..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet eens normaal.
Je blijft immers mijn liefsten FAatje![]()
ai het noodzakelijk kwaad , dat klinkt niet goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
nah.. het heeft mij aardig wat tijd en studiepunten gekost vroeger![]()
ik zie het als een noodzakelijke maar slechte verslaving![]()
ik kan hier geen nieuwsgroepen downloaden! en ik haat nieuwsgroepen, Torrents all the wayquote:
Utorrentquote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
met welk programma downloadt men tegenwoordig eigenlijk muziek? (hele albums)![]()
Heerlijk idd. Heb ze nu van:quote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
mja, zo kan je gelijk de discography;s downloadenheb je gelijk alle albums
ik was echt van mening dat jij alles kochtquote:
haha rolling stonesquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heerlijk idd. Heb ze nu van:
Bob Dylan
Donovan
Bruce Springsteen
Queen
Beatles
Rolling Stones
Thin Lizzy
Tom Waits
Jimi Hendrix
om er maar een paar te noemen, nog een hele waslijst
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was echt van mening dat jij alles kochtdie paracetamol stijgen naar mn kop
Kijk dat noem ik nou een nuttige opvoedingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenDaarnaast ben ik opgegroeid met downloaden, gebruik eht nu alleen meer als orientatie om te weten waar ik naar moet zoeken in platenzaakjes
Ik heb alleen al 40 gig aan Bob Dylan alleenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik nou een nuttige opvoeding
ik heb echt al jaren geen cds meer gekocht.
heeft toch geen nut trouwens. ik zit met 4 verhuisdozen vol met cds die ik niet kwijt kan. zoek nog steeds een oplossing hiervoor. en daarbij ben ik 500gb aan het vullen met mp3s
als je bij die zoekterms iets in de geest van xvid ofzo toevoegd krijg je misschien wel concerten te zienquote:
Ik moet stiekem bekennen dat ik in mijn hele leven maar 2 CD's heb gekochtquote:Op woensdag 5 september 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan niet alles kopen dat ik wil horenDaarnaast ben ik opgegroeid met downloaden, gebruik eht nu alleen meer als orientatie om te weten waar ik naar moet zoeken in platenzaakjes
haha zo danquote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb alleen al 40 gig aan Bob Dylan alleenPlus nog eens 40 originele cd's, een stapeltje LP's, 15 boeken en 20 tijdschriften.. allemaal omdat ik een keer z'n greatest hits had gedownload
het is ook zonde eigelijk. maja soms ben je impulsief en koop je wel eens watquote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik moet stiekem bekennen dat ik in mijn hele leven maar 2 CD's heb gekocht...
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind het op een of andere manier zonde van me geld, net als het kopen van DVD's..
ik haat dat ene, dat je je download moet fixen enzo. grrrquote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik blijf toch bij de nieuwsgroepen, puur voor de snelheid
ja ik ben opgegroeid met ze.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
Toen ik die cd net had gekocht en thuis naar luisterde dacht ik "WTF is dit voor herrie". Duurde ff voor ik het kon waarderen. Daarna was ie niet meer uit me cd-speler te slaan.
tekensequote:Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Tijd voor een peukie, koppie koffie erbij en dan maar eens wat gaan doen... Zit al uren nix te doen.
* -Jewcookie- start vast Autocad op en haalt koffie.
Moet fixen?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat dat ene, dat je je download moet fixen enzo. grrr
Nee twee mooie Technics SL 1200 MK5'squote:Op woensdag 5 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha zo dan
heb jij ook zon usb platenspeler ?
quote:
Heb ik nooit last van met torrents, ik download alleen wat als er genoeg seeders zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hoe doe je dat met rorrent dan, als je file niet helemaal lekker is binnegekomen,
gewoon opnieuw downloaden, of ben je dan gewoon de sjaak?
zo gasten iedereen heeft zeker werk nu of nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
Maar verdomme wat is het hier weer hectisch opeens, iedereen terug van vakantie
chuck deeley van het station danquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heerlijk idd. Heb ze nu van:
Bob Dylan
Donovan
Bruce Springsteen
Queen
Beatles
Rolling Stones
Thin Lizzy
Tom Waits
Jimi Hendrix
om er maar een paar te noemen, nog een hele waslijst
Bij mij is er vandaag gewoon weer GRTDquote:Op woensdag 5 september 2007 11:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo gasten iedereen heeft zeker werk nu of niet
echt niet normaal opeens zo`n drukte hier ben het niet eens gewend meer![]()
True, ik neem soms een dag accountje op usenet als ik wat nieuwe 360 games wil hebben of een paar DVD's download. Voor divx films gebruik ik meestal torrents. Gaat altijd goed en meestal is het met 2 uurtjes wel binnen. als er veel seeders zijn een half uurtje.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat probleem heb je dus met nieuwsgroepen niet
en ik wil mijn dvd gewoon in een half uur binnen hebben,
helaas lukt dat niet het torrents .. maar ieder zijn ding toch
(torrents zijn vaak wel meer dingen te vinden)
maar met die torrents enzo moet je toch altijd eerst veel uploaden voordat je kan downloaden toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
True, ik neem soms een dag accountje op usenet als ik wat nieuwe 360 games wil hebben of een paar DVD's download. Voor divx films gebruik ik meestal torrents. Gaat altijd goed en meestal is het met 2 uurtjes wel binnen. als er veel seeders zijn een half uurtje.
Ja je moet wel uploaden idd, als je alles verwijderd voor je upload/doawnload ratio 1:1 is word je geminderd in je download snelheid. Ik upload meestal rond de 150kb/s dus heb alles meestal met een dagje weer 1:1. Download ook gemiddeld met 500 - 1000 kb/s met torrents. (Totale snelheid)quote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
maar met die torrents enzo moet je toch altijd eerst veel uploaden voordat je kan downloaden toch?
ik lees soms dat er veel torrents worden gesloten, merk jij daar nou veel van.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja je moet wel uploaden idd, als je alles verwijderd voor je upload/doawnload ratio 1:1 is word je geminderd in je download snelheid. Ik upload meestal rond de 150kb/s dus heb alles meestal met een dagje weer 1:1. Download ook gemiddeld met 500 - 1000 kb/s met torrents. (Totale snelheid)
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik lees soms dat er veel torrents worden gesloten, merk jij daar nou veel van.
Ik download via nieuwsgroepen ,vroegah enzo had ik emule en met dat DC++ kan ik niet echt uit de voeten.
ik gebruik nu newsleecher en dat vind ik prettig werken![]()
ja is wel waar jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.
Nieuwsgroepen werken ook prima, alleen ik vind dat decoden van bestanden zo irritant. Het is zo hdd intensief dat ik bijna nix meer met me pc kan doen. (1 hdd ja) En helemaal als je met 2,3mb/s download stapelen de te decoden files zich op en kan ik niet meer werken.
Dan doe jij het zelfde dan ik, ik download ook met 2,3 mb/s, vandaar dat ik deze lekker op mijn mediacentra laat downloaden, zodat ik lekker op mijn eigen pc door kan gaan ..quote:Op woensdag 5 september 2007 11:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit een torrent meegemaakt die werd gesloten. Wel torrents waar niet zoveel seeders van waren en dat de enige seed die het complete bestand had ze computer uit zette ofzo. En ja dan is het complete bestand niet meer in omloop. Kun je 2 dingen doen, de torrent stoppen en verwijderen of je laat hem gewoon staan in de hoop dat die seeder ze pc de volgende dag weer aanzet. Maar met populaire bestanden is dat eigenlijk nooit het geval en gaat het 99% gewoon altijd goed.
Nieuwsgroepen werken ook prima, alleen ik vind dat decoden van bestanden zo irritant. Het is zo hdd intensief dat ik bijna nix meer met me pc kan doen. (1 hdd ja) En helemaal als je met 2,3mb/s download stapelen de te decoden files zich op en kan ik niet meer werken.
Er zijn genoeg alternatievenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
napster bestaat toch nog steeds alleen moet je ervoor betalen toch![]()
Nieuwsgroepen toch ook?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
napster bestaat toch nog steeds alleen moet je ervoor betalen toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |