hoe kunnen die dunnen touwtje nou die enorme tetters in bedwang houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
en hop! speciaal voor dylanesque, kan je lekker scrollen
[afbeelding]
je moet er gewoon naar kijken je kan niet andersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:52 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme WL
je weet dat ik wil kijken maar moet scrollen
livin on the edge hier
eventjes snel danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
je moet er gewoon naar kijken je kan niet anders![]()
afgeleid bedoel jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou je alleen maar gemotiveerd dylanesque
Waarom snel?quote:
Photoshop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
[..]
hoe kunnen die dunnen touwtje nou die enorme tetters in bedwang houden![]()
![]()
iemand?![]()
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomenquote:
Dat zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat plaatje kun je mooi als plaatje voor je net geschreven advies gebruiken![]()
en wat zijn jullie meningen hierover?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomen
en dan moet je zeggen lekker wijf he, ben benieuwd wat ze zullen zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomen
oooohhhhquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nee sorry ik zat nog steeds bij dat plaatje boven
dat je niet naar een van die metal feesten gaat. moet wel je muziek zijnt rouwens, maar die zijn echt supertof daarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:16 oktober ga ik naar een concert van Manu Chao!
Teenslippers ed moeten verboden worden op de werkvloer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wat zijn jullie meningen hierover?![]()
-knip-
KUNO daar is die dan hoe ging de BBQ beetje uitgeslapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:16 oktober ga ik naar een concert van Manu Chao!
slippertjes daarentegen ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teenslippers ed moeten verboden worden op de werkvloer!
Ik hou niet van metal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je niet naar een van die metal feesten gaat. moet wel je muziek zijnt rouwens, maar die zijn echt supertof daar
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
KUNO daar is die dan hoe ging de BBQ beetje uitgeslapen![]()
![]()
waren er ook zweedse dames aanwezigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik hou van vrouwen!
maar ze kunnen geen bbqs aansteken...!
Gister met een groep van 60 man gebbqed was zeker tof!maar veel te weinig vlees en veel te veel bier...!
![]()
Fotos!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik hou van vrouwen!
maar ze kunnen geen bbqs aansteken...!
Gister met een groep van 60 man gebbqed was zeker tof!maar veel te weinig vlees en veel te veel bier...!
![]()
Niet heel veel maar spaanse en franse dames zijn ook zeker goed te doen...!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
waren er ook zweedse dames aanwezig![]()
Ik had mn worst wel meegenomen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef DavyE het volgende:
te weinig vlees en bier is gewoon niet tof je moet juist alles beetje mega kopen.
was je vergeten om je duitse worsten mee te nemen![]()
of een varkentje aan het spit
![]()
omg spaansequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet heel veel maar spaanse en franse dames zijn ook zeker goed te doen...!Foto's heb ik niet op deze pc staan
Teenslippers draag je toch aan je voeten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
UTRECHT - In de zomermaanden ergeren zich heel wat werknemers aan teenslippers en zomerkleding, waardoor vetrollen en buiken van collega's zichtbaar worden.
ja das wel minder, maar je bent zeker wel een paar slaap plekken rijker of nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had mn worst wel meegenomen!maar die leg ik niet op de bbq
En had wel hamburgers mee, maar voordat je bbq aanstond hadden we al zoveel bier op dat het er niet meer van kwam...!![]()
Je vergeet helemaal windows 3.11quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit deel is DOS, de volgende Linux?
Ik heb wel wat te doen en nog gaat de dag langzaamquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen mensen mensen ... ik heb geen moer te doen ... wat gaat de dag dan langzaam...
3.1 nog ouder hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je vergeet helemaal windows 3.11
ik heb thuis een boek liggenquote:
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
intussen is dylanesque zich helemaal aan het volgooien op dat overdekt terras van hem
Er beginnen hier aardig wat wolken te komen, weg zonnetje ....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoor
lekker zonnetje![]()
ja jij zit in de stad , en ik aan de kust. dat was ik ff vergetenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoor
lekker zonnetje![]()
ik fietste vanochtend wel vanaf de kust, dat was me idd wel een partij koudquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij zit in de stad , en ik aan de kust. dat was ik ff vergeten
ja ik kom sochtends mooi met mn winterjas aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik fietste vanochtend wel vanaf de kust, dat was me idd wel een partij koud
maarja, toen was er nog geen zonnetje![]()
Hier het zelfde hoor ... je weet het maar nooit, maar warm is andersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kom sochtends mooi met mn winterjas aan
7:15 hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier het zelfde hoor ... je weet het maar nooit, maar warm is anders
als je moet fietsen om 06:30![]()
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lekker zonnetje![]()
jij gaat toch met de tramquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
7:15 hier![]()
ok dan is er al wel een heel klein zonnetje
Woon je zo dicht bij je werk dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
7:15 hier![]()
ok dan is er al wel een heel klein zonnetje
ja hallo, jij mag geen uur pauzequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zitten![]()
whehe die met t uitzicht op t hertenkampquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zitten![]()
ik woon op een kwartier lopen van de tramhaltje, dus ik fiets daarheen en dan trammen naar csquote:
BRIL-JANTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Een naakte man komt om half zes 's nachts op 18 augustus de winkel binnen en doet een radslag. De winkelbediende Vicky Gaines is zo afgeleid dat ze niet ziet dat een tweede persoon achterin de winkel binnenkomt en een sixpack bier meeneemt.
mwah binnen een half uurtje ben ik er, moet om 8 u beginnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Woon je zo dicht bij je werk dan?
mooie tijd om te gaan fietsen hoor!
En dan de beveiligingstape op dvd zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik bespeur nieuwe mogelijkheden voor Winona Ryder...
ja zo kan je dus ideaal een bank beroven met 4 man.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Sequencial het volgende:
[..]
BRIL-JANT![]()
![]()
Ik bespeur nieuwe mogelijkheden voor Winona Ryder...
oh das wel minderquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik woon op een kwartier lopen van de tramhaltje, dus ik fiets daarheen en dan trammen naar cs
zo te zien heb jij een electrische fietsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
och, ff lekker uitwaaien op t fietsje s'ochtends kan best aangenaam zijn
nee hoor t waait gewoon hard aan de kustquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te zien heb jij een electrische fiets
ja vertel mij wat, moet elke dag 20min fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee hoor t waait gewoon hard aan de kust
Succes ermeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ben er ook weer
Ben bezig met een computer te installeren. Wij leveren Desktops aan klanten met Windows Vista erop. Naja dat is standaard tegenwoordig, alleen deze klant wil graag nog Windows XP. Dus dat is nog geen probleem. We hebben hier licenties zat van Windows XP. Alleen beetje jammer dat de driver cd die bij de desktop geleverd is alleen maar vista drivers bevat en geen windows xp meer. Nu heb ik 3 apparaten (onbekend) waarvan ik niet weet wat ze zijn. Kan ik elke driver van het internet halen en die proberen
Ik haat siemensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Ik zit bejeweled te spelen
Jawel maar dan moet ik nog steeds uitzoeken wat wat isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
uhm geen driver support op de website van de fabrikant ?
Denk je dat ik dat nog niet geprobeert hebquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
nou gewoon zoeken op typenr, en specs
dat je weet welke onderdelen erin zitten. daarna googlen naar de hoofdsite van de onderdelen.
fuck ik moet IT er worden
Boeiend meer heb je ook niet nodig voor FOK!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
omg , het hele netwerk ligt eruit. ik kan alleen nog browsen
Nice, als ik dat had was m'n baan net m'n huisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
omg , het hele netwerk ligt eruit. ik kan alleen nog browsen
Het is al gelukt, ik heb gewoon echt alle drivers van de siemens site gedownload die ik kon vinden op het serie nummer van die computer en nu doet ie hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry hoor, ik probeer je ook alleen maar te helpen.
dan zal ik het maar niet hebben over driverzoekprogrammas, want dat zal je dan ook wel weten
ja bier heb je alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nice, als ik dat had was m'n baan net m'n huis![]()
en hop: female driverquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan ik elke driver van het internet halen
Hier ligt ook bier in de koelkastquote:
Best knap op hem daar zo tussen te krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Sequencial het volgende:
[..]
en hop: female driver
[afbeelding]
toppie, jouw baas is blij met je vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is al gelukt, ik heb gewoon echt alle drivers van de siemens site gedownload die ik kon vinden op het serie nummer van die computer en nu doet ie het
Mijn baas is met vakantiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:29 schreef Sequencial het volgende:
[..]
toppie, jouw baas is blij met je vandaag![]()
Die mag mij ook overal naar toe rijdenquote:
telefoon van de baas dan bellen we hem ff op en dan zeggen we dat hij je niet zoveel werk moet gevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb het nu gewoon fusking druk! HELP!
ok een andere danquote:
dank u, tot vrijdag. zal thuis ff kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:20 schreef Dylanesque het volgende:
best knap he
I'm going home! (Ten Years After, downloaden jullie thuis) Fijne laatste loodjes en tot vrijdag
En hetzelfde maar weer hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:50 schreef DavyE het volgende:
jongens ik ga er vandoor fijne avond en tot morgen allemaal![]()
aan het overwerken en dan alsnog tijd hebben om op FOK! te postenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, hele ochtend niets te doen, krijg ik wat te doen .. ben ik gelijk 1 uur aan het overwerken!
ik ben vrijdag echt vroeg naar huis toe
haha dies geweldigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
check deze
http://youtube.com/watch?v=P2qzjdH46gY
Wat doe je, jij bent thuis !quote:
ik ken er maar 2quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef WhiteLightning het volgende:
alleen 21 albums van ten years after, wat dylaneque aanbeveelt
net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aan het overwerken en dan alsnog tijd hebben om op FOK! te posten
hey gast, dit is zeker wel relaxedquote:
hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas he![]()
Wat een lief plaatje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja , geluksvogel
[afbeelding]
Goeie keus hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hehhet is het eerste wat ik zo voor hand kreeg
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.
Hou op schei uitquote:
10 uurquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Maandag (op mijn verjaardag nog wel)
Van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds daar gezeten![]()
mja voor mij wordt het alleen maar minders slapen de komende dagenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaap![]()
Ik ga het vannacht weer laat maken, en te weinig slapen dat voelt beter!![]()
Op mijn klok is dat 12 uur schat...quote:
excuusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Op mijn klok is dat 12 uur schat...![]()
toegegeven, het is bijzonder. En als ze nog een jongetje krijgt wordt het Mowgli?quote:Dochter voor Beertje van Beers
AMSTERDAM - Beertje van Beers is maandagmiddag bevallen van een dochter. Het meisje, dat met een keizersnede ter wereld kwam, heet voluit Tigerlily Bella Grace Pate. Moeder en dochter maken het uitstekend.
Van Beers zegt gekozen te hebben voor een bijzondere naam. "We wilden een combinatie van een meisjesachtige en een stoere naam. Tigerlily heeft dat roofdierachtige, dat felle en tegelijkertijd dat zoete"
Bron
Wat zouden we toch zonder jou moetenquote:
Ken dat probleem, 1 collega is pleite .. en de andere pc's aan het uitleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nou het ziet ernaar uit dat ik vandaag niet veel op Fok! zal zijn... kom vanmorgen hier open de mail staat er een ziekmelding van een collega die 2 afspraken had staan vandaag om computer te leveren en website te bespreken. de ene heb ik kunnen verplaatsen maar de andere niet.
Dus vanmiddag mag ik naar Geijsteren rijden1.5 uur hier vandaan....
Dan maar geen helpdesk zeggen ze hier dan. Ach ik vind het niet erg. Bedrijfsauto mee. Een peugeot 206 SW lekker beetje toeren maar
Thx!quote:
wel een lekker ding die beertjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
toegegeven, het is bijzonder. En als ze nog een jongetje krijgt wordt het Mowgli?![]()
t valt wel op dat er plotseling allemaal apperatuur kapot gaat bij de mooie vrouwtjes sinds jij er werktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat probleem, 1 collega is pleite .. en de andere pc's aan het uitleveren.
En ik mag lekker de spoed klusjes doen. Net weer even een beamertje gefixt bij de
mooie vrouwtjes![]()
we gaan je missen hier voor vandaag kan je niet onderweg fokken ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nou het ziet ernaar uit dat ik vandaag niet veel op Fok! zal zijn... kom vanmorgen hier open de mail staat er een ziekmelding van een collega die 2 afspraken had staan vandaag om computer te leveren en website te bespreken. de ene heb ik kunnen verplaatsen maar de andere niet.
Dus vanmiddag mag ik naar Geijsteren rijden1.5 uur hier vandaan....
Dan maar geen helpdesk zeggen ze hier dan. Ach ik vind het niet erg. Bedrijfsauto mee. Een peugeot 206 SW lekker beetje toeren maar
Ik moet handsfree bellen anders krijg ik een bekeuring... Maar hoe zou dat met FOK!ken in de auto zijn ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
we gaan je missen hier voor vandaag kan je niet onderweg fokken ofzo![]()
als hij s àvonds weggaat draait hij stiekem de kabels om en alleen bij de mooie vrouwtjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t valt wel op dat er plotseling allemaal apperatuur kapot gaat bij de mooie vrouwtjes sinds jij er werkt
klein toetsenbordje op je schoot en dan in je navigatie als je dit hebt dit topic laten zien of op je voorruit projectenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet handsfree bellen anders krijg ik een bekeuring... Maar hoe zou dat met FOK!ken in de auto zijn ?
Dan was ik niet zom dom om hem in een vergaderzal om te draaienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
als hij s àvonds weggaat draait hij stiekem de kabels om en alleen bij de mooie vrouwtjes![]()
chill is dat zo`n logitech ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef DeToXiC het volgende:
Was ik weer ff... wachtend op mijn broodje Gezond zonder kaas en boter!![]()
Ik heb een nieuwe Dolby Surround set aangeschaft( met optische ingang, dus nu kan ik in dolby gamen)
Nu heb ik een beetje apparatuur staan... kan ik ook lekker naar muziek luisteren....![]()
Klinkt niet verkeerd, welke setje heb je nu gekocht???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef DeToXiC het volgende:
Was ik weer ff... wachtend op mijn broodje Gezond zonder kaas en boter!![]()
Ik heb een nieuwe Dolby Surround set aangeschaft( met optische ingang, dus nu kan ik in dolby gamen)
Nu heb ik een beetje apparatuur staan... kan ik ook lekker naar muziek luisteren....![]()
zozo niet te weinig ouwe jongenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef DeToXiC het volgende:
Een Harman/Kardon... Met JBL speakers/subwoofer....
Klinkt goed! Heb zelf ook al een tijd een speakersetje staan, en ben daar ook zeker tevreden overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef DeToXiC het volgende:
Een Harman/Kardon... Met JBL speakers/subwoofer....
eetze!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef DavyE het volgende:
ik ga ff eten trouwen iedereen eet smakelijk![]()
whehe respectquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hahaha geweldig wat er hier allemaal gebeurt,
Hier staan dik veel auto's voor de deur waardoor je als werknemer niet meer normaal kunt parkeren op de juiste plek. Dus wat heb ik vanmorgen gedaan, ik ben de stoep opgereden en heb hem maar op de stoep gereden. Nou hoorde ik daarnet geschreeuw van boven komen en mn naam roepen, dus ik kijk uit het raam zie ik zo'n gemeenteambtenaar een bekeuring uitschrijven...
Dus ik ren naar buiten toe, zeg tegen die kerel, zal ik hem maar gewoon meteen wegzetten hoef je ook niet verder te schrijven. Zegt ie : Ja goed plan, dus ik stap in mn auto en zet hem ergens anders neer. Heeft me toch weer een bekeuring bespaart... Hoop ik
nee je moet nog anderhalve dag wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme is het al weekend ? ben het echt zat hier
Die heb ik al nieuwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
wat voor kleren en schoenen ga je kopen ?![]()
Heb hier het zelfde, net terug van pause en heb echt geen zin meer ..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme is het al weekend ? ben het echt zat hier
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
haha
verbaast me niets als ze er zo uit ziet [afbeelding]
![]()
No!![]()
(zelf gemaakt weer?)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht iedereen aan het werk ?
had je nou al foto`s van dat bier en vlees (bbq) ergens op een server staanquote:
he hij doet het niet meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef DavyE het volgende:
tsja oordeel zelf
ik weet niet of die het doet
[afbeelding]
Ik niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef DavyE het volgende:
nu weer wel heik zie de plaatje nu weer wel
he, zo 1 heb ik ook!quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja daar schrik je van heh ?!?
zo van: [afbeelding]
Nou nee, ik vind het eigelijk wel een leuke auto, maar wat een grapkop heb jij zeg...!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja daar schrik je van heh ?!?
zo van: [afbeelding]
nee man, zwart geld FTW!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef DavyE het volgende:
[..]
Heb jij een aankoopbewijs van dat ding?![]()
ja dat kan ik wel, maar zit hier iemand op deze kamer. ik ga wel zonder geluid luisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
nee, niet echt.. ik zit lekker thuis met de laptop op schoot
maar als je mag tv kijken/geluid hebt op je werk:
www.tv-links.co.uk![]()
alle series en films die je maar kunt bedenken![]()
je moet nog een uurquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef DeToXiC het volgende:
Weet je... ik ga naar huis!
kijken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja dat kan ik wel, maar zit hier iemand op deze kamer. ik ga wel zonder geluid luisteren.![]()
ja natuurlijk wordt ik weer geblockedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
www.tv-links.co.uk![]()
dit is echt vet! Ik ga komend uur gewoon The Office US kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
www.tv-links.co.uk![]()
ik zat eigelijk te wachten totdat jij in geur en kleur uit ging leggen wat er op die site te zien valtquote:
je kan niet alle tv series vinden maar niet alles doet het blijkbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat eigelijk te wachten totdat jij in geur en kleur uit ging leggen wat er op die site te zien valt
dat zijn zeker weer vieze filmpjes gelukkig dat je ervoor geblockt bent anders zou jij nooit aan dit topic meedoenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe
nou je hebt van die sites , kan je divx films op kijken
ik ga een nieuw topic openen,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik weer, ik zeg trouwens nooit meer dat ik niets te doen hebt!!!!!!!!
(daar maken ze misbruik van!!!!)
ik denk nu dat het wellicht verstandig is om het topic titel te veranderen denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga een nieuw topic openen,
"Te veel te doen op je werk"
Of "Wel of Geen reet te doen op je werk, Donderdag xxx maand"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik denk nu dat het wellicht verstandig is om het topic titel te veranderen denk ik
wat denken jullie ?
Nog 1 uurtjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef theKiD het volgende:
Dr is hier nu ook nie veel meer te doen.. Nog een paar uur voor ik naar huis kan..
Johnny Bravo!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
www.tv-links.co.uk![]()
*kijkt nu pas naar de tijd van je bericht, WTF jij was er weer vroeg bij!*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:55 schreef Dylanesque het volgende:
Gaan we weer
Mja werd wakker gebeld door een bezopen vriendinnetje, daarna niet meer in slaap kunnen vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt nu pas naar de tijd van je bericht, WTF jij was er weer vroeg bij!*![]()
DAMN!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mja werd wakker gebeld door een bezopen vriendinnetje, daarna niet meer in slaap kunnen vallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |