net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aan het overwerken en dan alsnog tijd hebben om op FOK! te posten
hey gast, dit is zeker wel relaxedquote:
hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
net de trein gemist, dus wachten op de volgende .. natuurlijk wel onder de tijd van de baas he![]()
Wat een lief plaatje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja , geluksvogel
[afbeelding]
Goeie keus hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hehhet is het eerste wat ik zo voor hand kreeg
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gisteren gewoon 9,5 uur gewerkt, ik ben best wel brak vandaag .. en heb nog genoeg geslapen ook ..
Soms voel je je toch beter als je minder slaapt hahah
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet precies hoe jij je voelt. qua brakheid dan. heb eigelijk te weinig geslapen. werd zowaar vd wekker wakker.
Hou op schei uitquote:
10 uurquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hou op schei uit![]()
Maandag (op mijn verjaardag nog wel)
Van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds daar gezeten![]()
mja voor mij wordt het alleen maar minders slapen de komende dagenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb juist voor mijn doen te veel geslapen, dan ben ik nog brakker als dat ik te weinig slaap![]()
Ik ga het vannacht weer laat maken, en te weinig slapen dat voelt beter!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |