hoe kunnen die dunnen touwtje nou die enorme tetters in bedwang houdenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
en hop! speciaal voor dylanesque, kan je lekker scrollen
[afbeelding]
je moet er gewoon naar kijken je kan niet andersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:52 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme WL
je weet dat ik wil kijken maar moet scrollen
livin on the edge hier
eventjes snel danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
je moet er gewoon naar kijken je kan niet anders![]()
afgeleid bedoel jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hou je alleen maar gemotiveerd dylanesque
Waarom snel?quote:
Photoshop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
[..]
hoe kunnen die dunnen touwtje nou die enorme tetters in bedwang houden![]()
![]()
iemand?![]()
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomenquote:
Dat zou wel een goeie zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat plaatje kun je mooi als plaatje voor je net geschreven advies gebruiken![]()
en wat zijn jullie meningen hierover?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomen
en dan moet je zeggen lekker wijf he, ben benieuwd wat ze zullen zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zodra er schaars geklede dames op m'n schermpje verschijnen kijken m'n collega's me namelijk wat vreemd aan, dat wil ik een beetje voorkomen
oooohhhhquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nee sorry ik zat nog steeds bij dat plaatje boven
dat je niet naar een van die metal feesten gaat. moet wel je muziek zijnt rouwens, maar die zijn echt supertof daarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:16 oktober ga ik naar een concert van Manu Chao!
Teenslippers ed moeten verboden worden op de werkvloer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wat zijn jullie meningen hierover?![]()
-knip-
KUNO daar is die dan hoe ging de BBQ beetje uitgeslapenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:16 oktober ga ik naar een concert van Manu Chao!
slippertjes daarentegen ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teenslippers ed moeten verboden worden op de werkvloer!
Ik hou niet van metal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je niet naar een van die metal feesten gaat. moet wel je muziek zijnt rouwens, maar die zijn echt supertof daar
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
KUNO daar is die dan hoe ging de BBQ beetje uitgeslapen![]()
![]()
waren er ook zweedse dames aanwezigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik hou van vrouwen!
maar ze kunnen geen bbqs aansteken...!
Gister met een groep van 60 man gebbqed was zeker tof!maar veel te weinig vlees en veel te veel bier...!
![]()
Fotos!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik hou van vrouwen!
maar ze kunnen geen bbqs aansteken...!
Gister met een groep van 60 man gebbqed was zeker tof!maar veel te weinig vlees en veel te veel bier...!
![]()
Niet heel veel maar spaanse en franse dames zijn ook zeker goed te doen...!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
waren er ook zweedse dames aanwezig![]()
Ik had mn worst wel meegenomen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef DavyE het volgende:
te weinig vlees en bier is gewoon niet tof je moet juist alles beetje mega kopen.
was je vergeten om je duitse worsten mee te nemen![]()
of een varkentje aan het spit
![]()
omg spaansequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Niet heel veel maar spaanse en franse dames zijn ook zeker goed te doen...!Foto's heb ik niet op deze pc staan
Teenslippers draag je toch aan je voeten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
UTRECHT - In de zomermaanden ergeren zich heel wat werknemers aan teenslippers en zomerkleding, waardoor vetrollen en buiken van collega's zichtbaar worden.
ja das wel minder, maar je bent zeker wel een paar slaap plekken rijker of nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik had mn worst wel meegenomen!maar die leg ik niet op de bbq
En had wel hamburgers mee, maar voordat je bbq aanstond hadden we al zoveel bier op dat het er niet meer van kwam...!![]()
Je vergeet helemaal windows 3.11quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit deel is DOS, de volgende Linux?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |