Ik ook! Mijn vriendin moet koopavond werken. Kan ik tot 9 uur lekker Command & Conquer playen zonder het gezeur dat ik weer achter die "KUT computer" zit.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
vanavond heb ik weer lekker vrije tijd
yummm
hahaquote:Op donderdag 6 september 2007 15:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn vriendin moet koopavond werken. Kan ik tot 9 uur lekker Command & Conquer playen zonder het gezeur dat ik weer achter die "KUT computer" zit.![]()
De computer is alleen goed als zij erachter zit. Zo niet dan mag niemand achter de computer zitten want dat is ongezellig.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
kijk als je nou de sims speelde was het denk wel interessanter geweest :S
stelletje rukkers daar hahahahquote:Betrapte rukker wil eerst klaarkomen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: vrijdag 7 september 2007 @ 07:24
Een Amerikaanse jongeman was druk bezig met zichzelf te bevredigen achter een universiteitscomputer, toen hij werd betrapt. In plaats van zijn bezigheden te staken, vroeg hij doodleuk aan de beveiliging of hij alsjeblieft eerst mocht klaarkomen.
"Ik ben er bijna, mag ik eerst klaarkomen?", vroeg de 26-jarige rukker. De security was echter onverbiddelijk, en schakelde de politie in.
De man moest vanwege zijn aanstootgevend gedrag voor de rechter verschijnen. Deze veroordeelde hem tot zes maanden voorwaardelijke celstraf.
hahahahahaquote:
Nee hoor, zat nog lekker thuis..quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:09 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!
je wil toch niet zeggen dat je net zoals mij al op je werk bent ?
Je weet je posts wel mooi te illustrerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ah ik dacht al neem je me bij de neus ?
[afbeelding]
Welk OS draaien jullie, Karton 3.0 ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van mn nieuwe bureau ?
[afbeelding]
Win-doosquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welk OS draaien jullie, Karton 3.0 ?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ja aardig relaxed
[afbeelding]
alleuquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
Good Meujning
mogguh ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
Good Meujning
ja das echt wat je zegtquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh ...
zo mijn eerst rookpause al gehad, want ik ben toe aan weekend ...
waarom juist op zo een dag gaan alle mensen zeuren ..![]()
Inderdaad! ik heb nog geen koffie gehad, en het is nog geen 8 uur .. so ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , en dan demonstratief laten zien "Kan je niet lezen ofzo ?"
Het is me net voor de 5e keer gelukt!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lekker toch ?laat je je collegas lekker koffie halen enzo
ah koffie ontmaagdingquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is me net voor de 5e keer gelukt!
Helaas mag ik zo weer halen voor het eerst vandaag ..
kijken of ik het weer kan rekken, want ik heb geen zin om op te staan![]()
Ik ben altijd blij als ik vroeg moet beginnen, dan hoef ik maar voor 1 persoon koffie te halen hahahquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah koffie ontmaagding
altijd lastig
Jep dat zit je hier helemaal goed!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Droopie het volgende:
Hallo allemaal,
dit is dus de plek waar je moet zijn als je je verveelt op je werk
@Jewcookie
Heb jij ook problemen gehad met die C&C (gratis download) dat ie bij het beginfilmpje blijft hangen.
Ik heb alle stappen gevolgd en toch doet ie het niet
Ik heb geen zin om te werken, dus probeerde dit maar.
hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik vroeg moet beginnen, dan hoef ik maar voor 1 persoon koffie te halen hahah
Zo nog maar even roken, ben het al echt zat vandaag ...
Was even aan het werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wed dat dylanesque ligt te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |