Zaligquote:Op maandag 3 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die me net kennen denken van niet, mensen die me wat langer kennen weten het niet zo zeker.
Maar, de algemene consensus is dat ik wel lief ben.
Leuk istie. Lang geleden ook, dat ik m heb gezien. Die scene met dat kopieerapparaat is leukquote:Op maandag 3 september 2007 00:39 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog even naar Vanavond Être et avoir op TV: allemaal kijken!
En volgende keer moet je Isa gewoon op de trein naar Bloemendaal naar haar grote zus zetten.
Ik herken hetquote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ze is er weer! Wat fijn voor je
Ik zit al een uur naar de telefoon te kijken; moet mijn vader bellen, maar ik heb er niet zoveel zin in.
ik ben net een week weer aan de slagquote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef Bluezz het volgende:
En nu heb ik pas echt een vakantiegevoel![]()
mja, die van mij is ook behoorlijk genantquote:BloedneuzenOok gehad ivm neusbreken... mss vertel ik nog wel een keer hoe dat zo gekomen is
![]()
dan mag jij daarnaquote:
iedereenquote:Op maandag 3 september 2007 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil jullie ook allemaal ontmoeten. Ooit.![]()
oh ik kom dan niet, mensenschuw enzoquote:
Past geen bedje meer in mijn slaapkamerquote:Op maandag 3 september 2007 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt eerst een bedje bij jou in de kamer leggen en dan afbouwen naar een eigen kamertje
Milou kruipt altijd het liefste in me, dat zou betekenen dat we met zijn 3-en op 1 matras liggenquote:Op maandag 3 september 2007 17:37 schreef justmattie het volgende:
Kun jij niet gewoon int midden SoL ?
Gezellig toch?quote:Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou kruipt altijd het liefste in me, dat zou betekenen dat we met zijn 3-en op 1 matras liggen![]()
Ja, jou ookquote:
belachelijk zegquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Hotdogs zijn er ook heerlijk bij de ikea.. en ik mocht weer eens niet in de ballenbak
hm daar moet ik dan nog wel over nadenken hoorquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Hotdogs zijn er ook heerlijk bij de ikea.. en ik mocht weer eens niet in de ballenbak
Dat komt zeker omdat je zo dik bentquote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, jou ook![]()
Als je een foto wilt zien, PM je maarquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef justmattie het volgende:
hebben we al eens een foto van CF gezien dan?
Dat doen we natuurlijk welquote:Op maandag 3 september 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
ik vind dat rooie kussentje vooral leuk
bij mij op mijn paarse bank zou het vloeken als een gek denk ik...
ik heb zelf kussentjes gemaakt, omdat ik nergens leuke kon vinden
[afbeelding]
niet op de kleine dikke dwerg letten
bij deze danquote:Op maandag 3 september 2007 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je een foto wilt zien, PM je maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |