Ah zoooquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik bedoelde hier op m'n werk, drukte enzo
maar ja ze komt nog wel eens langs hierzo, alleen Seventees heb ik al een tijdje niet meer gezienons theevrouwtje
![]()
Ik ben een beetje verslingerd aan deze reeks geraakt jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah zooo
Maar tussen al die drukte toch nog tijd om te fokken he
Ik ken dat probleem, ookal kan ik soms niet typen, zit soms toch wel even de F5énquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verslingerd aan deze reeks geraakt ja
Gewoon om wat toetsaanslagen te maken t.o.v. je collega'squote:Op dinsdag 4 september 2007 15:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem, ookal kan ik soms niet typen, zit soms toch wel even de F5én![]()
zou ik zo zijn=quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gewoon om wat toetsaanslagen te maken t.o.v. je collega's![]()
Vandaag maar even wachten om meneer zaagmans ....quote:
Ik een whiskytje teveelquote:Op woensdag 5 september 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaag maar even wachten om meneer zaagmans ....
Ik heb gisteren iets te veel bier gedronken denk ik ...![]()
goed gemotiveerdquote:Op woensdag 5 september 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik een paar paracetamols te veel.
en vandaag ga ik vrolijk weer verder ermee
ja vindt ik ook!quote:
Ow dan neem ik t terugquote:Op woensdag 5 september 2007 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vindt ik ook!
vandaar dat ik weer een halve snipperdag neem vandaag
Heb je nou al eens "gungame" gedaan binnen css?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kan ik weer mooi css spelen de hele middag , heb ik gisteren ook gedaan
nee nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je nou al eens "gungame" gedaan binnen css?
Je hebt of deathmatch, of gewoon team v.s team.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nog steeds niet.
ik speel eigelijk alleen die zombie games.
zombie horde en die zombie camp mod
was het eigelijk al weer vergeten , dus ik zal straks even kijken.
wat moet je in dat spel doen ?
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik zomby gedaan heb,quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja das beter ja![]()
moest wel lachen gisteren met die zombie horde.
die bots zijn fucking goed. spelen net zoals mensen, af en toe een spray, licht aan en uit, en af en toe spammen ze wat, zoals "wait Dont shoot"
ja ik speel meestal op dezelfde servers jaquote:Op woensdag 5 september 2007 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is voor mij al weer een tijd geleden dat ik zomby gedaan heb,
speel jij altijd op de zelfde server? kom vandaag of morgen
wel even langs om even te knallen![]()
p.s
sommige mensen kunnen echt niet luisteren,
net 3 x een wachtwoord gereset, en die gene krijgt het voor elkaar
om hem 3 x te locken ... "%$&"#$%$![]()
ze hadden hier altijd een vast wachtwoord, en sinds deze weekquote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik speel meestal op dezelfde servers ja
speel het spel pas 3 weken (heeft jaren in de kast gelegen) en sta nu 20e op die server
ja wachtwoorden zuigen!
ik heb er 4 nodig hier om alles te gebruiken wat ik nodig heb.
en om de 2 of 3 maanden krijf ik nieuwe
het leuke van wachtwoorden vind ik altijd [CAPS] aan of uit. sommige mensen snappen dat echt niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ze hadden hier altijd een vast wachtwoord, en sinds deze week
moeten ze alles zelf doen .. wat een chaos .. voor sommige
mensen is LEZEN te moeilijk![]()
maarja, ik speel ook altijd op de zelfde server, sta nu 10e ofzo, en sta eigenlijk
altijd wel in de top10 ookal speel ik niet zo veel meer. Vanavond via steam maar even
server uitwisselen
wel over stagequote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Renesite het volgende:
Is er nog zulks een topic over den school?![]()
Je hebt niets te doen?quote:
Moet 4 huisstylen op internet onderzoeken.quote:
FOK! gemeld?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet 4 huisstylen op internet onderzoeken.
Ofwel, verklaar een huisstyle, en werk dat uit in word.
Tijdens de uitleg had ik er al 2 afHeb nog een half uurtje ervoor
![]()
Op school gaat dat niet echt werkenquote:Op woensdag 5 september 2007 09:51 schreef nikky het volgende:
[..]
FOK! gemeld?
Maareuh niets te doen? Ga nieuwsberichten schrijven ofzo, ik heb ze allemaal al gehad![]()
Je zit op het geenstijl college?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op school gaat dat niet echt werkenIk ben meer bezig met socializen met klasgeneautjes
Doet eens normaal.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zit op het geenstijl college?
Praat normaal joh
20 over 10 pauzequote:Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. hebben jullie nog steeds niets te doen?![]()
Jij weer! Heejquote:Op woensdag 5 september 2007 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje.. hebben jullie nog steeds niets te doen?![]()
misschien vereik je haar leven wel door haar te introduceren met !Fokquote:Op woensdag 5 september 2007 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
arme zielen
ik zit nog lekker thuishoef pas om 13.45 aan te treden op school
en morgen weer hele dag werken
maar, heb dan misschien wel wat te doen
en misschien ook niet, maar heb nog geen eigen account daar, dus ga niet iemand anders haar i-net toegang verpesten door te gaan Fok!ken op mn tweede dag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |