ziektewet!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
man kzit hier met fucking griep
Schoonmaker?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh ...
ben vandaag weinig te zien denk ik, weer eens een chaos hier
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..quote:
suc6quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..
WTF?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
suc6![]()
nog 1 uur , dan ga ik naar huis
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF?
kon ik maar over 1 uur naar huis![]()
mja das geen pretjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!![]()
En noordholland hequote:Op dinsdag 4 september 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me weer even melden hier.. aangezien ik hier al weer weekjes niet ben geweest.. maar wordt oppervlakkig genoemd bij een andere slowchaten hier is het niveau toch wat gemoedelijker! Net brabant dit
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.quote:
Ohhhh.. hmmja ff over de koffie, moet je hier dus betalen! 40 cent per bekertjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En noordholland he![]()
Gisteren ging alles over koffie, vandaag over het eten in de pause..
Hebben jullie allemaal een relaxte kantine ofzo???
Zo moeders die een kopje koffie brengt als je onder de douche staatquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.![]()
Klopt, die zit met d'r klasjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef Deceit het volgende:
Magnolia is er zeker niet meer? Die ging toch lesgeven aan de kinders
Ja, wel zo makkelijk want ik douche me met melk en droog me af met suiker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zo moeders die een kopje koffie brengt als je onder de douche staat
en vervolgens laat je je aflikken ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja, wel zo makkelijk want ik douche me met melk en droog me af met suiker.![]()
Ik wel iig. Februarie pas weer op vakantie. Lekker op wintersport met een paar vrienden!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:33 schreef Deceit het volgende:
heel de zomer ook door moeten werken?
Jaaa! was erg belabberdquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik wel iig. Februarie pas weer op vakantie. Lekker op wintersport met een paar vrienden!En nu maar hopen dat het niet zo'n belabberd sneeuwjaar word als vorig jaar.
![]()
Ja wat niet on me koffie gaat mag de hond aflikken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en vervolgens laat je je aflikken ?![]()
![]()
oh ik dacht dat dat alleen met pindakaas mocht ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja wat niet on me koffie gaat mag de hond aflikken.Smeer wat overblijft ook stiekem naar een bepaald plekje waar de hond goed bijkan.
Hmmmmmmm.
Geen idee eigenlijk, we hebben geen hond...quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat alleen met pindakaas mocht ?
oh de hond van de buren dan maar ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we hebben geen hond...
ik bedoelde hier op m'n werk, drukte enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:23 schreef Deceit het volgende:
neehh, vakantie pas over 3 weekjes!
Komt ze nog wel s langs hiero?
Zelfs dat heb ik nog niet gehad, moet eerst wachten tot een collega terug is ....quote:
Ik ben er weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nog niet gehad, moet eerst wachten tot een collega terug is ....![]()
Het valt hier wel mee, zoalang je maar uit te wind bent.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben er weer![]()
Zomer is wel een beetje voorbij, ijskoud buiten![]()
hier staat idd een koude wind..quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het valt hier wel mee, zoalang je maar uit te wind bent.
Net lekker in de zon gerookt, goed te doen hoor![]()
kan je wel betaald fokkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Ik ben ook van partij!
Heb nog geen full acess account waardoor ik nog onbenullige klusjes zit te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |