Concurrentie? In welk opzicht?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef marcel-o het volgende:
vandaag waren er al een paar verkrijgbaar bij Intertoys...
was geen leuke concurentie![]()
k werk zelf in een andere winkel en had ze nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Concurrentie? In welk opzicht?
Wel tof dat er vandaag al verkocht zijn, maar tis nog maar 4 daagjes gelukkig.
Uitverkocht, ga toch weg manquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:33 schreef Bas321 het volgende:
Hopelijk worden het geen taferelen zoals met de Wii, dat hij direct uitverkocht is, en lang duurt tot hij weer verkrijgbaar is
hoeveel oude games hebben daar wat aan.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef Bas321 het volgende:
Dubbel zoveel ram geheugen niet vergeten.
Maar wel uniekquote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Bas321 het volgende:
Niet zo'n ramp toch, de gele versie is niet erg mooi.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef W00fer het volgende:
De Star Wars versie wordt wel bruut.
ah hoc ging toch ook via wifi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Vettttttttttt.
Maar volgens mij hoorde ik in een filmpje dat de infrarood functie weg was?
Geen ad hoc meer? :/
Oh, zou best kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ah hoc ging toch ook via wifi?
Volgens mij was dat meteen al overbodigquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen.
Maar waarvoor is de infrarood functie dan?
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).quote:Op zondag 2 september 2007 01:36 schreef Synthesist het volgende:
[..]
hoeveel oude games hebben daar wat aan.
heb de goude versie ook al gezien , niet dat ie mooi is , maar dat even ter zijdequote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij word dat Simpsons Pack hier niet eens verkocht, alleen de zilveren en de zwarte komt in de NL winkels![]()
consoleshop heeft ze weer op voorraad , alleen met fw 3.81quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).
De extra 32 mb wordt als cache geheugen gebruikt waardoor de laadtijden verkort worden.
Maareh: istie nu al uit of niet? Ik zie op sommige fora posts van users die 'm al hebben maar op online shops is hij nog niet verkrijgbaar (bol.com) of "Tijdelijk Uitverkocht" (Consoleshop.nl)
Het waren er 15quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP centraal in T minus 1 minute.
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de lite. Costdown moet ergens vandaan komen he
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:
PSP Slim and Lite special
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Herinner me er over 5 maanden aan en dan laat ik het je weten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
We hebben gister een nieuwe router aangeschaft. Mijn PSP kan hem wel vinden maar ik kan geen verbinding maken.. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?![]()
iemand?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef dj_ko het volgende:
ik zit te denken om ook een psp lite te kopen, zitten er nog voordelen en of nadelen aan deze handheld?
Verder ben ik eigenlijk bang dat ik hem snel aan de kant gooi. (ik game eigenlijk niet echt vaak)
Hoe zit dat bij jullie?
Als je niet veelt gamet zou ik een ander apparaat nemen voor muziek en filmquote:
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.quote:
je vertolkt precies de gedachten die ik ook hadquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.
Hier kwam verandering in toen ik m33 er op zetten, en met mijn 4gieg kaart homebrew spelletjes ging spelen.
Een echte aanrader!
Wist al bij voorbaat dat ik ging kijken voor een versie die andere firmware kon draaien op dit moment , al is het alleen maar om wat meer met de psp te kunnen doen dan standaardquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je dat gevoel hebt, heb je van te voren niet goed gekeken waar de PSP nou geschikt voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |