net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aan het overwerken en dan alsnog tijd hebben om op FOK! te posten
hey gast, dit is zeker wel relaxedquote:
hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas he![]()
Wat een lief plaatje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja , geluksvogel
[afbeelding]
Goeie keus hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hehhet is het eerste wat ik zo voor hand kreeg
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.
Hou op schei uitquote:
10 uurquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Maandag (op mijn verjaardag nog wel)
Van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds daar gezeten![]()
mja voor mij wordt het alleen maar minders slapen de komende dagenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaap![]()
Ik ga het vannacht weer laat maken, en te weinig slapen dat voelt beter!![]()
Op mijn klok is dat 12 uur schat...quote:
excuusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Op mijn klok is dat 12 uur schat...![]()
toegegeven, het is bijzonder. En als ze nog een jongetje krijgt wordt het Mowgli?quote:Dochter voor Beertje van Beers
AMSTERDAM - Beertje van Beers is maandagmiddag bevallen van een dochter. Het meisje, dat met een keizersnede ter wereld kwam, heet voluit Tigerlily Bella Grace Pate. Moeder en dochter maken het uitstekend.
Van Beers zegt gekozen te hebben voor een bijzondere naam. "We wilden een combinatie van een meisjesachtige en een stoere naam. Tigerlily heeft dat roofdierachtige, dat felle en tegelijkertijd dat zoete"
Bron
Wat zouden we toch zonder jou moetenquote:
Ken dat probleem, 1 collega is pleite .. en de andere pc's aan het uitleveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nou het ziet ernaar uit dat ik vandaag niet veel op Fok! zal zijn... kom vanmorgen hier open de mail staat er een ziekmelding van een collega die 2 afspraken had staan vandaag om computer te leveren en website te bespreken. de ene heb ik kunnen verplaatsen maar de andere niet.
Dus vanmiddag mag ik naar Geijsteren rijden1.5 uur hier vandaan....
Dan maar geen helpdesk zeggen ze hier dan. Ach ik vind het niet erg. Bedrijfsauto mee. Een peugeot 206 SW lekker beetje toeren maar
Thx!quote:
wel een lekker ding die beertjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
toegegeven, het is bijzonder. En als ze nog een jongetje krijgt wordt het Mowgli?![]()
t valt wel op dat er plotseling allemaal apperatuur kapot gaat bij de mooie vrouwtjes sinds jij er werktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat probleem, 1 collega is pleite .. en de andere pc's aan het uitleveren.
En ik mag lekker de spoed klusjes doen. Net weer even een beamertje gefixt bij de
mooie vrouwtjes![]()
we gaan je missen hier voor vandaag kan je niet onderweg fokken ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nou het ziet ernaar uit dat ik vandaag niet veel op Fok! zal zijn... kom vanmorgen hier open de mail staat er een ziekmelding van een collega die 2 afspraken had staan vandaag om computer te leveren en website te bespreken. de ene heb ik kunnen verplaatsen maar de andere niet.
Dus vanmiddag mag ik naar Geijsteren rijden1.5 uur hier vandaan....
Dan maar geen helpdesk zeggen ze hier dan. Ach ik vind het niet erg. Bedrijfsauto mee. Een peugeot 206 SW lekker beetje toeren maar
Ik moet handsfree bellen anders krijg ik een bekeuring... Maar hoe zou dat met FOK!ken in de auto zijn ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
we gaan je missen hier voor vandaag kan je niet onderweg fokken ofzo![]()
als hij s āvonds weggaat draait hij stiekem de kabels om en alleen bij de mooie vrouwtjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t valt wel op dat er plotseling allemaal apperatuur kapot gaat bij de mooie vrouwtjes sinds jij er werkt
klein toetsenbordje op je schoot en dan in je navigatie als je dit hebt dit topic laten zien of op je voorruit projectenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet handsfree bellen anders krijg ik een bekeuring... Maar hoe zou dat met FOK!ken in de auto zijn ?
Dan was ik niet zom dom om hem in een vergaderzal om te draaienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
als hij s āvonds weggaat draait hij stiekem de kabels om en alleen bij de mooie vrouwtjes![]()
chill is dat zo`n logitech ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef DeToXiC het volgende:
Was ik weer ff... wachtend op mijn broodje Gezond zonder kaas en boter!![]()
Ik heb een nieuwe Dolby Surround set aangeschaft( met optische ingang, dus nu kan ik in dolby gamen)
Nu heb ik een beetje apparatuur staan... kan ik ook lekker naar muziek luisteren....![]()
Klinkt niet verkeerd, welke setje heb je nu gekocht???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:04 schreef DeToXiC het volgende:
Was ik weer ff... wachtend op mijn broodje Gezond zonder kaas en boter!![]()
Ik heb een nieuwe Dolby Surround set aangeschaft( met optische ingang, dus nu kan ik in dolby gamen)
Nu heb ik een beetje apparatuur staan... kan ik ook lekker naar muziek luisteren....![]()
zozo niet te weinig ouwe jongenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:11 schreef DeToXiC het volgende:
Een Harman/Kardon... Met JBL speakers/subwoofer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |