ziektewet!quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
man kzit hier met fucking griep
Schoonmaker?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh ...
ben vandaag weinig te zien denk ik, weer eens een chaos hier
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..quote:
suc6quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoals alle vaste mensen hier weten, ben ITér ..
WTF?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
suc6![]()
nog 1 uur , dan ga ik naar huis
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF?
kon ik maar over 1 uur naar huis![]()
mja das geen pretjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik naar mijn werk ga ga ik naar huis. Van vriending af om 9 uur thuis zijn om aan het werk te gaan. Ben blij als ik weer van huis wegga!![]()
En noordholland hequote:Op dinsdag 4 september 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
Ik wil me weer even melden hier.. aangezien ik hier al weer weekjes niet ben geweest.. maar wordt oppervlakkig genoemd bij een andere slowchaten hier is het niveau toch wat gemoedelijker! Net brabant dit
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.quote:
Ohhhh.. hmmja ff over de koffie, moet je hier dus betalen! 40 cent per bekertjequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En noordholland he![]()
Gisteren ging alles over koffie, vandaag over het eten in de pause..
Hebben jullie allemaal een relaxte kantine ofzo???
Zo moeders die een kopje koffie brengt als je onder de douche staatquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Achja, heb een stuk meer vrijheid om te doen wat ik wil doen. Kan om 11 uur bijvoorbeeld ff rustig onder de douche stappen. Moeders brengt me me kopje koffie. In alle rust lunchen, maakt niet uit of het een half uurtje meer of minder is. Heeft ze voordelen, behalve dat je altijd op je werk bent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |