Belgie was meer dan tofquote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ging het nou over seks?
Of zal ik even vragen naar SoL en ZIJN dochters? En de vrienden in Belgie? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ikke ookquote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef beunkster het volgende:
Goed, waar waren we gebleven... bij het onderwerp 'iedereen doet het' (behalve Justmattie en Stereotomy en -Euc- dan). Wie gaat verder?
Tof. Leuke mensen dus, die vrienden van hem?quote:Op zondag 2 september 2007 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Belgie was meer dan tof![]()
Zijn dochters hebben het af laten weten![]()
Was een dieetmeetquote:Op zondag 2 september 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Maar las ik het nou goed?
Is Isa bij CF wezen eten?
En waarom wisten wij dat niet en waren wij daar niet bij?
quote:Op zondag 2 september 2007 22:57 schreef beunkster het volgende:
Goed, waar waren we gebleven... bij het onderwerp 'iedereen doet het' (behalve Justmattie en Stereotomy en -Euc- dan). Wie gaat verder?
Dieeten daar doe ik niet aan. Het blijft bij mij bij de laatste 4 letters van dat woord en dan liefst zo lekker mogelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Was een dieetmeetEn ik heb me laten vertellen dat jij een heel slank golfertje bent
Prima.quote:Magoe, er staat toch nog een meet op het programma? Laten we dan eens spijkers met koppen gaan slaan!
Is zeker de moeite waard.quote:Op zondag 2 september 2007 23:08 schreef beunkster het volgende:
Ik ben nu Fracture aan het kijken. Heb hem net opgezet.
Begint al erg sfeervol (mooie muziek en zo), ik denk zo dat dit nogal mijn type film is. En ik vind sowieso dat Anthony Hopkins een fantastische acteur is
Ik dieet ook niet, als in: ik Sonjabakker nietquote:Op zondag 2 september 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dieeten daar doe ik niet aan. Het blijft bij mij bij de taalste 4 latters van dat woord en dan liefst zo lekker mogelijk.
Buikje begint intussen wel aardig de vormen van een soort 6e-maands zwangerschap hier te kijgen.![]()
[..]
Prima.
Met een dikke vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
En ik heb me laten vertellen dat jij een heel slank golfertje bent
die trouwfoto die in het vorige topic voorbij kwam, dat viel wel erg mee vondt ik...?quote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met een dikke vrouw(maar dat durf je niet te typen w.s.
)
kom maar op. ik pak 'm wel voor jequote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
)
ja hastikke tofquote:Op zondag 2 september 2007 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof. Leuke mensen dus, die vrienden van hem?
Enne, hoezo af laten weten? Zijn ze gewoon bij hun moeder gebleven ofzo? Wat suf!
Doe 's even niet zo zuur jaquote:Op zondag 2 september 2007 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
)
Auw, mijn ogen.quote:
Ik miep niet, en jij haptequote:Op zondag 2 september 2007 23:30 schreef ColdFeet het volgende:
Doe 's even niet zo zuur ja
Ik heb tegen Isa heel erg aardige dingen over je gezegd, vraag maar na! Moet je nu niet gaan miepen dus
Mmm ik wilde die sigaar doorstrepen maar dat gaat dus nietquote:Op zondag 2 september 2007 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga slapen/neuken... streep door wat niet van toepassing is![]()
Arme jongen.quote:Op zondag 2 september 2007 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
sorry nog ff muziekjes luisteren...neuk hem zo wel in coma![]()
niet eens... ik zorg ook voor de after-carequote:Op maandag 3 september 2007 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Arme jongen.
Begint ie al slijtageplekken te vertonen?![]()
Ik wil jullie ook allemaal ontmoeten. Ooit.quote:Op maandag 3 september 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet op de trein naar haar woonplaats gezetZe logeert hier ergens in de buurt.
In het echt ben ik best leukquote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook allemaal ontmoeten. Ooit.![]()
1 verdieping hoger, in de slaapkamer?quote:Op maandag 3 september 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet op de trein naar haar woonplaats gezetZe logeert hier ergens in de buurt.
Ja idd! Heb hetzelfde als CF, wil ook altijd snel mensen irl ontmoeten. Eigenlijk eens een CUL meet organiseren!quote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh? Nee joh. Ik heb een appartementje he, geen gezinswoning ofzoquote:Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
1 verdieping hoger, in de slaapkamer?![]()
Wacht eens even, jij bent een vrouw!quote:Op maandag 3 september 2007 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh? Nee joh. Ik heb een appartementje he, geen gezinswoning ofzo
Afijn, ze logeert bij oude bekenden hier in de stad!
Ja, ik heb ook zo'n ontzettend mannelijk usericonquote:Op maandag 3 september 2007 00:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij bent een vrouw!![]()
Dacht altijd .. naja laat ook maar![]()
Mensen die me net kennen denken van niet, mensen die me wat langer kennen weten het niet zo zeker.quote:Op maandag 3 september 2007 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
heb je een sociale fobie? des te leuker!
Ja man, SHE is er niks bij.quote:Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n ontzettend mannelijk usericon
Vertel eens, hoe komt dat? Heb ik zo'n mannelijke stijl van posten?
Zaligquote:Op maandag 3 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die me net kennen denken van niet, mensen die me wat langer kennen weten het niet zo zeker.
Maar, de algemene consensus is dat ik wel lief ben.
Leuk istie. Lang geleden ook, dat ik m heb gezien. Die scene met dat kopieerapparaat is leukquote:Op maandag 3 september 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog even naar Vanavond Être et avoir op TV: allemaal kijken!
En volgende keer moet je Isa gewoon op de trein naar Bloemendaal naar haar grote zus zetten.
Ik herken hetquote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ze is er weer! Wat fijn voor je
Ik zit al een uur naar de telefoon te kijken; moet mijn vader bellen, maar ik heb er niet zoveel zin in.
ik ben net een week weer aan de slagquote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef Bluezz het volgende:
En nu heb ik pas echt een vakantiegevoel![]()
mja, die van mij is ook behoorlijk genantquote:BloedneuzenOok gehad ivm neusbreken... mss vertel ik nog wel een keer hoe dat zo gekomen is
![]()
dan mag jij daarnaquote:
iedereenquote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
oh ik kom dan niet, mensenschuw enzoquote:
Past geen bedje meer in mijn slaapkamerquote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt eerst een bedje bij jou in de kamer leggen en dan afbouwen naar een eigen kamertje
Milou kruipt altijd het liefste in me, dat zou betekenen dat we met zijn 3-en op 1 matras liggenquote:Op maandag 3 september 2007 17:37 schreef justmattie het volgende:
Kun jij niet gewoon int midden SoL ?
Gezellig toch?quote:Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou kruipt altijd het liefste in me, dat zou betekenen dat we met zijn 3-en op 1 matras liggen![]()
Ja, jou ookquote:
belachelijk zegquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Hotdogs zijn er ook heerlijk bij de ikea.. en ik mocht weer eens niet in de ballenbak
hm daar moet ik dan nog wel over nadenken hoorquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Hotdogs zijn er ook heerlijk bij de ikea.. en ik mocht weer eens niet in de ballenbak
Dat komt zeker omdat je zo dik bentquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Als je een foto wilt zien, PM je maarquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef justmattie het volgende:
hebben we al eens een foto van CF gezien dan?
Dat doen we natuurlijk welquote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
ik vind dat rooie kussentje vooral leuk
bij mij op mijn paarse bank zou het vloeken als een gek denk ik...
ik heb zelf kussentjes gemaakt, omdat ik nergens leuke kon vinden
[afbeelding]
niet op de kleine dikke dwerg letten
bij deze danquote:Op maandag 3 september 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je een foto wilt zien, PM je maar
ja klopt, het is satijnquote:Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat soort kussentjes zag ik ook..satijn he, erg leuk maar ik blijf meer in de rood/zwart tinten omdat het kleed (een miró, ooit in turkije gekocht) en de corneille boven de bank, ook in die kleuren zijn)
Heb ook gedacht aan zelf maken, maar tja... too lazy
Kom maar op met die naaktfoto's op mijn PM-adres. Kunnen mooi in het mapje bij de andere naaktfoto's van SOL enzo.quote:Op maandag 3 september 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Als je een foto wilt zien, PM je maar
nee hoor, dat was een foto van tijdens de verhuizing, 2 weken geleden.quote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk wel
Eet jij altijd op de bank, Muck?
Ja hoor, beetje moe nog.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef justmattie het volgende:
grumpf wat is Fok! weer lekker snel![]()
CF, ben je trouwens alweer een beetje opgeknapt ??
Ik heb niets van jou, maar k heb je wel wat gestuurdquote:Op maandag 3 september 2007 19:52 schreef justmattie het volgende:
heb je de PM van mij gekregen, ik drukte op versturen maar kreeg een foutmelding...soms verstuurd ie em wel, en soms niet
oh!quote:Op maandag 3 september 2007 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, dankjewel. De foto's zijn bijna een jaar oud.
daar kun je ook die messen in steken natuurlijk....quote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Mooie image-shack kikkers voornamelijk.
Ach... dat website-je hadden we geklust om aan wat vrienden en familie aan de andere kant van de wereld te laten zien. Maar als mensen willen weten hoe ik eruit zie, kunnen ze fijn daar kijken, het zijn namelijk relatief flatteuze foto'squote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
oh!
een beetje late reactie van mij dan
quote:Op maandag 3 september 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
daar kun je ook die messen in steken natuurlijk....
Hehe dank jequote:Op maandag 3 september 2007 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beunkster, je hebt echt zo'n jongensbedeenpersoons (toch?) met een wit-blauwe dekbedovertrek. Hoe oud ben je eigenlijk?
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenquote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hehe dank je
Eenpersoons inderdaad. Groot genoeg voor zijn 2en
Ik ben 22, woon nog bij mijn ouders (lekker makkelijk).
klinkt bekend...quote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenZolang je wakker bent is t groot genoeg
maar als je gaat slapen echt niet meer!
Neeeeee, wat grappigquote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ahhh zo zijn golfer en ik ook begonnen, 9 jaar geledenop matrasjes op de grond, en dat op onze leeftijd
(ik was weg bij mijn ex en woonde in de zusterflat van mijn werk)
Gezien het punt dat ze praktisch om de hoek woont (nou ja, een paar straten verderop) blijft ze hier nooit slapenquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenZolang je wakker bent is t groot genoeg
Lol, wordt hard aan gewerktquote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Mooie image-shack kikkers voornamelijk.
mijn vriendin slaapt ook op een matras hier, ivm ruimtegebrek voor een 2 persoonsquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, wij hebben er twee: 1 van 1.80 bij 1.80 (in de logeerkamer) en 1 van 1.60 bij 2 (in onze slaapkamer om lekker dicht tegen elkaar aan te kunnen liggen).quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[pimpmodus] Ons bed is 1,80 breed[/pimpmodus]
quote:Op maandag 3 september 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Beunkster, ik mis toch echt het peper en zoutstel
Iemand alle hoeken van het bed laten zien krijgt een heel andere betekenis met zo'n groot bedquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ha, wij hebben er twee: 1 van 1.80 bij 1.80 (in de logeerkamer) en 1 van 1.60 bij 2 (in onze slaapkamer om lekker dicht tegen elkaar aan te kunnen liggen).
Mijn meneer heeft nooit wat te vinden bij dat soort keuzesquote:Op maandag 3 september 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
oeh
dat klinkt tof CF
morgen eens naar zoeken
ik ben sowieso gek op zeezout
eens kijken wat mijn meneer er van vindt
Ik heb ooit eens een pakket gekregen, waar 12 verschillende soorten zeezout in zaten, echt geweldig! Ook zwart zeezout, erg apart maar wel heel lekker!quote:Op maandag 3 september 2007 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
CF's tip voor Muck, let op:
Koop een pak Maldon zeezout (dat wat Nigella lawson altijd gebruikt) Dat ziijn hele mooie dunne vlokken, die zet je gewoon in een klein decoratief bakje op tafel, en die verpulver je ter plekke tussen je vingers.
Zo sexy is dat
Ik heb dus ook een mooie zoutmolen, maar die gebruik ik nauwelijks.
goeie vraag!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer heeft nooit wat te vinden bij dat soort keuzes(maar ik geloof wel dat ie het echt leuk vindt).
Je koopt Maldon bij de britse winkel (maar ik bedenk me nu dat jozo flakes misschien wel hetzelfde is, dat is een paar jaar geleden gelanceerd, bestaat het nog?).
En uiteraard ook de gewone kookpannen. Daarvoor wordt het denk ik Demeyere Apollo. Dat lijkt het meest aan te sluiten bij de wensen qua vormgeving van mijn vriendin en de kwaliteitswensen van ons (hanteerbaar voor haar, maar toch kwalitatief hoogstaand).quote:Op maandag 3 september 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Beunkster, ik mis toch echt het peper en zoutstel
ik ken dat ja...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij begrijpt me
Mijn vent snurkt heel erg![]()
Dat lijkt me leuk, zo'n pakket!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een pakket gekregen, waar 12 verschillende soorten zeezout in zaten, echt geweldig! Ook zwart zeezout, erg apart maar wel heel lekker!
Heb overigens pas mn messen opgehangen aan een magneetstrip in de keuken, alleen de strip is te klein
whehehequote:Op dinsdag 4 september 2007 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij wordt moeilijk wakker. En dan mag ik haar wakker maken en proberen wakker te houden. Dat gaat zo:
"Wake up, wakeup!"
"Hmmmmmmzzz zzz z'
"Opstaan!"
"Hmmmmzmzzzz (boos) don't tell me what to do!![]()
![]()
"
"* Stereotomy slaapt verder"
2 uur later
"![]()
Why didn't you wake me up? "
" Ja wat wil je nou muts"
ZoietsWe zijn avondmensen
Nou kijk, bij Peugeot is het, net als bij veel andere dure producten op onder andere kookgebied, als volgt:quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
ik snap niet dat iemand zoveel geld betaalt voor een peper- en zoutmolen!
Ze zijn wel echt heel erg mooi hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef Muck het volgende:
ik snap niet dat iemand zoveel geld betaalt voor een peper- en zoutmolen!
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb de aanbieding bij de blokker. 3 EUR voor twee molens. Hervullen, klaar.
Koel! Dat is wel erg leuk om eens te proberen, zoiets. Origineelquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Euc- het volgende:
Ik heb ooit eens een pakket gekregen, waar 12 verschillende soorten zeezout in zaten, echt geweldig! Ook zwart zeezout, erg apart maar wel heel lekker!
Wat voor strip gebruik je, zo'n merkding van een van de bekendere messenmerken of gewoon een naamloze?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Euc- het volgende:
Heb overigens pas mn messen opgehangen aan een magneetstrip in de keuken, alleen de strip is te klein
Ja, tsja. Koken alles wat daarbij hoort is voor mij een uit de hand gelopen hobby. Ik verdien er ook nog eens een klein zakcentje mee, zo nu en dan. En dat geef ik dan uit aan mooie keukenspulletjes: fijne dure messen, een mooi hakblok, een mooie kookpot...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef Muck het volgende:
hoe mooi ze ongetwijfeld ook zijn, ik vind het belachelijk!
Zeker, vind ik ook absoluut!quote:
Ik vind de Paris ook het mooiste, maar mijn vriendin vindt die houten molens niet mooi... *zucht* vrouwen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
@ beunkster: ik heb de bois Paris 22 cm P&Z, denk ik, of 27. Ik twijfel, geen zin om naar de keuken te lopen. Ik vond die klassieke exemplaren het mooist, vandaar.
Ik zie het al: jullie sparen -ouwerwets- voor je uitzetquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef beunkster het volgende:
[..]
Zeker, vind ik ook absoluut!
Kwaliteit is gewoon top. Eigenlijk niet dat geld waard, maar wel top.
Ze vragen gewoon way too much voor de RVS en acryl dingen van hen. De houten zijn juist weer erg vriendelijk (relatief dan) geprijsd.
[..]
Ik vind de Paris ook het mooiste, maar mijn vriendin vindt die houten molens niet mooi... *zucht* vrouwen...![]()
![]()
Ik heb al wel gezegd dat we minstens het dubbele kwijt zijn voor de acryl versies en minstens het driedubbele voor de rvs versies, maar dat moesten we er dan maar voor over hebben...![]()
![]()
Kook jij voor geldquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, tsja. Koken alles wat daarbij hoort is voor mij een uit de hand gelopen hobby. Ik verdien er ook nog eens een klein zakcentje mee, zo nu en dan. En dat geef ik dan uit aan mooie keukenspulletjes: fijne dure messen, een mooi hakblok, een mooie kookpot...
Het is fijn om mooie & goeie spullen te hebben
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
naja, ik kruip maar eens mijn bedje in geloof ik....
morgenweer heel vroeg op
truste!
Dat zakcentje verdien ik dus door het doen van die twee adminstraties (inclusief regelmatig rapportages, al het contact met de Belastingdienst uitgezonderd Loonheffing en VpB en nog wat van dat soort extra's).quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, tsja. Koken alles wat daarbij hoort is voor mij een uit de hand gelopen hobby. Ik verdien er ook nog eens een klein zakcentje mee, zo nu en dan. En dat geef ik dan uit aan mooie keukenspulletjes: fijne dure messen, een mooi hakblok, een mooie kookpot...
Het is fijn om mooie & goeie spullen te hebben
Haha jepquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie het al: jullie sparen -ouwerwets- voor je uitzet
Goh, das grappig! Zou ook iets voor mij zijn, ik draai altijd dol in kookwinkels (heb helaas weinig verstand van adminstraties).quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:25 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat zakcentje verdien ik dus door het doen van die twee adminstraties (inclusief regelmatig rapportages, al het contact met de Belastingdienst uitgezonderd Loonheffing en VpB en nog wat van dat soort extra's).
Dat kost gewoon tijd en daar krijg ik een bepaald (vrij fors) bedrag voor per uur wat ik dan vervolgens kan besteden aan dit soort dingen. Ideaal, want daarmee heb ik het meeste bekostigd en dat stelt me ook in staat om een fors budget aan te leggen voor dit soort dingen. Het enige dat ik hoef te doen is uren maken...
En die uren hoeven niet meteen gebruikt te worden, natuurlijk. Dat is het grote voordeel. Ik kan eerst rustig uren maken en dan kies ik wat spullen uit. En last but not least, het is een relatiegeschenk dus de BTW krijgt ie ook nog eens terug... dus dat betekent dat ik kan rekenen met prijzen ex BTW. Scheelt me op alles sowieso dus al 16% van de verkoopprijs!
Tip van de avondquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
Wij doen het gewoon met een door zoonlief van Bluezz bij Van der Valk gejat peper-en-zoutstel.
Stelletje apenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
Wij doen het gewoon met een door zoonlief van Bluezz bij Van der Valk gejat peper-en-zoutstel.
Oe, illegaal bijverdienen, die PM wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik kook niet voor geld... PM
There you go.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oe, illegaal bijverdienen, die PM wil ik ook wel!![]()
Heb trouwens bij een kookwinkel een strip van Wusthof besteld, naamloze hadden ze niet, en ach, van 15 euro ga je ook niet dood..
Goed opgevoed kind tochquote:
Moet je maar niet zoveel coma-spelletjes doen.quote:
Oh joh, zo'n setje heb ik hier ook staan, maar het is niet ingebruik wegens concurrentie van de sjieke franse molens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed opgevoed kind toch![]()
Bij een eetcafé had ik ooit eens gezegd, Goh wat leuk, een pepervaatje in de vorm van een lampje...
dát had ik niet moeten zeggen.. de running gag was dus ingezet
Hij is niet bij me, maar net wel weer 3 uur ge-msnt, en een uur gebeld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel coma-spelletjes doen.![]()
Hey SOL, liev wijf.
Is Milou alweer een beetje gewend aan je?
Slaap lekker CF!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:48 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, zo laat al. Ik moet maar eens gaan slapen, volgens mij heb ik een beetje een slaapgebrek opgebouwd vorige week, ik voel me zo comateus de hele dag
Welterusten, dus!
Heerlijk om te lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou is erg aanhankelijk geweest vanmiddag en vanaaf, maarja dat was ik ook, hadden elkaar 2 en halve week niet gezien natuurlijk.
Echt zo heerlijk dat ze gewoon weer thuis is![]()
Dat mijn liefde voor Milou zo diep gaat dat is vanaf haar geboorte al duidelijk, maar op dit soort momenten komt het extra heftig naar boven.
Ach, dat heb je tijdens die periodes he?quote:
quote:
En bedankt he. Nu zit ik met tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Helemaal als ik Milou aan de foon had en ze alleen maar snikkend : met mama mee , kon uibrengen![]()
Goeie tip, daar ga ik zeker wat mee doen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, das grappig! Zou ook iets voor mij zijn, ik draai altijd dol in kookwinkels (heb helaas weinig verstand van adminstraties).
Tip voor als je nog eens wat geld overhebt: koop een paar microplane raspen. Ik vind het echt geweldige dingen!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.kroelie.nl/videoclip/kroelieclipgroot.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kies voor een paar verschillende 'grofheden', en bedenk wat je ermee wilt raspen (fruit? kaas? chocola? etc) en zoek dan een stuk of 3, 4 raspen waarmee je alles kunt raspen wat je wilt. Ik heb bijv een vrij fijne rasp die perfect citroenschil raspt en van parmezaanse kaas echt 'wolkjes' maakt, zo licht en dun. Handig voor door een sausje of door de risotto, niet zo'n succes door de sla.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Goeie tip, daar ga ik zeker wat mee doen!
Nog een tip welke types je moet hebben?
Ze hebben behoorlijk wat verschillende types van die paar verschillende series.
O ja, welke serie is handig? Of maakt dat niet echt een verschil?
ik heb het halverwegen weg gedrukt, anders had ik hetzelfdequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
krijg het nr niet uit mijn hoofd![]()
![]()
MeneerCF loopt al jaren incidenteel rond op Fok!, maar hij komt alleen maar in CUL voor het perenijsjes-fantopicquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker CF!
zit die vent van je ook op Fok! ?
perenijsjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MeneerCF loopt al jaren incidenteel rond op Fok!, maar hij komt alleen maar in CUL voor het perenijsjes-fantopic
Wat, Muck is mod? Lekker bezig!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeeee blauwe Muck, ik lees het net
Veel plezier en sterkte met ons CUL
quote:
Al die Culi-hooligans moeten toch een beetje in bedwang gehouden worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk 3 mods nodig op CUL? Het is toch een vrij beschaafd ende kalm subforumpje?
SEX is iets terugquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef beunkster het volgende:
Lol, ik las fuck mod. Sorry Muck, flappies!
Tuurlijk wel man!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
Hmm, net uitgenodigd voor een verjaardag in amsterdam van iemand die ik helemaal niet ken!
Door een meisje dat ik dan weer wel ken, en ik kon wel bij haar blijven slapen
Weet nog niet of ik ga
Is ze aardig/vind je haar leuk: gaan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:16 schreef Euc- het volgende:
Hmm, net uitgenodigd voor een verjaardag in amsterdam van iemand die ik helemaal niet ken!
Door een meisje dat ik dan weer wel ken, en ik kon wel bij haar blijven slapen
Weet nog niet of ik ga
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef Euc- het volgende:
Mjah, ze is erg leuk, maar vanavond gaat echt niet opschieten, ze heeft morgen een college om 09.00, dus ze kon het zowiezo niet erg laat maken, en ik moest er morgen dan heeel vroeg uit. Daarbij is het nog 2 uur reizen van mij uit!
Daarom ga ik donderdag eerst met haar skieen, dan uit eten en probeer ik naar de kleine komedie ofzo te gaan
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef beunkster het volgende:
Nieuwste aanwinst is trouwens een kapotte bril.
En aangezien ik alleen maar een zonnebril heb, zit ik nu met mijn zonnebril op achter de pc...
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
Het slaat weer aardig dood hier na mijn laatste post hier.
Even kijken of ik er weer wat leven in kan brengen:
SEKS!!!!!!
quote:
Nee ik was een braaf plaatje aan het zoekenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
... Of praten jullie toch liever over seks?
Lonny Gerungan die de Indische keuken verNederlandst en commercieel aantrekkelijk maakt?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd naar Lonny. Nu hopen dat 'ie me een boek opstuurt
Jullie twee doen mooi iets fout, Golfert en Bluezz. Seks onder het fok!ken lijkt mij iig niet je van het.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik was een braaf plaatje aan het zoeken
Lonny.. mmm ik vind die mandjes van hem bij de supermarkt niet overweldigend.. wat ik wel leuk vond waren zijn tv programma's.
Die exen in de oven schuiven?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net in mijn 'De Dikke' bij Pompoen zo'n leuk recept gevonden voor soep.
Gewoon het hele gevaarte in de oven schuiven, na wat voorbereidingen, erg leuk voor als mijn ex-en komen in oktober
Ik hak m in grote stukken, wrijf m in met olie met wat chili en knoflook... Mjum.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net in mijn 'De Dikke' bij Pompoen zo'n leuk recept gevonden voor soep.
Gewoon het hele gevaarte in de oven schuiven, na wat voorbereidingen, erg leuk voor als mijn ex-en komen in oktober
De Exen-Meet. Nee, doe mij maar een CUL-meet dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die exen in de oven schuiven?
Goed idee.![]()
Het zijn excollega'squote:Op woensdag 5 september 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
De Exen-Meet. Nee, doe mij maar een CUL-meet dan.![]()
Ah..oké..zet de seksfilm maar klaar.quote:
Seksfilm wtf. Weet je zelf niet hoe het moet ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah..oké..zet de seksfilm maar klaar.
Dat had ik je al verteld toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:31 schreef beunkster het volgende:
Goed, ff een serieuze vraag over de Microplane raspen.
Ik heb hier een linkje met alle 10 verschillende types van Microplane. Welke moet je per sé hebben?
Bedenk er even bij dat ze per stuk zo'n 25 euro kosten en dat ik het aantal dus wil beperken tot het noodzakelijke...
http://members.lycos.nl/beunky/Microplane.pdf
Het wordt op mijn PC vacancy. wat er hiernaast aan het 'handje' is weet ik niet hoor, ik doe mijn oogjes dichtquote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Seksfilm wtf. Weet je zelf niet hoe het moet ofzo
Graaf..graaf..geheugen....op mijn leeftijd?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Weet je zelf niet hoe het moet ofzo
ja maar ja maar ja maar, wat vond je dan van die ándere hoofdrolspeler, die springt er echt uit!!! En ik heb hem gisteren wéér gezien in The Notebook.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:33 schreef beunkster het volgende:
O Bluezz, Fracture was fantastisch! Heel bijzonder mijn smaak!
En wát een fantastische rol voor Anthony Hopkins! Zo'n rol is hem op het lijf geschreven, de ietwat sinistere gentleman bad guy. Ben zwaar onder de indruk!![]()
![]()
![]()
Ai ai. Je hebt zeker korsakoff gekregen van al die lekkere wijntjes.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Graaf..graaf..geheugen....op mijn leeftijd?
Neuh, das allemaal te lang geleden.
Ik zie het inderdaad...quote:
Eens, die was ook echt heel goed!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, wat vond je dan van die ándere hoofdrolspeler, die springt er echt uit!!! En ik heb hem gisteren wéér gezien in The Notebook.
Nu is vacancy dus echt aan de beurt
Zeker, briljante film!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
In dat PDF-overzichtje staat het heel duidelijk, die ga ik bewaren, wat ik wil er nog een of tweequote:Op woensdag 5 september 2007 00:39 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad...![]()
![]()
Sorry, heb ik over het hoofd gezien.
Helder verhaal.
Ik ga me er een rustig in verdiepen en dan voorstellen bij de directe indienen
Want als het niet goedgekeurd wordt, heb ik er nog niets aan...![]()
![]()
![]()
Ik download Ugly Betty. Zodra de eerste aflevering binnen is, ga ik ervandoor! 93% nuquote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
Hmm als ik dat zo zie dan denk ik dat voor mij de nummers 1, 3, 4 en 5 wel handig zijn. Heb je tevens zo'n beetje alles mee gedekt wat er te raspen valt...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In dat PDF-overzichtje staat het heel duidelijk, die ga ik bewaren, wat ik wil er nog een of twee
Het zijn echt fijne dingen, prettig in gebruik, vind ik. En razend scherp trouwens.
En anders kun je altijd nog bijkopenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm als ik dat zo zie dan denk ik dat voor mij de nummers 1, 3, 4 en 5 wel handig zijn. Heb je tevens zo'n beetje alles mee gedekt wat er te raspen valt...
Ja, gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef justmattie het volgende:
Ik download nu Mr Brooks
iemand die al gezien ??
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel goed je best doen vandaag
Van die spaanse harde varkensworsten, Port uit 1974 en 1977, nog wat andere drank en olijven met ansjovisjesquote:
lekker!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van die spaanse harde varkensworsten, Port uit 1974 en 1977, nog wat andere drank en olijven met ansjovisjes
Die port weet ik zeker van niet want die heb ik daar niet geproeft en in Nederland al wel. Ik had namelijk al een fles van ieder jaar gehad en die had ik hier al geproeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:23 schreef Bluezz het volgende:
En dan zal je zien Martijn, dat het tóch anders smaakt dan toen je het op vakantie at/dronk
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:10 schreef SeaOfLove het volgende:
WB Martijn![]()
Vanmiddag een vietnamese loempia met chili-saus genomen...het zweet brak me uit en spontaan weer een bloedneus, gister had ik een kleintje en vanochtend een redelijke... Volgens mij ga ik dood ofzo![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 schreef Stereotomy:
Ik heb borstvoeding nodig van SOL, anders ga ik dood.
quote:Bloedneuzen zijn gelukkig zeer zelden dodelijk. Uiteraard zijn ze wel hinderlijk, ook in sociaal opzicht. Bovendien kan bij ernstige vormen bloedarmoede en daardoor vermoeidheid ontstaan.
De oorzaak van de bloedneus ligt weer in de beschadiging van de vaatafwijking door uitdroging, airconditioning, vliegtuig, peuteren, verkoudheden, niezen (allergie), overmatig gebruik van Otrivin of Nasivin. Bevochtiging met zout water of bevochtigende zalven, niet peuteren, voorzichtig snuiten en eventueel anti-allergische medicijnen kunnen van nut zijn. Ook een oplopende druk in het bloedvat kan tot bloedingen leiden, bijvoorbeeld door hoge bloeddruk, inspanning, persen, seks, stress. Een normale bloeddruk is van belang, maar het belang van de overige factoren is sterk individueel bepaald. Bloedverdunners, zoals aspirine, Ascal etc. zijn alle uit den boze, maar soms toch noodzakelijk bijvoorbeeld bij een trombosebeen. Tenslotte is er nog een tal van andere vermijdbare factoren die per individu van invloed kunnen zijn, zoals alcohol, specerijen, koolzuurhoudende dranken.
De behandeling van bloedneuzen is allerminst eenvoudig en de resultaten zijn vaak teleurstellend omdat de klacht meestal terugkomt. Bovendien leidt de behandeling altijd tot beschadiging, waardoor nieuwe vaatafwijkingen kunnen ontstaan. Behandeling moet daarom alleen plaatsvinden door een KNO-arts met veel ervaring met ROW en alleen in ernstige situaties, zoals blijvende bloedarmoede ten gevolge van bloedneuzen – en niet ten gevolge van afwijkingen in het maagdarmkanaal! – of sociaal onaanvaardbare toestanden, ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid.
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:55 schreef golfer het volgende:
Zo, nieuwe matrasje ligt op ons bed.
Dat wordt vannacht dus inwijden.![]()
Ik zag net op het nieuws dat ze alle proeven met apen willen verbieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |