Klinkt goed! Heb zelf ook al een tijd een speakersetje staan, en ben daar ook zeker tevreden overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef DeToXiC het volgende:
Een Harman/Kardon... Met JBL speakers/subwoofer....
eetze!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef DavyE het volgende:
ik ga ff eten trouwen iedereen eet smakelijk![]()
whehe respectquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hahaha geweldig wat er hier allemaal gebeurt,
Hier staan dik veel auto's voor de deur waardoor je als werknemer niet meer normaal kunt parkeren op de juiste plek. Dus wat heb ik vanmorgen gedaan, ik ben de stoep opgereden en heb hem maar op de stoep gereden. Nou hoorde ik daarnet geschreeuw van boven komen en mn naam roepen, dus ik kijk uit het raam zie ik zo'n gemeenteambtenaar een bekeuring uitschrijven...
Dus ik ren naar buiten toe, zeg tegen die kerel, zal ik hem maar gewoon meteen wegzetten hoef je ook niet verder te schrijven. Zegt ie : Ja goed plan, dus ik stap in mn auto en zet hem ergens anders neer. Heeft me toch weer een bekeuring bespaart... Hoop ik
nee je moet nog anderhalve dag wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme is het al weekend ? ben het echt zat hier
Die heb ik al nieuwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
wat voor kleren en schoenen ga je kopen ?![]()
Heb hier het zelfde, net terug van pause en heb echt geen zin meer ..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme is het al weekend ? ben het echt zat hier
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
haha
verbaast me niets als ze er zo uit ziet [afbeelding]
![]()
No!![]()
(zelf gemaakt weer?)
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht iedereen aan het werk ?
had je nou al foto`s van dat bier en vlees (bbq) ergens op een server staanquote:
he hij doet het niet meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef DavyE het volgende:
tsja oordeel zelf
ik weet niet of die het doet
[afbeelding]
Ik niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef DavyE het volgende:
nu weer wel heik zie de plaatje nu weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |