quote:Op zondag 13 maart 2005 11:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat die film over die dorpsschool met één onderwijzer?
Mooi, hè? Dat kereltje met z'n pruillipje dat om z'n moeder riep, de geduldige en ook strenge leraar, het prachtige weer bij de picknick, het gezicht van de leraar vlak voor de vakantie... zo prachtig en echt allemaal.quote:
Vanavond weer, om 00:00 uur op Nederland 2.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:32 schreef Arcee het volgende:
Haske mooie docu over kinderen van diverse leeftijden. Allemaal kijken, dus.
Hoi Moonah!quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Moonah het volgende:
Ah! Dat is het hele fijne van mijn slechte geheugen!
Ik weet echt bij God niet meer waar die film over gaat, maar ik vond hem blijkbaar erg mooi!
* video programmeert.
Hoi Golfer!![]()
Vanwege het onderwerp.quote:Op zondag 2 september 2007 22:09 schreef golfer het volgende:
maar waarom staat dit niet in RTV?
Zeer licht, je hoeft alleen maar te kijken en observeren.quote:Op maandag 3 september 2007 00:08 schreef jmac het volgende:
Is het een beetje een lichte film? Als ie zo zwaar/ ingewikkeld is huur ik 'm liever een keer. 't is al laat
Hij is allesoverheersend aanwezig, maar hij lijkt me wel een good guy.quote:Op zondag 2 september 2007 23:13 schreef bixister het volgende:
ik vond 'm destijds erg tegenvallen eigenlijk. vond die leraar een griezel, en dat idyllische dorpsschooltjes-effect eigenlijk alleen maar benauwend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |