ik zat eigelijk te wachten totdat jij in geur en kleur uit ging leggen wat er op die site te zien valtquote:
je kan niet alle tv series vinden maar niet alles doet het blijkbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zat eigelijk te wachten totdat jij in geur en kleur uit ging leggen wat er op die site te zien valt
dat zijn zeker weer vieze filmpjes gelukkig dat je ervoor geblockt bent anders zou jij nooit aan dit topic meedoenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
whehe
nou je hebt van die sites , kan je divx films op kijken
ik ga een nieuw topic openen,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik weer, ik zeg trouwens nooit meer dat ik niets te doen hebt!!!!!!!!
(daar maken ze misbruik van!!!!)
ik denk nu dat het wellicht verstandig is om het topic titel te veranderen denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga een nieuw topic openen,
"Te veel te doen op je werk"
Of "Wel of Geen reet te doen op je werk, Donderdag xxx maand"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik denk nu dat het wellicht verstandig is om het topic titel te veranderen denk ik
wat denken jullie ?
Nog 1 uurtjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef theKiD het volgende:
Dr is hier nu ook nie veel meer te doen.. Nog een paar uur voor ik naar huis kan..
Johnny Bravo!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
nee, niet echt.. ik zit lekker thuis met de laptop op schoot
maar als je mag tv kijken/geluid hebt op je werk:
www.tv-links.co.uk![]()
alle series en films die je maar kunt bedenken![]()
*kijkt nu pas naar de tijd van je bericht, WTF jij was er weer vroeg bij!*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:55 schreef Dylanesque het volgende:
Gaan we weer
Mja werd wakker gebeld door een bezopen vriendinnetje, daarna niet meer in slaap kunnen vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt nu pas naar de tijd van je bericht, WTF jij was er weer vroeg bij!*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |