ja klopt, het is satijnquote:Op maandag 3 september 2007 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat soort kussentjes zag ik ook..satijn he, erg leuk maar ik blijf meer in de rood/zwart tinten omdat het kleed (een miró, ooit in turkije gekocht) en de corneille boven de bank, ook in die kleuren zijn)
Heb ook gedacht aan zelf maken, maar tja... too lazy
Kom maar op met die naaktfoto's op mijn PM-adres. Kunnen mooi in het mapje bij de andere naaktfoto's van SOL enzo.quote:Op maandag 3 september 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
Als je een foto wilt zien, PM je maar
nee hoor, dat was een foto van tijdens de verhuizing, 2 weken geleden.quote:Op maandag 3 september 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk wel
Eet jij altijd op de bank, Muck?
Ja hoor, beetje moe nog.quote:Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef justmattie het volgende:
grumpf wat is Fok! weer lekker snel![]()
CF, ben je trouwens alweer een beetje opgeknapt ??
Ik heb niets van jou, maar k heb je wel wat gestuurdquote:Op maandag 3 september 2007 19:52 schreef justmattie het volgende:
heb je de PM van mij gekregen, ik drukte op versturen maar kreeg een foutmelding...soms verstuurd ie em wel, en soms niet
oh!quote:Op maandag 3 september 2007 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, dankjewel. De foto's zijn bijna een jaar oud.
daar kun je ook die messen in steken natuurlijk....quote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Mooie image-shack kikkers voornamelijk.
Ach... dat website-je hadden we geklust om aan wat vrienden en familie aan de andere kant van de wereld te laten zien. Maar als mensen willen weten hoe ik eruit zie, kunnen ze fijn daar kijken, het zijn namelijk relatief flatteuze foto'squote:Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
oh!
een beetje late reactie van mij dan
quote:Op maandag 3 september 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
daar kun je ook die messen in steken natuurlijk....
Hehe dank jequote:Op maandag 3 september 2007 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beunkster, je hebt echt zo'n jongensbedeenpersoons (toch?) met een wit-blauwe dekbedovertrek. Hoe oud ben je eigenlijk?
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenquote:Op maandag 3 september 2007 22:26 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hehe dank je
Eenpersoons inderdaad. Groot genoeg voor zijn 2en
Ik ben 22, woon nog bij mijn ouders (lekker makkelijk).
klinkt bekend...quote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenZolang je wakker bent is t groot genoeg
maar als je gaat slapen echt niet meer!
Neeeeee, wat grappigquote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ahhh zo zijn golfer en ik ook begonnen, 9 jaar geledenop matrasjes op de grond, en dat op onze leeftijd
(ik was weg bij mijn ex en woonde in de zusterflat van mijn werk)
Gezien het punt dat ze praktisch om de hoek woont (nou ja, een paar straten verderop) blijft ze hier nooit slapenquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, vindt je vriendin dat ook? Kan me niet voorstellenZolang je wakker bent is t groot genoeg
Lol, wordt hard aan gewerktquote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
Mooie image-shack kikkers voornamelijk.
mijn vriendin slaapt ook op een matras hier, ivm ruimtegebrek voor een 2 persoonsquote:Op maandag 3 september 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, wij hebben er twee: 1 van 1.80 bij 1.80 (in de logeerkamer) en 1 van 1.60 bij 2 (in onze slaapkamer om lekker dicht tegen elkaar aan te kunnen liggen).quote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[pimpmodus] Ons bed is 1,80 breed[/pimpmodus]
quote:Op maandag 3 september 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Beunkster, ik mis toch echt het peper en zoutstel
Iemand alle hoeken van het bed laten zien krijgt een heel andere betekenis met zo'n groot bedquote:Op maandag 3 september 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ha, wij hebben er twee: 1 van 1.80 bij 1.80 (in de logeerkamer) en 1 van 1.60 bij 2 (in onze slaapkamer om lekker dicht tegen elkaar aan te kunnen liggen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |