard bekers die hier staan
zijn gewoon klein. zodat ik 2 bakkie´s in 1 groter bakkie kan doen![]()
koffie door een rietje hahahahaquote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja lijkt mee super idee hoor
helaas kan ik dat niet doen. de bekers zijn te klein
of ik moet 2 rietjes hebben ?
auw pijn zuchtquote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
vrije dag vrije dag vrije dag vrije dag
spacen vindt ik niet verkeerd hoor!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef Chandler het volgende:
Het is hier ook weer verdomde rustig, zit nu al weer een uur op mijn eigen project te spacen!!!!
Alleen die combinatie met werk klinkt dat weer wat minderquote:Op donderdag 6 september 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spacen vindt ik niet verkeerd hoor!
aan de andere kant wel een uitdaging natuurlijk!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen die combinatie met werk klinkt dat weer wat minder![]()
Dat hangt er vanaf wat je gebruikt, want stoned werken was niet echt een uitdagen moet ik zeggen hahahaquote:Op donderdag 6 september 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan de andere kant wel een uitdaging natuurlijk!
nee das ook niet aan mij besteed hoor. denk maar niet dat ik zeg maar onder invloed van hier ga zitten. (vergeet de naam van dit topic niet hehquote:Op donderdag 6 september 2007 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je gebruikt, want stoned werken was niet echt een uitdagen moet ik zeggen hahaha
idd! krantenwijk was ook altijd wel lachen moet ik zeggen! En bij een niet bij naam genoemde grote computerboer, was het ook altijd gezelligquote:Op donderdag 6 september 2007 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das ook niet aan mij besteed hoor. denk maar niet dat ik zeg maar onder invloed van hier ga zitten. (vergeet de naam van dit topic niet heh) dan weet ik dus echt niet meer wat ik aan het doen ben. kan wel mn oude baantje vroeger herrineren (tomatenplukker), dat was echt een genot af en toe. zeker als je collegas in dezelfde staat zijn
mja vrije tijd en werk gescheiden houden hehquote:Op donderdag 6 september 2007 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd! krantenwijk was ook altijd wel lachen moet ik zeggen! En bij een niet bij naam genoemde grote computerboer, was het ook altijd gezellig![]()
Ik ook! Mijn vriendin moet koopavond werken. Kan ik tot 9 uur lekker Command & Conquer playen zonder het gezeur dat ik weer achter die "KUT computer" zit.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
vanavond heb ik weer lekker vrije tijd
yummm
hahaquote:Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendin moet koopavond werken. Kan ik tot 9 uur lekker Command & Conquer playen zonder het gezeur dat ik weer achter die "KUT computer" zit.![]()
De computer is alleen goed als zij erachter zit. Zo niet dan mag niemand achter de computer zitten want dat is ongezellig.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
kijk als je nou de sims speelde was het denk wel interessanter geweest :S
stelletje rukkers daar hahahahquote:Betrapte rukker wil eerst klaarkomen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: vrijdag 7 september 2007 @ 07:24
Een Amerikaanse jongeman was druk bezig met zichzelf te bevredigen achter een universiteitscomputer, toen hij werd betrapt. In plaats van zijn bezigheden te staken, vroeg hij doodleuk aan de beveiliging of hij alsjeblieft eerst mocht klaarkomen.
"Ik ben er bijna, mag ik eerst klaarkomen?", vroeg de 26-jarige rukker. De security was echter onverbiddelijk, en schakelde de politie in.
De man moest vanwege zijn aanstootgevend gedrag voor de rechter verschijnen. Deze veroordeelde hem tot zes maanden voorwaardelijke celstraf.
hahahahahaquote:
Nee hoor, zat nog lekker thuis..quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:09 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!
je wil toch niet zeggen dat je net zoals mij al op je werk bent ?
Je weet je posts wel mooi te illustrerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ah ik dacht al neem je me bij de neus ?
[afbeelding]
Welk OS draaien jullie, Karton 3.0 ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van mn nieuwe bureau ?
[afbeelding]
Win-doosquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk OS draaien jullie, Karton 3.0 ?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ja aardig relaxed
[afbeelding]
alleuquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
Good Meujning
mogguh ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
Good Meujning
ja das echt wat je zegtquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh ...
zo mijn eerst rookpause al gehad, want ik ben toe aan weekend ...
waarom juist op zo een dag gaan alle mensen zeuren ..![]()
Inderdaad! ik heb nog geen koffie gehad, en het is nog geen 8 uur .. so ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , en dan demonstratief laten zien "Kan je niet lezen ofzo ?"
Het is me net voor de 5e keer gelukt!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lekker toch ?laat je je collegas lekker koffie halen enzo
ah koffie ontmaagdingquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is me net voor de 5e keer gelukt!
Helaas mag ik zo weer halen voor het eerst vandaag ..
kijken of ik het weer kan rekken, want ik heb geen zin om op te staan![]()
Ik ben altijd blij als ik vroeg moet beginnen, dan hoef ik maar voor 1 persoon koffie te halen hahahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah koffie ontmaagding
altijd lastig
Jep dat zit je hier helemaal goed!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Droopie het volgende:
Hallo allemaal,
dit is dus de plek waar je moet zijn als je je verveelt op je werk
@Jewcookie
Heb jij ook problemen gehad met die C&C (gratis download) dat ie bij het beginfilmpje blijft hangen.
Ik heb alle stappen gevolgd en toch doet ie het niet
Ik heb geen zin om te werken, dus probeerde dit maar.
hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik vroeg moet beginnen, dan hoef ik maar voor 1 persoon koffie te halen hahah
Zo nog maar even roken, ben het al echt zat vandaag ...
Was even aan het werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wed dat dylanesque ligt te slapen
Ik speel Command & Conquer 3.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Droopie het volgende:
Heb jij ook problemen gehad met die C&C (gratis download) dat ie bij het beginfilmpje blijft hangen.
Ik heb alle stappen gevolgd en toch doet ie het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |