Concurrentie? In welk opzicht?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef marcel-o het volgende:
vandaag waren er al een paar verkrijgbaar bij Intertoys...
was geen leuke concurentie![]()
k werk zelf in een andere winkel en had ze nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Concurrentie? In welk opzicht?
Wel tof dat er vandaag al verkocht zijn, maar tis nog maar 4 daagjes gelukkig.
Uitverkocht, ga toch weg manquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:33 schreef Bas321 het volgende:
Hopelijk worden het geen taferelen zoals met de Wii, dat hij direct uitverkocht is, en lang duurt tot hij weer verkrijgbaar is
hoeveel oude games hebben daar wat aan.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef Bas321 het volgende:
Dubbel zoveel ram geheugen niet vergeten.
Maar wel uniekquote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef Bas321 het volgende:
Niet zo'n ramp toch, de gele versie is niet erg mooi.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:48 schreef W00fer het volgende:
De Star Wars versie wordt wel bruut.
ah hoc ging toch ook via wifi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Vettttttttttt.
Maar volgens mij hoorde ik in een filmpje dat de infrarood functie weg was?
Geen ad hoc meer? :/
Oh, zou best kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ah hoc ging toch ook via wifi?
Volgens mij was dat meteen al overbodigquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen.
Maar waarvoor is de infrarood functie dan?
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).quote:Op zondag 2 september 2007 01:36 schreef Synthesist het volgende:
[..]
hoeveel oude games hebben daar wat aan.
heb de goude versie ook al gezien , niet dat ie mooi is , maar dat even ter zijdequote:Op zondag 2 september 2007 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij word dat Simpsons Pack hier niet eens verkocht, alleen de zilveren en de zwarte komt in de NL winkels![]()
consoleshop heeft ze weer op voorraad , alleen met fw 3.81quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Er zit nu 64mb ram in (in de oude 32mb).
De extra 32 mb wordt als cache geheugen gebruikt waardoor de laadtijden verkort worden.
Maareh: istie nu al uit of niet? Ik zie op sommige fora posts van users die 'm al hebben maar op online shops is hij nog niet verkrijgbaar (bol.com) of "Tijdelijk Uitverkocht" (Consoleshop.nl)
Het waren er 15quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP centraal in T minus 1 minute.
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de lite. Costdown moet ergens vandaan komen he
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten? Op FOK!games staat namelijk een vergelijkingsspecial:
PSP Slim and Lite special
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Herinner me er over 5 maanden aan en dan laat ik het je weten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
We hebben gister een nieuwe router aangeschaft. Mijn PSP kan hem wel vinden maar ik kan geen verbinding maken.. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?![]()
iemand?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef dj_ko het volgende:
ik zit te denken om ook een psp lite te kopen, zitten er nog voordelen en of nadelen aan deze handheld?
Verder ben ik eigenlijk bang dat ik hem snel aan de kant gooi. (ik game eigenlijk niet echt vaak)
Hoe zit dat bij jullie?
Als je niet veelt gamet zou ik een ander apparaat nemen voor muziek en filmquote:
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.quote:
je vertolkt precies de gedachten die ik ook hadquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.
Hier kwam verandering in toen ik m33 er op zetten, en met mijn 4gieg kaart homebrew spelletjes ging spelen.
Een echte aanrader!
Wist al bij voorbaat dat ik ging kijken voor een versie die andere firmware kon draaien op dit moment , al is het alleen maar om wat meer met de psp te kunnen doen dan standaardquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je dat gevoel hebt, heb je van te voren niet goed gekeken waar de PSP nou geschikt voor is.
Killzone Walkthrough: Klikkerdeklikkerdeklikquote:Op zondag 23 september 2007 00:12 schreef W00fer het volgende:
Weet iemand hoe je voorbij level 1.4 komt in Killzone ?
Je moet dan 3 hinges slopen om op het platform te komen zegt ie.
Maar zo'n tank en continue Helghast mannetjes mollen me.
Das de normale editie!quote:Op zondag 23 september 2007 02:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of Killzone bij Gamevision.org de normal of platinum variant is?
Ik had je vraag al beantwoord, [PSP 48] Nog wat nachtjes slapen voor de Slimline het is de Platinum versie.quote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker? Zo ja dan maar even bestellen dan![]()
Misschien een stomme vraag, maar wat is m33???quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik was helaas een beetje teleurgesteld toen ik mijn PSP lite kocht. Er ontbraken een geheugenkaart, een polsbandje, de tv-kabel en een beschermhoes. Daarnaast had ik 1 spel gekocht dat al snel ging vervelen.
Hier kwam verandering in toen ik m33 er op zetten, en met mijn 4gieg kaart homebrew spelletjes ging spelen.
Een echte aanrader!
Sorry over het hoofd gezien. Maar bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 09:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had je vraag al beantwoord, [PSP 48] Nog wat nachtjes slapen voor de Slimline het is de Platinum versie.
Ik kan het weten aangezien ik het zelf besteld heb daar.
m33 is een russische groep die fw van psp kraakt dus m33 is een m33 release firmwarequote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar wat is m33???
laatste bericht is dat ze gestemd hebben voor een timeout , om als actie neer te zetten tegen de loosers die de broncode van de laatste m33 release aan sony hebben gegeven.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef W00fer het volgende:
M33 = Dark Alex, zo blijkt nu. En hij quit de scene, alweer.
jouw gezeur hebben we ook liever niet op fokquote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
Kunnen we het weer over de PSP zelf hebben?
Gelieve niet over kraken/Krakers, dat hebben we liever niet op fok.
Bvd
Zeg kerel doe eens normaal ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef dvdk het volgende:
[..]
jouw gezeur hebben we ook liever niet op fok
http://www.realtech-vr.com/nogravity/psp/
dit is trouwens een vet spel, wingcommander voor de psp. Goeie graphics.
als je al naar de policy verwijst doe het dan goed , we plaatsen nergens links naar firmware of andere zaken , gezien uit onderzoek is gebleken dan 27 % van de psp een non officiele firmware heeft , mag er af en toe toch wel overgesproken worden zonder te verwijzen waar het gedaan kan worden en hoe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zeg kerel doe eens normaal ofzo.
Fok hanteert regels en daar heb je je aan te houden.
Ik verzin ze niet.
Je kan goed japans?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zit in het laatste Hoofdstuk van Crysis Core .![]()
En dat al na 6,5 uur![]()
It prints money!quote:Weekly Famitsu publisher Enterbrain has revealed that the new model PSP sold more than 300,000 units in Japan since launch.
PSP Slim & Lite launched in Japan in limited quantities on 13th September as part of a special collaborative promotion with Square Enix. 77,777 bundles featuring Crisis Core: Final Fantasy VII were produced, and Enterbrain says 75,943 are tracked as sold.
The full launch of the handheld followed on 20th September, with 250,702 units bought up in the game's first few days on sale.
That gives the Slim & Lite a total installed base in the region of 326,645 in Japan. The handheld console is also on sale in both Europe and the USA.
Worldwide sales of the original PSP are thought to be in excess of 25 million.
Mijn Japans reikt niet verder dan het bestellen bij de chinees op de hoekquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan goed japans?
of maak je gebruik van een engelse walktrough?
ben trouwens aan Final Fantasy begonnen (deel 1,aangezien er ook een deel 2 is)
speelt leuk!
Hmmm ja dat zal ik ws. ook wel gaan doen. Ik heb ook net een PSP lite gekocht. Maar de paar games die ik heb is voorlopig wel ok. Het uitzoeken hoe het allemaal zit met pandora's batt en magic mem sticks is ook nog een hele klus. Voor mij iig wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Een echte aanrader!
Dude!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:48 schreef W00fer het volgende:
Wie koopt er dan ook een spel voor flink geld wat hij niet snapt
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dude!
Alleen die PSP die Deacon kreeg was het al waard!
Ik heb de PSOne game nooit gespeeld, wel altijd al willen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb begrepen dat de balans soms nogal erg ver te zoeken was in FF tactics .![]()
Bij sommige webshops heeft FFT op de PSP een release van 2 oktober!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy Tactics US site is online.
http://na.square-enix.com/fftactics/
9/10 in de nieuwe EDGE.
Hoe zet ik die op B+G dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je router staat waarschijnlijk op 802.11G only. zet hem eens op B+G
Klopt gedeeltelijk. De game is vooral in het begin vrij pittig. Er zit ook een level bij waar je heel erg goed moet opletten wat je doet anders is die bijna niet te halen. Echter, na een bepaald punt in de game waar je een bepaald karakter tot je beschikking krijgt, is de game ineens een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb begrepen dat de balans soms nogal erg ver te zoeken was in FF tactics .
* Cid flexesquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:44 schreef -Ashram- het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk. De game is vooral in het begin vrij pittig. Er zit ook een level bij waar je heel erg goed moet opletten wat je doet anders is die bijna niet te halen. Echter, na een bepaald punt in de game waar je een bepaald karakter tot je beschikking krijgt, is de game ineens een stuk makkelijker.
Ik wou dat ik in de buurt woonde Ik wou dat dimplus bij mij in de buurt zatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
Net Final Fantasy Tactis opgehaald bij Dimplus![]()
hoewel ik Jeanne D'Arc nog niet eens heb uitgespeeld![]()
Ik wacht op de US versie...mooiere boxart.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:32 schreef Ereinion het volgende:
Lees de handleiding eens.quote:Op zondag 30 september 2007 11:38 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
[..]
Hoe zet ik die op B+G dan?![]()
FFT voelt beetje bruinig aan ofzo. Althans de visuals hebben beetje zo'n washed bruine gloed over zich. Ik ben nog niet echt overtuigd, omdat je soms delen niet kan zien zoals het verplaatsen van groepen naast of voor gebouwen. Dit alles geeft mij het gevoel dat ik op een psx-emu zit te spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Hij is hier ook binnen! Vanavond maar eens aan de slag. Valt me wel op dat het spel niet echt scherp is qua beeld. Ben benieuwd of dat op die slim PSP beter is, maar zal wel niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |