Ik heb wel wat te doen en nog gaat de dag langzaamquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen mensen mensen ... ik heb geen moer te doen ... wat gaat de dag dan langzaam...
3.1 nog ouder hahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je vergeet helemaal windows 3.11
ik heb thuis een boek liggenquote:
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
intussen is dylanesque zich helemaal aan het volgooien op dat overdekt terras van hem
Er beginnen hier aardig wat wolken te komen, weg zonnetje ....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoor
lekker zonnetje![]()
ja jij zit in de stad , en ik aan de kust. dat was ik ff vergetenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zat net ff een inhaalslag GRTDOJW-lezen te doen.. t was gewoon mooi weer buiten, ben gewoon naar m'n bankje gegaan hoor
lekker zonnetje![]()
ik fietste vanochtend wel vanaf de kust, dat was me idd wel een partij koudquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij zit in de stad , en ik aan de kust. dat was ik ff vergeten
ja ik kom sochtends mooi met mn winterjas aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik fietste vanochtend wel vanaf de kust, dat was me idd wel een partij koud
maarja, toen was er nog geen zonnetje![]()
Hier het zelfde hoor ... je weet het maar nooit, maar warm is andersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kom sochtends mooi met mn winterjas aan
7:15 hierquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier het zelfde hoor ... je weet het maar nooit, maar warm is anders
als je moet fietsen om 06:30![]()
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lekker zonnetje![]()
jij gaat toch met de tramquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
7:15 hier![]()
ok dan is er al wel een heel klein zonnetje
Woon je zo dicht bij je werk dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
7:15 hier![]()
ok dan is er al wel een heel klein zonnetje
ja hallo, jij mag geen uur pauzequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zitten![]()
whehe die met t uitzicht op t hertenkampquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
op welke van de tig bankjes zit je kom ik er ook ff bij zitten![]()
ik woon op een kwartier lopen van de tramhaltje, dus ik fiets daarheen en dan trammen naar csquote:
BRIL-JANTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Een naakte man komt om half zes 's nachts op 18 augustus de winkel binnen en doet een radslag. De winkelbediende Vicky Gaines is zo afgeleid dat ze niet ziet dat een tweede persoon achterin de winkel binnenkomt en een sixpack bier meeneemt.
mwah binnen een half uurtje ben ik er, moet om 8 u beginnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Woon je zo dicht bij je werk dan?
mooie tijd om te gaan fietsen hoor!
En dan de beveiligingstape op dvd zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik bespeur nieuwe mogelijkheden voor Winona Ryder...
ja zo kan je dus ideaal een bank beroven met 4 man.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Sequencial het volgende:
[..]
BRIL-JANT![]()
![]()
Ik bespeur nieuwe mogelijkheden voor Winona Ryder...
oh das wel minderquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik woon op een kwartier lopen van de tramhaltje, dus ik fiets daarheen en dan trammen naar cs
zo te zien heb jij een electrische fietsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
och, ff lekker uitwaaien op t fietsje s'ochtends kan best aangenaam zijn
nee hoor t waait gewoon hard aan de kustquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te zien heb jij een electrische fiets
ja vertel mij wat, moet elke dag 20min fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee hoor t waait gewoon hard aan de kust
Succes ermeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ben er ook weer
Ben bezig met een computer te installeren. Wij leveren Desktops aan klanten met Windows Vista erop. Naja dat is standaard tegenwoordig, alleen deze klant wil graag nog Windows XP. Dus dat is nog geen probleem. We hebben hier licenties zat van Windows XP. Alleen beetje jammer dat de driver cd die bij de desktop geleverd is alleen maar vista drivers bevat en geen windows xp meer. Nu heb ik 3 apparaten (onbekend) waarvan ik niet weet wat ze zijn. Kan ik elke driver van het internet halen en die proberen
Ik haat siemensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Ik zit bejeweled te spelen
Jawel maar dan moet ik nog steeds uitzoeken wat wat isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
uhm geen driver support op de website van de fabrikant ?
Denk je dat ik dat nog niet geprobeert hebquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
nou gewoon zoeken op typenr, en specs
dat je weet welke onderdelen erin zitten. daarna googlen naar de hoofdsite van de onderdelen.
fuck ik moet IT er worden
Boeiend meer heb je ook niet nodig voor FOK!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
omg , het hele netwerk ligt eruit. ik kan alleen nog browsen
Nice, als ik dat had was m'n baan net m'n huisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
omg , het hele netwerk ligt eruit. ik kan alleen nog browsen
Het is al gelukt, ik heb gewoon echt alle drivers van de siemens site gedownload die ik kon vinden op het serie nummer van die computer en nu doet ie hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry hoor, ik probeer je ook alleen maar te helpen.
dan zal ik het maar niet hebben over driverzoekprogrammas, want dat zal je dan ook wel weten
ja bier heb je alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nice, als ik dat had was m'n baan net m'n huis![]()
en hop: female driverquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kan ik elke driver van het internet halen
Hier ligt ook bier in de koelkastquote:
Best knap op hem daar zo tussen te krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Sequencial het volgende:
[..]
en hop: female driver
[afbeelding]
toppie, jouw baas is blij met je vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is al gelukt, ik heb gewoon echt alle drivers van de siemens site gedownload die ik kon vinden op het serie nummer van die computer en nu doet ie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |