Concurrentie? In welk opzicht?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef marcel-o het volgende:
vandaag waren er al een paar verkrijgbaar bij Intertoys...
was geen leuke concurentie![]()
k werk zelf in een andere winkel en had ze nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Concurrentie? In welk opzicht?
Wel tof dat er vandaag al verkocht zijn, maar tis nog maar 4 daagjes gelukkig.
Uitverkocht, ga toch weg manquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:33 schreef Bas321 het volgende:
Hopelijk worden het geen taferelen zoals met de Wii, dat hij direct uitverkocht is, en lang duurt tot hij weer verkrijgbaar is
hoeveel oude games hebben daar wat aan.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef Bas321 het volgende:
Dubbel zoveel ram geheugen niet vergeten.
Maar wel uniekquote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Bas321 het volgende:
Niet zo'n ramp toch, de gele versie is niet erg mooi.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef W00fer het volgende:
De Star Wars versie wordt wel bruut.
ah hoc ging toch ook via wifi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Vettttttttttt.
Maar volgens mij hoorde ik in een filmpje dat de infrarood functie weg was?
Geen ad hoc meer? :/
Oh, zou best kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ah hoc ging toch ook via wifi?
Volgens mij was dat meteen al overbodigquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen.
Maar waarvoor is de infrarood functie dan?
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).quote:Op zondag 2 september 2007 01:36 schreef Synthesist het volgende:
[..]
hoeveel oude games hebben daar wat aan.
heb de goude versie ook al gezien , niet dat ie mooi is , maar dat even ter zijdequote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij word dat Simpsons Pack hier niet eens verkocht, alleen de zilveren en de zwarte komt in de NL winkels![]()
consoleshop heeft ze weer op voorraad , alleen met fw 3.81quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).
De extra 32 mb wordt als cache geheugen gebruikt waardoor de laadtijden verkort worden.
Maareh: istie nu al uit of niet? Ik zie op sommige fora posts van users die 'm al hebben maar op online shops is hij nog niet verkrijgbaar (bol.com) of "Tijdelijk Uitverkocht" (Consoleshop.nl)
Het waren er 15quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP centraal in T minus 1 minute.
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de lite. Costdown moet ergens vandaan komen he
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:
PSP Slim and Lite special
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Herinner me er over 5 maanden aan en dan laat ik het je weten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
We hebben gister een nieuwe router aangeschaft. Mijn PSP kan hem wel vinden maar ik kan geen verbinding maken.. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?![]()
iemand?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef dj_ko het volgende:
ik zit te denken om ook een psp lite te kopen, zitten er nog voordelen en of nadelen aan deze handheld?
Verder ben ik eigenlijk bang dat ik hem snel aan de kant gooi. (ik game eigenlijk niet echt vaak)
Hoe zit dat bij jullie?
Als je niet veelt gamet zou ik een ander apparaat nemen voor muziek en filmquote:
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.quote:
je vertolkt precies de gedachten die ik ook hadquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.
Hier kwam verandering in toen ik m33 er op zetten, en met mijn 4gieg kaart homebrew spelletjes ging spelen.
Een echte aanrader!
Wist al bij voorbaat dat ik ging kijken voor een versie die andere firmware kon draaien op dit moment , al is het alleen maar om wat meer met de psp te kunnen doen dan standaardquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je dat gevoel hebt, heb je van te voren niet goed gekeken waar de PSP nou geschikt voor is.
Killzone Walkthrough: Klikkerdeklikkerdeklikquote:Op zondag 23 september 2007 00:12 schreef W00fer het volgende:
Weet iemand hoe je voorbij level 1.4 komt in Killzone ?
Je moet dan 3 hinges slopen om op het platform te komen zegt ie.
Maar zo'n tank en continue Helghast mannetjes mollen me.
Das de normale editie!quote:Op zondag 23 september 2007 02:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of Killzone bij Gamevision.org de normal of platinum variant is?
Ik had je vraag al beantwoord, [PSP 48] Nog wat nachtjes slapen voor de Slimline het is de Platinum versie.quote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker? Zo ja dan maar even bestellen dan![]()
Misschien een stomme vraag, maar wat is m33???quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.
Hier kwam verandering in toen ik m33 er op zetten, en met mijn 4gieg kaart homebrew spelletjes ging spelen.
Een echte aanrader!
Sorry over het hoofd gezien. Maar bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 09:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had je vraag al beantwoord, [PSP 48] Nog wat nachtjes slapen voor de Slimline het is de Platinum versie.
Ik kan het weten aangezien ik het zelf besteld heb daar.
m33 is een russische groep die fw van psp kraakt dus m33 is een m33 release firmwarequote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat is m33???
laatste bericht is dat ze gestemd hebben voor een timeout , om als actie neer te zetten tegen de loosers die de broncode van de laatste m33 release aan sony hebben gegeven.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef W00fer het volgende:
M33 = Dark Alex, zo blijkt nu. En hij quit de scene, alweer.
jouw gezeur hebben we ook liever niet op fokquote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
Kunnen we het weer over de PSP zelf hebben?
Gelieve niet over kraken/Krakers, dat hebben we liever niet op fok.
Bvd
Zeg kerel doe eens normaal ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
jouw gezeur hebben we ook liever niet op fok
http://www.realtech-vr.com/nogravity/psp/
dit is trouwens een vet spel, wingcommander voor de psp. Goeie graphics.
als je al naar de policy verwijst doe het dan goed , we plaatsen nergens links naar firmware of andere zaken , gezien uit onderzoek is gebleken dan 27 % van de psp een non officiele firmware heeft , mag er af en toe toch wel overgesproken worden zonder te verwijzen waar het gedaan kan worden en hoe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zeg kerel doe eens normaal ofzo.
Fok hanteert regels en daar heb je je aan te houden.
Ik verzin ze niet.
Je kan goed japans?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zit in het laatste Hoofdstuk van Crysis Core .![]()
En dat al na 6,5 uur![]()
It prints money!quote:Weekly Famitsu publisher Enterbrain has revealed that the new model PSP sold more than 300,000 units in Japan since launch.
PSP Slim & Lite launched in Japan in limited quantities on 13th September as part of a special collaborative promotion with Square Enix. 77,777 bundles featuring Crisis Core: Final Fantasy VII were produced, and Enterbrain says 75,943 are tracked as sold.
The full launch of the handheld followed on 20th September, with 250,702 units bought up in the game's first few days on sale.
That gives the Slim & Lite a total installed base in the region of 326,645 in Japan. The handheld console is also on sale in both Europe and the USA.
Worldwide sales of the original PSP are thought to be in excess of 25 million.
Mijn Japans reikt niet verder dan het bestellen bij de chinees op de hoekquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan goed japans?
of maak je gebruik van een engelse walktrough?
ben trouwens aan Final Fantasy begonnen (deel 1,aangezien er ook een deel 2 is)
speelt leuk!
Hmmm ja dat zal ik ws. ook wel gaan doen. Ik heb ook net een PSP lite gekocht. Maar de paar games die ik heb is voorlopig wel ok. Het uitzoeken hoe het allemaal zit met pandora's batt en magic mem sticks is ook nog een hele klus. Voor mij iig wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Een echte aanrader!
Dude!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:48 schreef W00fer het volgende:
Wie koopt er dan ook een spel voor flink geld wat hij niet snapt
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dude!
Alleen die PSP die Deacon kreeg was het al waard!
Ik heb de PSOne game nooit gespeeld, wel altijd al willen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb begrepen dat de balans soms nogal erg ver te zoeken was in FF tactics .![]()
Bij sommige webshops heeft FFT op de PSP een release van 2 oktober!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy Tactics US site is online.
http://na.square-enix.com/fftactics/
9/10 in de nieuwe EDGE.
Hoe zet ik die op B+G dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je router staat waarschijnlijk op 802.11G only. zet hem eens op B+G
Klopt gedeeltelijk. De game is vooral in het begin vrij pittig. Er zit ook een level bij waar je heel erg goed moet opletten wat je doet anders is die bijna niet te halen. Echter, na een bepaald punt in de game waar je een bepaald karakter tot je beschikking krijgt, is de game ineens een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb begrepen dat de balans soms nogal erg ver te zoeken was in FF tactics .
* Cid flexesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk. De game is vooral in het begin vrij pittig. Er zit ook een level bij waar je heel erg goed moet opletten wat je doet anders is die bijna niet te halen. Echter, na een bepaald punt in de game waar je een bepaald karakter tot je beschikking krijgt, is de game ineens een stuk makkelijker.
Ik wou dat ik in de buurt woonde Ik wou dat dimplus bij mij in de buurt zatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
Net Final Fantasy Tactis opgehaald bij Dimplus![]()
hoewel ik Jeanne D'Arc nog niet eens heb uitgespeeld![]()
Ik wacht op de US versie...mooiere boxart.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
Lees de handleiding eens.quote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
[..]
Hoe zet ik die op B+G dan?![]()
FFT voelt beetje bruinig aan ofzo. Althans de visuals hebben beetje zo'n washed bruine gloed over zich. Ik ben nog niet echt overtuigd, omdat je soms delen niet kan zien zoals het verplaatsen van groepen naast of voor gebouwen. Dit alles geeft mij het gevoel dat ik op een psx-emu zit te spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen! Vanavond maar eens aan de slag. Valt me wel op dat het spel niet echt scherp is qua beeld. Ben benieuwd of dat op die slim PSP beter is, maar zal wel niet...
Yep. Vanaf de NES-tijd altijd al een grote van van Castlevania geweest en het is wel weer eens lekker om een Castlevania te spelen in de oude stijl. Dat SotN erbij zit is alleen maar mooi ondanks dat ik die al in huis heb voor mn PSX.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
zijn er nog mensen die Dracula X gaan halen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
God of War: Chains of Olym. 'boss battle'![]()
![]()
Dat doet me denken aan de eerste keer dat ik bij de eindbaas van FFVII was, toen ging ik ook steeds vrij snel doodquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
leuk spel idd![]()
Ben tot iets van 3/4 van het spel gekomen, daarna kwam ik niet verder in een of andere kerker met een blob als bossbattle![]()
Zit nu overigens bij de Eindbaas van FFCC![]()
Beetje jammer alleen dat hij 4600 hp damage doet in 1 slag![]()
![]()
, terwijl ik maar 3400 heb
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de eerste keer dat ik bij de eindbaas van FFVII was, toen ging ik ook steeds vrij snel dood![]()
FF games zijn vaak te makkelijk waardoor je bij de eindbaas underpowered bent omdat je te gemakkelijk door de andere battles komt...
Star Warsquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
9 oktober, 199 dollar
![]()
Maarja om nou weer een limited edition psp te kopen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die staat als 2e op de lijst bij mij
eerst zelda P.H
daarna tactics![]()
Maar ik moet eerst nog even doorgrinden voor de eindbaas van Crysis Core.
De pest is, tis niet normaal "levellen" zo van , door middel van meer XP ga je een level hoger.
Nee, je gaat een level hoor door het Dynamic Mind Wheel ( DMW) zeg maar de 3 slots links bovenin je scherm op 7 7 7 te laten uitkomen.
En dat gaat random, zit geen logica in, zoals gister was ik binnen 10 minuten 3 levels hoger, maar vandaag loop ik al 2 uur rond zonder ook maar iets te krijgen
![]()
[ afbeelding ]
Bron: http://www.jeux-france.co(...)re-en-collector.htmlquote:Square Enix has confirmed the rumor of a Star Ocean bundle, and according to the company it is called Star Ocean: Eternal Edition. The bundle includes a copy of the game and a Sony PSP Slim for the price of 24.840 Yen, which is approx. 150¤.
The bundle is scheduled for release in Japan on December 21, 2007.
JAAAAAAAAAAAAAAAA STAR OCEAN PSPquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bron: http://www.jeux-france.co(...)re-en-collector.html
Klinkt interessant
Tja, gewoon games laten liggen. Dat doe ik tegenwoordig ook. Voor de 360 laat ik bijv Blue Dragon en Eternal Sonata liggen terwijl ik die vroeger blind had gekocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
Tales of Eternia ben ik ( ik hoop het dan) al halverwege. FFIII ben ik maar rond lvl 30
. Zelda PH heeft m'n aandacht nu. Lastig allemaal in tijden dat er opeens steeds betere games komen.
Screw that, als je een Strategy RPG (Turn Based Battles) wilt koop dan voor vier tientjes:quote:
Dan wordt het wel eens zoetjesaan tijd dat je het speelt jaquote:
via infrastructure modequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:32 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand hoe je mgs portable ops online kunt spelen?
Jeanne D'Arc is erg leuk, maar ik vind FF tactics toch beter. Jeanne D'Arc heeft wel een paar voordelen, het ziet er een stuk beter uit, de interface en menu's zijn veel beter, en het spel is een stuk makkelijker op het begin. FF tactis daarentegen heeft gewoon veel diepere gameplay, met het jobs systeem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Screw that, als je een Strategy RPG (Turn Based Battles) wilt koop dan voor vier tientjes:
[ afbeelding ]
Ik heb het spel nu een dag en het is fantastisch. Hele leuke turn based battles (die je in een bepaald aantal beurten moet winnen, dus verschillende tactieken) met veel verassingen en kwinkslagen. Het verhaal is erg grappig (veel demonen en toverkracht en zo) terwijl de cut-scene's er vloeiend en goed uitzien. De acteurs hebben allemaal een semi-Frans accentje toegevoegd.
Als je PoPoLoCrois of Rogue Galaxy leuk vindt, is deze game een aanrader!
MUAHAHAHAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Deacon_Tigra, wat moest je nou doen bij die gast die iets vroeg over een driehoekje? Zit ik ook vast namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ah heb het gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
thanks maar hoe gaat dat in zn werk dan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
MUAHAHAHA
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Om even terug te komen op die zwarte aardbol bij NFS, die heb ik namelijk ook op mijn psp sl. Ik zie dan alleen die pijlen en verder niks. Als ik terugrij rij ik zo weer de weg op, is gewoon "afgesneden".quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:53 schreef Meike26 het volgende:
Sinds 2 weken ook een PSP S&L in huis. Ik lees op internet overal en nergens over downloaden, downgraden en iso's. Ik heb hier en daar wel gekeken, maar het is voor mij nu niet echt in Jip&Janneke taal geschreven, ik snap er dus geen snars van.
Ander probleempje. Een van de spelletjes doet raar. NFS Carbon "Own the City" geeft af en toe de mogelijkheid op een zwarte aardbol rond te rijden. De hele omgeving/scene verdwijnd, terwijl ik nog wel word ingehaald door de anderen. Het genbeurt gelukkig niet vaak, maar ik vroeg me af of het vaker voorgekomen is?
Wifi van de psp valt me trouwens erg mee. Alleen hotmail wil niet zo, voor de rest kan ik soepel en snel internetten. *Wel handig als je al sms-duimpje heb*
Op fok wordt het verder niet besproken omdat het dan snel een warezsite zou worden idd. Zit wat in toch?quote:
Dit gaat te ver, en dan ook nog een modje ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op fok wordt het verder niet besproken omdat het dan snel een warezsite zou worden idd. Zit wat in toch?
@candystickd - je kan zelf klooien maar kunt het voor een paar tientjes ook laten doen. Op marktplaats zijn er genoeg die het aanbieden. Ben je voor de prijs van een game klaar.
Nou ga me snel aangeven dan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef --- het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, en dan ook nog een modje ook.
dit is hetzelfde als de weg wijzen naar illegale handel.
Nicequote:Op maandag 15 oktober 2007 07:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gister avond om kwart voor 23:45 uur aan de eindbaas van Crisis Core begonnen.
Fucking 02:24 uur in de nacht zette ik hem pas weer uit30 minuten credits gekeken
![]()
Eind total 22.38 uurwat een game zeg
![]()
![]()
![]()
Die kun je niet schandalig misbruiken om illegale dingen te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:19 schreef Theamerican het volgende:
iemand vroeg keer normale of platinum editie en wou perse normale hebben wat is er mismet platinum editie dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:04 schreef Bastardi het volgende:
Ik wil crisis core
Kan hij het dan niet van je overkopen?quote:
Ik lees ook hier en daar dat een 2e analoge stick wel handig zou zijn geweest. Maar ben altijd groot fan van MGS (behalve Acid) dus als ik Killzone uitgespeeld heb, ga ik toch kijken of ik MGS aan ga schaffen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb een Limited Edition versie, sorry gaat niet weg![]()
Locoroco leuk spelMGS ook leuk, maar wel crappy bewegen vond ik zelf
yup , alleen umd films nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zou wachten met Portable ops kopen, de special edition komt binnenkort in Amerika uit
http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=4778
Portable ops + is een uitgebreide versie van portable ops voor zover ik weet.
En als het een add ons is dan komt er vast wel een goedkope bundel.
Deacon, de PSP is regio vrij toch?
UMD films zijn overrated, 1 keer een progje kopen waarmee je dvd's naar MP4 kan trekken met 128kbit geluid en subs en je bent klaar.quote:
Daxter, vanavond uitgespeeld.. heerlijke gamequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:46 schreef Theamerican het volgende:
wat is nu echt een must have game voor een psper ?
Ik gebruik gewoon zo'n bescherm tasje, dan is imo zo'n protector overbodig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Theamerican het volgende:
gebruiken jullie ook allemaal een screenprotector of is dat overbodig?
Thnx for the heads upquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zou wachten met Portable ops kopen, de special edition komt binnenkort in Amerika uit
http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=4778
Portable ops + is een uitgebreide versie van portable ops voor zover ik weet.
En als het een add ons is dan komt er vast wel een goedkope bundel.
Deacon, de PSP is regio vrij toch?
Toen ik mijn psp kreeg (3 maanden terug) heb ik Daxter als eerst gekocht, die kwam super uit reviews. Erg vermakelijk spel. Ben nou druk bezig om die uit te spelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:46 schreef Theamerican het volgende:
wat is nu echt een must have game voor een psper ?
Ik had zo'n setje, met hoesje, analoge stickjes enzo. Dat beschermlaagje is toch handig voor krassen en vlekken. Goed opletten dat je zo min mogelijk luchtbubbletjes krijgt als 'm erop plakt, scheeltje je kutten met de plaatje dat je er meestal bij krijgtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Theamerican het volgende:
gebruiken jullie ook allemaal een screenprotector of is dat overbodig?
misschien had ik het beter moeten omschrijven :p maarja zo 1 dusquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohwwww, zo'n ABIk dacht een draadloze om je PSP echt mee te besturen
![]()
KUT ik krijg me psp pas weer over 2 wkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:51 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de demo van GoW al gespeeld hebben?
Het beeld en geluid zijn echt fantastisch en het speelt enorm soepel![]()
De demo is gewoon legaal te vinden trouwens
waar?!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:51 schreef SToRM81 het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:51 schreef SToRM81 het volgende:
Gewoon downloaden en op stickje zetten...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand me vertellen (desnoods per PM) hoe ik ook de demo van God of War kan spelen? Mijn dank is groot
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en op stickje zetten...
Kijk hier heb ik meer aan. En ja ik gebruik de originele firmware, dat wordt wachten dus...quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef joost2 het volgende:
@Cyberia18: demo is alleen af te spelen met aangepaste firmware. Er is nog geen officiele download! Als je originele firmware gebruikt, dan zal je nog even moeten wachten!
Had me er ook niet in verdiept. Kwam wel ergens een linkje tegen van een demo, maar die post was uit 2005, dus leek me ook niet logisch dat die het zou zijn.....quote:
Nee, dan is er echt wat met je PSP. Welk moederbord heb je ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:04 schreef NorthernStar het volgende:
Crashed de psp van jullie wel eens tijdens het spelen?
Ik heb nu al een paar keer gehad dat hij vastliep en zichzelf uitschakelde. Dat is best vervelend als je niet net opgeslagen hebt.
Het is btw Sid Meier's Pirates! Of het bij andere ook gebeurt weet ik niet want die heb ik eik nog niet gespeeld.
Iemand vroeg nog naar goede games. Pirates is erg vermakelijk vind ik.![]()
Ik heb hem nog maar een paar weken en (nog) niks aan gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee, dan is er echt wat met je PSP. Welk moederbord heb je ?
En welke firmware ? En is de game legaal ?
Die blob, was dat de Lightning Craymel toevallig?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
leuk spel idd![]()
Ben tot iets van 3/4 van het spel gekomen, daarna kwam ik niet verder in een of andere kerker met een blob als bossbattle![]()
Zit nu overigens bij de Eindbaas van FFCC![]()
Beetje jammer alleen dat hij 4600 hp damage doet in 1 slag![]()
![]()
, terwijl ik maar 3400 heb
![]()
jaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die blob, was dat de Lightning Craymel toevallig?
ik heb het echt vaak geprobeerd, ook eerst nog lopen grinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb m gister verslagen (derde poging) en eigenlijk viel hij wel mee. Je moet gewoon geen combo's maken van meer dan 10 hits, dan wordt ie boos en komen zn vriendjes meevechten ofzo
Ik wil hem ook uitspelen, maar kan de motivatie niet meer opbrengen. Mijn bro moest mijn stickie zonodig formateren.. weg save gamesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Daxter, vanavond uitgespeeld.. heerlijke game
n00bquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb het echt vaak geprobeerd, ook eerst nog lopen grinden.
Toen uit frustratie save game verwijderd, en spel te koop gezet![]()
Als je wil kan ik je mijn save game sturen, of je moet de 100% save game downloaden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:27 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik wil hem ook uitspelen, maar kan de motivatie niet meer opbrengen. Mijn bro moest mijn stickie zonodig formateren.. weg save games![]()
Nu mag ik Daxter weer overnieuw gaan uitspelen *snif* Anyway, motivatie weg. En dan andere games die op mij wachten, denk ik dat het een hopeloze zaak is. Fok mijn short attention span.
Ben momenteel bezig dan maar met Crush. Vermaak me uberbest met deze game. Lekker puzzelen. En verdomd moeilijk dat ie is....![]()
Op sommige websites en op een import van EA Replay.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:04 schreef NorthernStar het volgende:
Crashed de psp van jullie wel eens tijdens het spelen?
Dat geloof ik ook niet helemaal, want zowel Spider-Man 2 (Regio 2) als een regio 1 film doen het op mijn PSP prima.quote:
Hmm, voor de thema's heb je dus firmware 3.70 nodigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
HIERO vind je alle officiële gereleasde PSP demo's. Helaasch nog geen God Of War, maar wel de nieuwe Warhammer 40K!
Overigens kan ik jullie aanraden om ook minstens eens een kijkje te nemen in de User Made Themes. Er staan hele leuke thema's in voor je PSP. Je eigen thema kun je maken met behulp van de Custom Theme Converter.
Dus? Ow wacht, dan doen je isos het niet meer natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hmm, voor de thema's heb je dus firmware 3.70 nodig![]()
Ik heb gewoon nog een ongekraakte versie van mijn pspquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dus? Ow wacht, dan doen je isos het niet meer natuurlijk!
Hmm ik zat maar op iets meer dan 50%, Dus weet niet of veel nut heeft en of het leuker is. Maar stuur maar lekker. Erg lief van jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je mijn save game sturen, of je moet de 100% save game downloaden.
Ik zit op 860 orbs en zo'n 90% geloof ik.
Wel uitgespeeld, maar niet alle stuff gevonden.
Het hotmail adres in jouw profiel doet het niet, ik krijg de mail terug gebounced.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:28 schreef Hopey het volgende:
[..]
Hmm ik zat maar op iets meer dan 50%, Dus weet niet of veel nut heeft en of het leuker is. Maar stuur maar lekker. Erg lief van je![]()
Oh ja die is speciaal voor msn. PM sendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hotmail adres in jouw profiel doet het niet, ik krijg de mail terug gebounced.
En via Fok PM kan je geen bestanden mee sturen, dus het zou even makkelijk zijn als je me een werkend email adres toe zou kunnen sturen
Email send, neem aan dat je weet waar de bestanden terecht moeten komen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef Hopey het volgende:
[..]
Oh ja die is speciaal voor msn. PM send![]()
Jahzeker en dank je welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Email send, neem aan dat je weet waar de bestanden terecht moeten komen?
oeh nette prijs, waar heb je het besteld?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
net een 4gb high speed memorystick besteld voor 43,50 inc verzendkosten![]()
Als dit een gewone line-in is:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
als ik een PSP koop moet ik hem wel een mijn autoradio kunnen aansluiten. is dit mogelijk?
dan ja.quote:Regelbare lijningang
Het is zo'n extern kastje in de vorm van een mini psp zeg maar. Maar ja, zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:13 schreef W00fer het volgende:
Pas op dat die je psp niet wegsmelt. Onofficiële batterijen kunnen oververhit raken.
Wat een onzin ook, totaal andere batterij. Een penlite past ook niet in een MP3 speler toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja tis imo weer zo'n semi-nutteloos gepriegel net als die star wars psp. Alleen dit keer hebben ze wel aan gedacht om beide kanten te versieren, want anders kreeg je dit probleem
FFTquote:Op woensdag 7 november 2007 06:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vandaag spellen binnen gekregen
Jeanne D'Arc
Final Fantasy Tactics
Final Fantasy 1 remake![]()
shit man , welke moet ik mee beginnen![]()
Deacon_Tigra : Final Fantasy Fanboy. Lijkt me redelijk duidelijk?quote:Op woensdag 7 november 2007 06:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[quote]shit man , welke moet ik mee beginnen![]()
Jeanne D'Arc is zeker tof. En heb ook FFT tegelijkertijd binnen gekregen.quote:Op woensdag 7 november 2007 06:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
vandaag spellen binnen gekregen
Jeanne D'Arc
Final Fantasy Tactics
Final Fantasy 1 remake![]()
shit man , welke moet ik mee beginnen![]()
Wat houdt het eigenlijk in? Dat er zoveel verkocht wordt? Of dat ze gewoon al een tijd oud zijn en een "klassieker" is.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand enig idee wanneer Ratchet : Size Matters Platinum gaat?
Hmm serieus. Vind hem wel meevallen eigenlijk. Weet ook niet waar je zit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jeanne is af en toe best pittig![]()
Er zijn 2 kabels op de markt, 1 waarbij je Films op je tv kan afspelen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje, die AV kabel heh, van de PSP (drie keer tulp, geel, wit en rood) daarmee kun je toch je psp games op de TV spelen? Want ik had gisteren een klant in de winkel waarbij dat niet werkte? Hij kreeg een error bij het afspelen van games, dat tie daarvoor een component kabel nodig had, of een AV-d kabel ofzo, weet iemand hoe dit zit? HIj heeft een normale breedbeeld TV.
Oké, bedankt, ik weet genoegquote:Op zondag 11 november 2007 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zijn 2 kabels op de markt, 1 waarbij je Films op je tv kan afspelen.
En 1 waarbij je ook games kan afspelen, en dat is een component kabel.
Die klant kan dus mooi films kijken, maar gamen kan hij niet.
Dan level je niet genoeg. Ik kan aanraden minstens elke battle nog een keer in de "free combat mode" over te doen om goed te levelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jeanne is af en toe best pittig![]()
levellen, da's voor pussy'squote:Op maandag 12 november 2007 09:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dan level je niet genoeg. Ik kan aanraden minstens elke battle nog een keer in de "free combat mode" over te doen om goed te levelen.
Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef Leonos het volgende:
Ik zit er over na te denken een PSP te kopen... doen?
Spellen spelen in de busquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je er mee gaan doen?
Hoe is Crysis Core? Weet iemand wanneer de EUR release gepland staat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben verder met Crysis Core, oplossing lag uiteraard voor de hand
![]()
Gauw verder spelen![]()
@Swetsenegger
Het enige wat ik tot nu toe minder vind, is het klepje van de memory slot, dat is wel een stuk fragieler geworden.
De aan / uit knop daarintegen een stuk steviger.
Speakers aan de voorkant ipv onderkant , ook plus punt [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef W00fer het volgende:
Spellen die een must have/huur zijn:
Midnight Club 3: DUB Edition
Heb hem inmiddels al een tijdje uitgespeeld ( jap versie)quote:Op zaterdag 17 november 2007 09:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hoe is Crysis Core? Weet iemand wanneer de EUR release gepland staat?
Welke GTA style?quote:Op zondag 18 november 2007 16:40 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoezo ? Het is toch lachen die GTA style ?
Waarom is hij middelmatig? NIet dat ik 'm niet ga halen hoor, daarvoor heb ik te veel goede herinneringen aan FFVIIquote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels al een tijdje uitgespeeld ( jap versie)
Het is verplicht voer voor FF fans,
Geweldig langs alle herkennings punten, characters en geluiden.
Als je de FF franchise eraf zou halen.
Hou je een middelmatige Hack & Slash met een RPG sausje over.
Maar zeker een degelijke game, voorlopig nog geen release voor USA & Europa
Ik wacht wel tot de USA of EU release, geen zin om in het japans te spelen.quote:Op zondag 18 november 2007 16:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels al een tijdje uitgespeeld ( jap versie)
Het is verplicht voer voor FF fans,
Geweldig langs alle herkennings punten, characters en geluiden.
Als je de FF franchise eraf zou halen.
Hou je een middelmatige Hack & Slash met een RPG sausje over.
Maar zeker een degelijke game, voorlopig nog geen release voor USA & Europa
ff checkenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)or-psp-software.html
Is die al uit danquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb sinds vandaag Silent Hill Origins. Zeer sfeervol.
Ik heb 'm bij FRS vandaan, maar verder kwam ik hem nog nergens tegen. En op welk deel hij lijkt weet ik niet. Dit is de eerste silent hill die ik ooit speel.quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Is die al uit dan![]()
En op welk deel lijkt ie?
Nou, het zou echt een prequel moeten zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Het is een combinatie van deel 1 en 2
Ah ok. Nou zoals gezegd heb ik nog nooit een Silent Hill spel gespeeld.quote:Op zondag 25 november 2007 20:41 schreef HAL9000S het volgende:
Het is een prequel maar qua omgeving, vijanden en gameplay is het een combinatie van Silent Hill deel 1 en 2. Dat ziekenhuis waar je in terecht komt aan het begin van het spel is vrijwel exact hetzelfde ziekenhuis als die uit Silent Hill deel 1, en zo heb je veel meer dingen/verwijzingen, etc. Zelfs het UFO einde uit deel 1 zit er weer in.
Het scheelt dat deel 1 en 2 verreweg de beste delen van Silent Hill zijnquote:Op zondag 25 november 2007 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok. Nou zoals gezegd heb ik nog nooit een Silent Hill spel gespeeld.
En waar was jij ook al weer?quote:
geen idee, save game verwijderdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waar was jij ook al weer?
3 keerraden welke game ik nu net uitspeel?quote:Op zondag 2 december 2007 01:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
geen idee, save game verwijderd,
Foeiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:31 schreef Diramor het volgende:
Gister psp gekregen voor me verjaardag() alleen zie ik dat er nog steeds geen nieuwe versie van flash is uitgebracht. Komt er nog een firmware update met een betere flash ondersteuning of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |