dat zekerquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een aparte manier van vrienden maken..![]()
ik heb kamsteeg nu aan de lijn.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef ursel het volgende:![]()
![]()
Denk je dat je die Focus nog wel dit jaar gaat krijgen dan??![]()
![]()
je mag mijne inclusief beschadiging wel hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb kamsteeg nu aan de lijn.....
net gebeld, auto is er eind septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
je mag mijne inclusief beschadiging wel hebben
hmmm gaat lekker, je zou bijna de zooi annuleren. duurt wel errug lang.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
net gebeld, auto is er eind september![]()
kut prutsers daar bij kamsteeg, lijken wel feyenoorders![]()
Chiel is woensdag jarigquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
iemand nog wel eens iets van Chiel gehoord/ gezien?
woensdag jarig idd, en volgens mij was hij hier 1 topic geleden nog heel eventjesquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
iemand nog wel eens iets van Chiel gehoord/ gezien?
Totaal onrealistisch en niet mogelijk. En dat noemt hooligans hersenloosquote:1 commercie uit het voetbal halen (dus terug naar korfbalniveau)
2 keiharde aanpak raddraaiers (doodstraf/folteringen etc)
Focus? Das een Ford, reden genoeg tot annulerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
hmmm gaat lekker, je zou bijna de zooi annuleren. duurt wel errug lang.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef Keltie het volgende:
Aparte, kansloze, kankerTT.
Maargoed, debiele uitspraken zijn we wel van de TS gewend.
Zoals deze;
[..]
Totaal onrealistisch en niet mogelijk. En dat noemt hooligans hersenloos
Uberhaupt, het stigma wat hooligans hebben
Is een verschil tussen slim zijn en slim overkomen. Verder kijken dan je neus lang is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou ik vind hooligans nou ook niet altijd even slim overkomen...
Ohja, en nu je boos bent ga je maar met kanker schelden?
Hey lamlul je persoonlijke vete met Keltie los je maar ergens anders op, we gaan hier niet Feyenoord afzeiken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb een TR geplaatst, of ze de TT willen veranderen in " Waar We Over *HAP*HAP* Feyenoorders Schijten!![]()
Gaf eerder nog een, beloofde, 'uitleg' over je stomzinnige gebral in het vorige topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb een TR geplaatst, of ze de TT willen veranderen in " Waar We Over *HAP*HAP* Feyenoorders Schijten!![]()
''quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is een verschil tussen slim zijn en slim overkomen. Verder kijken dan je neus lang is.
Kanker is een Nederlands woord en krachtterm, kan daarom gewoon gebruikt worden.
Met andere krachttermen als;
Godverdomme, pleuris, pest, tyfus, tering kan je ook mensen kwetsen. Alles of niets, niet dat semi-moraalridder gedrag.
deze sessie hebben we al een keer gehadquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
''
Nou die 2 dingen hebben volgens mij weldegelijk met elkaar te maken. Als je elk weekend iedereen verrot scheld en de confrontatie met andere wil aangaan dan ben je mijn inziens niet echt slim.
Jammer dat je geen respect hebt voor anderen die zich storen aan het woord kanker. Het is totaal niet nodig om het te gebruiken.
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey lamlul je persoonlijke vete met Keltie los je maar ergens anders op, we gaan hier niet Feyenoord afzeiken.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:48 schreef Sickert het volgende:
gaat stuk
Ijs krijgt ze altijd waar ie ze hebben wilt Hulde
Die hard Feyenoorders![]()
Dude! Mijn opmerking was dus totaal niet serieus bedoelt! Leer eens interpreterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
alhoewel jij nu ook wel onder de *hap*hap* feyenoord supporter gaat vallen
Idd en stoor me er nog steeds aan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
deze sessie hebben we al een keer gehad
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:48 schreef Sickert het volgende:
gaat stuk
Ijs krijgt ze altijd waar ie ze hebben wilt Hulde
Die hard Feyenoorders![]()
Is niet iets wat alleen bij het voetbal heerst, zit overal. Dat vergeten alleen een hoop mensen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
''
Nou die 2 dingen hebben volgens mij weldegelijk met elkaar te maken. Als je elk weekend iedereen verrot scheld en de confrontatie met andere wil aangaan dan ben je mijn inziens niet echt slim.
Dan kan je respect voor iedereen gaan opbrengen en moet je eigenlijk lid worden van de bond tegen het vloeken.quote:Jammer dat je geen respect hebt voor anderen die zich storen aan het woord kanker. Het is totaal niet nodig om het te gebruiken.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude! Mijn opmerking was dus totaal niet serieus bedoelt! Leer eens interpreteren
[..]
Idd en stoor me er nog steeds aan.
Je wilt het niet begrijpen he? Laat ook maar. Als ik me er heel erg aan stoor ga ik wel naar het FB Topic ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is niet iets wat alleen bij het voetbal heerst, zit overal. Dat vergeten alleen een hoop mensen.
[..]
Dan kan je respect voor iedereen gaan opbrengen en moet je eigenlijk lid worden van de bond tegen het vloeken.
Feit blijft dat het een Nederlands woord is, met een duidelijke omschrijving en dus op een bepaalde manier kan en mag gebruiken.
kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Keltie het volgende:
Dan kan je respect voor iedereen gaan opbrengen en moet je eigenlijk lid worden van de bond tegen het vloeken.
Feit blijft dat het een Nederlands woord is, met een duidelijke omschrijving en dus op een bepaalde manier kan en mag gebruiken.
Jawel hoor, doe alleen niet mee aan schijnheilig gedrag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je wilt het niet begrijpen he? Laat ook maar. Als ik me er heel erg aan stoor ga ik wel naar het FB Topic ofzo.
Volgens mij is er, enige tijd geleden, nog een discussie geweest over BoF mbt Fok! (en de policy achtige dingen?)quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
klopt![]()
alleen is het bij BoF een ongeschreven regel om het uit respect voor andere niet te gebruiken
de eigenschappen van een goed leiderquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef staticdata het volgende:
[..]hele rel aan de gang en jij non chalant je fotootjes posten
![]()
![]()
das waarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is er, enige tijd geleden, nog een discussie geweest over BoF mbt Fok! (en de policy achtige dingen?)
Goh, daar post ik ook enorm vaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Achja zolang je het op het BoF! Forum maar achterwege laat.
ok wat noem jij een rel danquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef Keltie het volgende:
Een rel?
Dit is geen rel, dit is over en weer geblaat..
Nou, ook ik ben weleens ergens een Admin/ Mod geweest en daar stond "mijn positie" toch een keer of 2 ter sprake en een behoorlijke 'discussie' met de rest van de staff gehad.quote:
Die staat niet op deze foto'squote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kekke fotootjesalleen nog geen paul huff...
![]()
en wie is dat meiske dat dood wilde?
was mijn opmerking over hersenloos toch terechtquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Keltie het volgende:
Die rest kon toen niet waarderen dat ik, net na het bekend maken van het sterven van Prins Bernhard had getypt dat het maar een mof was.
Je bent wel vaker niet al te tactisch met je opmerkingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, ook ik ben weleens ergens een Admin/ Mod geweest en daar stond "mijn positie" toch een keer of 2 ter sprake en een behoorlijke 'discussie' met de rest van de staff gehad.
Die rest kon toen niet waarderen dat ik, net na het bekend maken van het sterven van Prins Bernhard had getypt dat het maar een mof was.
en op Fok gebied dat er een partij Mods zijn opgestapt?
Eens een mof, altijd een mof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
was mijn opmerking over hersenloos toch terecht![]()
Vertel eens wat meer over de suicide chick!?quote:
Och, ik zeg gewoon graag waar het op staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent wel vaker niet al te tactisch met je opmerkingen
zei Flipje uit de Betuwe terwijl hij de aars likte van de voetbalclub uit de grote stadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat 90% van de shirts veel te wijd zijn
Ik wil heel graag het Feyenoord Uitshirt maar ¤ 67,50 is echt veel te duur!
Niets mis met de Betuwe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zei Flipje uit de Betuwe terwijl hij de aars likte van de voetbalclub uit de grote stad
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets mis met de Betuwe.
Niets mis met Feijenoord.
Niets mis met Feijenoordsupporters.
Niets mis met Feijenoordsupporters uit de Betuwe.
Verder; kansloze post van je
Iedere Euro voor een kappashirt is er 1 teveel.quote:Ik wil heel graag het Feyenoord Uitshirt maar ¤ 67,50 is echt veel te duur!
Enorm. Echtquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelen![]()
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelen![]()
Gaat 'em niet lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ey je jaagt toch niet weer een persoon weg
![]()
kut.... ik ben l0ll3rpwndquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Vooral bij jou, aangezien 99% van je posts het ook zijn
dat vind jijquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets mis met de Betuwe.
Niets mis met Feijenoord.
Niets mis met Feijenoordsupporters.
Niets mis met Feijenoordsupporters uit de Betuwe.
Valt wel mee.... heb het thuisshirt van 2 jaar geleden en aangezien daar vrij weinig aan veranderd is (alleen de kraag is weg) wil ik het uit shirt. Ik vind em wel mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedere Euro voor een kappashirt is er 1 teveel.
Kappa maakt baggershirts... Waarom eigenlijk het uitshirt? Snap niet wat mensen mooi vinden aan dat ding.
[..]
Enorm. Echt
Zitten veelste snel 'ladders' in zo'n kappa ding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt wel mee.... heb het thuisshirt van 2 jaar geleden en aangezien daar vrij weinig aan veranderd is (alleen de kraag is weg) wil ik het uit shirt. Ik vind em wel mooi
Meer mensen zijn mij nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat hebben we wel meer mensen horen zeggen..![]()
![]()
Sinds mn geboorte en het is net aidsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och jee, het is blijkbaar nog besmettelijk ook
wegpesten zal in dit geval niet lukken, daarvoor moet je eerst geaccepteerd zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat hebben we wel meer mensen horen zeggen..![]()
![]()
Dit is wel het laatste groepje waar ik het door nodig zou vinden om geaccepteerd te wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wegpesten zal in dit geval niet lukken, daarvoor moet je eerst geaccepteerd zijn![]()
whehehe, prachtig hoe je steeds haptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit is wel het laatste groepje waar ik het door nodig zou vinden om geaccepteerd te worden
Je moet wat op je vrije maandagquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehe, prachtig hoe je steeds hapt
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..quote:
domme boer dat je dr bent![]()
21-22-23 september BoF BootLANquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Keltie het volgende:
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..
Hier inschrijven graag..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet wat op je vrije maandag
[..]
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..
Post boven je kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier inschrijven graag..
Hebben we toch nog wat bereikt na die rel van vandaag..
Sassenheim -> PSV Stadion:quote:
ik zie een mooi vrij gaatje op de zaterdagquote:
Owjah, als ik die kaart krijg moet ik op zondag eerst naar Rotterdam om vandaar met de trein te kunnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Sassenheim -> PSV Stadion:
148.43 km
01:31 h
Kan je om 12:00 gaan rijden, ben je nog mooi op tijd..
Vrijdag, biertje pakken met medesupporters en 'toe leven' naar de wedstrijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zie een mooi vrij gaatje op de zaterdag![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, als ik die kaart krijg moet ik op zondag eerst naar Rotterdam om vandaar met de trein te kunnen.
Combi vervoer
[..]
Vrijdag, biertje pakken met medesupporters-boffers en 'toe levenOp laten fokken' voor de wedstrijd.
Zaterdag, biertje pakken met medesupporters-boffers en 'toe levenOp laten fokken' voor de wedstrijd.
Zondag, naar de wedstrijd.
euh, jij bent net 24 toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Vroegah toen ik nog jong was toen pikten we nog wel eens wat van elkaar
Stelletje boefjesGa nu maar bier drinken ofzo!
FRANK! 24!! BRILJANT!!! GAAF!!! SUPERVET!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
euh, jij bent net 24 toch?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
euh, jij bent net 24 toch?
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op fokken voor een wedstrijd tegen psv..
Die gasten zijn zo mak als het maar zijn kan
try harderquote:
Die gaan zoals gewoonlijk weer voor de NACompetitiequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef jpjedi het volgende:
Tering Feyenoord...allemaal kapotstampen die tering Hollanders.![]()
Hup NAC - strak onderaan.![]()
![]()
Heb ik het niet over, zeg gewoon dat ze mak zijn. Je hoort ze tijdens een wedstrijd ook bijna niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegen
Hatsee, terug naar de 1ste divisie met die ratjes ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gaan zoals gewoonlijk weer voor de NACompetitie![]()
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegen
oja?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..
Nee hoor. Uit commercieel en internationaal oogpunt is de ij vervangen door een Yquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..
Goh, denk je dat ik de historie niet weet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor. Uit commercieel en internationaal oogpunt is de ij vervangen door een Y![]()
Leer je club eens kennen man..
Vroegah was dat zo ja.. Maar geloof niet dat jij zo oud bent..
Och, dat logo gaat volgend jaar ook op de schop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
oja?
Hier staat anders dat...
[afbeelding]
en http://www.feyenoord.nl/
sterker nog
http://www.google.nl/search?q=feijenoord&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
neemt niet weg dat de ij een y isquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, dat logo gaat volgend jaar ook op de schop.
Gouden letters komen terug![]()
Die krijgen we ook nog wel door de strot terug geramdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
neemt niet weg dat de ij een y is
Blijkbaar niet, want jij stelt dat het met een ij is ipv een Y. En dat is een foutieve beredenering.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, denk je dat ik de historie niet weet?
Voor mij en vele anderen blijft het Feijenoord. Een beetje de naam aanpassen zodat buitenlanders het uit kunnen spreken![]()
Mjah, normaal zou je gelijk hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want jij stelt dat het met een ij is ipv een Y. En dat is een foutieve beredenering.
Want het was ij en IS nu Y.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FRANK! 24!! BRILJANT!!! GAAF!!! SUPERVET!!!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]nog een half jaar, dan draag ik m'n 24ste verjaardag op aan Jack Bauer
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
De datum waarop me lessen daadwerkelijk beginnen
Nee, ik heb er problemen mee dat jij bestaat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb je er problemen mee dat ik me hart wil luchten![]()
Je bent niet de enigstequote:Op maandag 27 augustus 2007 17:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Nee, ik heb er problemen mee dat jij bestaat!![]()
Meen je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ah joh zo bedoelde ik het niet man. Je kan wel af en toe een toffe kerel zijn![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]nog een half jaar, dan draag ik m'n 24ste verjaardag op aan Jack Bauer
Ok je hebt gelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg Shizzle aub.
Die berg waar we overheen zijn "gelopen" was iets pittiger en hoger dan op het kaartje stond, zodoende ging iedereen (op 1 na) mee. 2 Hadden het heel zwaar. 1 die riep dat we haar maar achter moesten laten, want ze wilde dood (ze was onderkoelt en had alles eruit gekotst), de ander riep dat we haar niet achter mochten laten en dat ze niet dood wilde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de suicide chick!?
Deal!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
dan bak ik een 24 taart voor je![]()
Haha jij was zeker de enige met bier in z'n bidon?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die berg waar we overheen zijn "gelopen" was iets pittiger en hoger dan op het kaartje stond, zodoende ging iedereen (op 1 na) mee. 2 Hadden het heel zwaar. 1 die riep dat we haar maar achter moesten laten, want ze wilde dood (ze was onderkoelt en had alles eruit gekotst), de ander riep dat we haar niet achter mochten laten en dat ze niet dood wilde.
Gelukkig is alles met beide dames goed gekomen, al had die onderkoelde wel iets meer tijd nodig.
Ik had de volgende ochtend lekker nergens last van en deed voor de ogen van de groep wat kniebuigingenAls blikken konden doden
![]()
Nee niet eens. We vertrokken om 14:00 zonder eten en sommige hadden water.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Haha jij was zeker de enige met bier in z'n bidon?
quote:
quote:Door het gebruik van een organische meststof vormen planten (lees grasplantjes) een uitgebreid en sterk vertakt wortelgestel met veel haarwortels. In warme periodes is het gazon hierdoor minder droogtegevoelig. Met Gazon-AZ® bevordert u niet de lengtegroei, maar juist de breedtegroei.De graszode wordt dichter en diepgroen.
Gazon-AZ® is een specifiek voor het gazon samengestelde meststof opgebouwd uit plantaardige en dierlijke eiwitten en bevat Azotobacter-bacteriën en oppervlakte-composteringsbacteriën. Deze bacteriën samen zorgen ervoor dat het grasmaaisel wordt omgezet in waardevolle voeding.
Hey, bedankt man..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog even gekeken voor je grasWant ik weet er niet 100% het fijne van, en dus al helemaal niet hoe je het goedkoop en zonder poespas extra's kan opknappen.. Wij deden gewoon keer op keer de full threatment bij die rijke stinkers
![]()
Maar goed, met verticuteren zat ik goed.. dat wist ik ook wel, want dat is wel belangrijk. Na een tijdje krijg je namelijk een viltlaagje op je grasmat en dat doet hem "stikken".. Met verticuteren klop je em dus weer los en snij je de wortels door zodat die weer ruimte hebben en kunnen groeien.
Het inzaaien wat jij dus had gedaan heeft geen nut als het niet geverticuteerd is..
De pest is alleen dat ik niet weet hoe je dat met de hand moet doen, weet alleen dat het veel tijd kostEen verticuteer machine kost ook veel geld en ik geen idee of je die kan huren.
http://www.goedgroen.com/verticuteren.html
Een echt mooi gazon (zoals IJs leuk opmerkte; wat wil je dan? een golfbaan?) kost flink wat werk hoor![]()
Zo moet je in het seizoen, tussen april en september zeker 1 x per week maaien![]()
Wij gebruikten trouwens Gazon AZ van EcoStyle, zeer goed spul!
[..]
Ik doelde meer op het met de hand verticuteren.. het is in principe niets meer dan heel veel gaatjes prikken, een verticuteermachine is ook een soort van wals met stekels/pinnen/prikkers, en wat lepels die daarachter hangen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef ursel het volgende:
Hey, bedankt man..
En dat veel werk, ik deed het al zo'n 3 keer per 2 weken maaien, dus dat valt dan wel weer mee..
Hoeft geen golfbaan te worden ofzo, maar wel iets knapper als dat het was voordat jullie langs kwamen..![]()
Dat het zo'n zachte ondergrond is, is daar nog wat aan te doen. Dat dus niet gelijk het gras kapot is als ik me grasmaaier omdraai..
Je hebt ook gewoon een verticuteer hark hoor..anders is een gewone hark ook al goed..als de mos er maar uit komt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het met de hand verticuteren.. het is in principe niets meer dan heel veel gaatjes prikken, een verticuteermachine is ook een soort van wals met stekels/pinnen/prikkers, en wat lepels die daarachter hangen.
En geloof me, als je met zo'n ding er overheen bent gegaan dan ziet het eruit alsof je hele grasmat aan stront ligt
Dan ga je hem maaien. (wij deden dat met een grasmaaier met "stofzuiger"). Vervolgens strooi je er Tuinaarde of liefst Tuinaarde Plus er overheen en dat hark je er door, Beetje AZ®-kalk als de zuurgraad van de grond te laag is... Gazon AZ eroverheen en dan.. platwalsen!.. ja écht!![]()
Maar dat is dus het complete onderhoudspakket/ start van het seizoen, ziet er niet uit als het klaar is.. maar als het zijn inwerktijd heeft gehad dan heb je een schitterend gezond gazonnetje. Om er nu nog wat aan te doen zou zonde zijn, en hij is ook niet echt kapot of dood.. Volgend jaar April een goede reanimatie gevenEn daar wil ik je tegen die tijd best wel mee helpen want ik hou van gras
![]()
Zachte ondergrond heb ik geen verstand van, heb het ook niet meegemaakt.. kan niet vertellen wat de oorzaak of de oplossing er voor is, maar ik kan wel eens wat gaan rondvragen.. zie ik die jongens ook weer eens![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr_Baus het volgende:
verkeerde knopje...
Niet alleen het mos, je moet ook die wortels ff los kunnen steken.. weet niet of dat met een verticuteer hark kan? Ik ken ze niet, maar met een normale hark ga je dat niet redden.. En ik denk dat een "wortelbehandeling" op Ursel zijn gazonnetje geen kwaad kan.. Het is iig te doen hoor, maar zonder machine een vette kutklus.. dan is het ECHT harken, en niet op zijn mietjesquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef jpjedi het volgende:
Je hebt ook gewoon een verticuteer hark hoor..anders is een gewone hark ook al goed..als de mos er maar uit komt.
Verticuteren moet minstens 1x ja... maaien moet echt vaker hoor; 1x per week.. en dat kan zelfs 2x per week zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef Keltie het volgende:
Moet je een grasveld sowieso niet gewoon 1x maaien in de zomermaanden?
Zo'n apparaat is, hier in de buurt tenminste, gewoon te huur.. Maar of dat dan ook voor grasveldjes bij particulieren is?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je je nou al aangemeld voor de bootlan??![]()
Dat willen we nu weten!, en gewoon volle hap lappenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee niet aangemeld.
Ben wel aan het overwegen om 2 daagjes te komen (vrijdag en zaterdag). Enig idee hoe het dan zit met de kosten (bijdrage)? En voor wanneer dien je uiterlijk te weten?
Nou, waar wacht je op, dumpen die hap en die van IJs kapen. Die kijkt er toch amper naar om..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:39 schreef Viro het volgende:
![]()
K was zaterdag nog te laat![]()
k heb half zondag aan me vriendin moeten besteden om rustig te kunnen gamen![]()
Had ik maar zo'n vriendin als IJsmuts, had/heb ik tenminste rust als ik game![]()
Kosten zitten dan ook voornamelijk in de vrijdag en de zaterdag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee niet aangemeld.
Ben wel aan het overwegen om 2 daagjes te komen (vrijdag en zaterdag). Enig idee hoe het dan zit met de kosten (bijdrage)? En voor wanneer dien je uiterlijk te weten?
Denk je dat ie het erg zal vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op, dumpen die hap en die van IJs kapen. Die kijkt er toch amper naar om..
Denk dat je alleen moet zorgen dat ze in het weekend terug is. Dan zal die het niet eens merken.quote:
Heb je ook ergens het adres van de plek, kan het niet vinden op BoF-forum. Kan ik kijken tot hoelaat ik ongeveer kan blijven op de zaterdag, aangezien ik met OV kom. En of er uberhaubt wel OV dicht in de buurt kan komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Kosten zitten dan ook voornamelijk in de vrijdag en de zaterdag.
Prijs is ¤20 voor locatie en ¤15 voor eten (2x ontbijt + BBQ zaterdag).
Als je na de BBQ weggaat wordt het beetje moeilijk verhaal. In het andere geval kunnen we wel wat regelen met de prijs van het eten..
Weet je anders wel de straat-/wegnaam of een dichtsbijzijnde straat-/wegnaam?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef ursel het volgende:
Oohnee.. w8.. de A44 loopt er vlak langs en daar stopt geloof ik ook per ongeluk nog wel eens een bus..
Anders kan Sanne je wel een schop uit de auto geven in sassenheim.
(die drinkt namelijk geen alcohol..![]()
Hier kan je hem bewonderen op Google maps. Kan je zien hoe groot die is..quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Weet je anders wel de straat-/wegnaam of een dichtsbijzijnde straat-/wegnaam?
Ik hou het nog even onder voorbehoudt. Ik weet namelijk nog niet precies hoe me lesrooster er voor een vrijdag uit zal gaan zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier kan je hem bewonderen op Google maps. Kan je zien hoe groot die is..
Adres is 3e poellaan
Spel aan de kant flikkeren en je 360 weer pakken..quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef Viro het volgende:
kan iemand mij helpen ?
als ik bf2 speel loopt ie na een half uur vast, gewoon freeze. Niks meer reageert. ALT+TAB, alt crtl delete reageren niet. De enige wat ik kan doen is rebooten/reset![]()
Als ik gewoon in windows zit dan krijg ik het niet. Alleen als ik BF2 speel![]()
![]()
Het begint nu heel irritant te worden. Zit ik net in een leuk jet dogfight zegt me pc : FREEZE
![]()
slimquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Spel aan de kant flikkeren en je 360 weer pakken..
Dat doe ik ook, dan ga ik bioshock spelen op me 360 voor heel even.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Spel aan de kant flikkeren en je 360 weer pakken..
En wie maakt dan doordeweeks het huis schoon? Dat gaat hij wel merken hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat je alleen moet zorgen dat ze in het weekend terug is. Dan zal die het niet eens merken.
Je moet der natuurlijk wel schoon trug brengen, maar da's logisch..![]()
En dan zit jij achter je pc met je handen omhoogquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:56 schreef Viro het volgende:
kan iemand mij helpen ?
als ik bf2 speel loopt ie na een half uur vast, gewoon freeze. Niks meer reageert. ALT+TAB, alt crtl delete reageren niet. De enige wat ik kan doen is rebooten/reset![]()
Als ik gewoon in windows zit dan krijg ik het niet. Alleen als ik BF2 speel![]()
![]()
Het begint nu heel irritant te worden. Zit ik net in een leuk jet dogfight zegt me pc : FREEZE
![]()
MADE IN NORWAYquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Foto's van Noorwegen
[afbeelding]
De boot
[afbeelding]
Zeilen
[afbeelding]
[afbeelding]
Walvisje
[afbeelding]
[afbeelding]
Landschapjes en wolkjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 van mijn touwtjes aan boord
[afbeelding]
"Leuk wandelen"
Stukje afdalen over het "pad"
[afbeelding]
Eerst naar beneden naar het water en dan omhoog over die berg
[afbeelding]
Nog een klein stukje mensen
[afbeelding]
Hier zijn we overheen gelopen. (rechts van het midden, daar zijn we naar beneden gekomen)
[afbeelding]
Me wandelmaatjes. Niks lekkerder dan na 6 uur wandelen genieten van een biertje
[afbeelding]
De afgelegde route
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
klopt![]()
alleen is het bij BoF een ongeschreven regel om het uit respect voor andere niet te gebruiken
Heb je de winterschilder nog niet langs laten komen om een beetje bij te lakken danquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
je mag mijne inclusief beschadiging wel hebben
Precies vorig seizoen was nietsquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is een verschil tussen slim zijn en slim overkomen. Verder kijken dan je neus lang is.
Kanker is een Nederlands woord en krachtterm, kan daarom gewoon gebruikt worden.
Met andere krachttermen als;
Godverdomme, pleuris, pest, tyfus, tering kan je ook mensen kwetsen. Alles of niets, niet dat semi-moraalridder gedrag.
Als het te diep zit, moet je anders eerst ff bij purren , schuren en dan lakkenquote:
Je gaat toch geen DVD box uitbrengen met 24 uur uit je ambtenaren leven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:nog een half jaar, dan draag ik m'n 24ste verjaardag op aan Jack Bauer
Tattoo is ook een vorm van kunst op weer een andere achtergrond. En kunst is een kwestie van smaak waar niet over valt te twistenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hell no. Ik vind tattoo's afschuwelijk.
je T7T:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
Hij zou vandaag opgestuurd moeten zijn alhoewel TracknTrace nog van niets weet
Misschien morgen dan maar.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:30 schreef Cardinal_NL het volgende:
Place of pickup: Unkown
Place of delivery: Unknown
ETA: NEVER
ik kom er gewoon voor uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Je doet nu wel zo stoer maar jij en ik weten allebei dat je niet zonder mij kunt![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Je doet nu wel zo stoer maar jij en ik weten allebei dat je niet zonder mij kunt![]()
Kom je weer snel spammenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Zo nu weer snel naar binnen, koffie leuten en aan t werk
Werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
Dat bedoel ik![]()
Zo nu weer snel naar binnen, koffie leuten en aan t werk
Ze doen het er gewoon om he..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)op_25_september.html
2 daagjes na de bootlan![]()
jah, wanneer ga je die pentium 2 van je nou eens de deur uit gooienquote:
1x per week, waarom is dat nou niet m'n vingers uitgekomenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Verticuteren moet minstens 1x ja... maaien moet echt vaker hoor; 1x per week.. en dat kan zelfs 2x per week zijn..Gras groeit na een buitje of wat bewatering, indien het te droog is, als kool!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, wanneer ga je die pentium 2 van je nou eens de deur uit gooien![]()
airborne rangerquote:
Ik vertoon daar geen moraalriddergedrag inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef staticdata het volgende:
Je had een sessie kunnen starten dat hij geen respect toont voor mensen die een tattoo hebben
Als jij niet wil dat je grasmatje thuis overwoekerd wordt door MOS en andere dingen, ka je het beter wel doen. Daarnaast haal je ook wat gras er mee uit waardoor er weer meer ruimte ontstaat voor nieuw jong gras.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
Is verticuleren niet alleen nodig bij professionele velden?
Nou, dan laat ik het anders stellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat je grasmatje thuis overwoekert wordt door MOS en andere dingen, ka je het beter wel doen. Daarnaast haal je ook wat gras er mee uit waardoor er weer meer ruimte ontstaat voor nieuw jong gras.
Hij wel..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, dan laat ik het anders stellen.
Ik heb m'n pa nog nooit zien verticuleren, maar we hebben prachtige grasvelden.
Kan niet, want ze kunnen niet achterkomen met hun mooie walsjes..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Één woord Ursel: Asfalteren
Zo nu ga ik op de fiets naar Nunspeet (30km) en dan daar golfen en BBQen en dan is de vakantie voorbij
Dan maar op de zuid-europese manier, neerleggen dat asfalt en dan met de hark en de handwals er over. Niet zo glad als onze rijkswegen maar meer een soort andere vorm van Zeer Open Asfalt Betonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan niet, want ze kunnen niet achterkomen met hun mooie walsjes..![]()
Krijg je er dan ook van die mooie zwarte slaafjes bij..??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan maar op de zuid-europese manier, neerleggen dat asfalt en dan met de hark en de handwals er over. Niet zo glad als onze rijkswegen maar meer een soort andere vorm van Zeer Open Asfalt Beton![]()
Je was ons vergeten??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Mannen van BoF,
Ik wilde dit in de ochtend doen maja was het vergeten
Had vandaag me kennismaking op de Haagse Hoge School. 1ste indruk natuurlijk dta het echt een tof jaartje gaat worden. Wel ok klasgenoten, 1 piloot die door een ziekte niet verder mocht gaan dat vond ik wel heel erg jammer voor die gozer. maja verder lekkere wijven op die school.
Wens me succes![]()
![]()
Dus wel ons vergeten. Ik vergeet nooit wat te posten hier..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee, JULLIE nooit. Maar neerzetten dat ik vandaag me kennismaking had![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus wel ons vergeten. Ik vergeet nooit wat te posten hier..![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ok ik ga ff BF2 spelen hoi
Ik vind dat jij weer terug naar school moet..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat we hier ons moeten aanmelden voor sexieule voorlichtigen voor de kont.
sexieule voorlichtigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat we hier ons moeten aanmelden voor sexieule voorlichtigen voor de kont.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Splinter Cell: Chaos Theory of Lord of the Rings: Battle for Middle Earth!
Ja hoor zeg maar wanneer, waar en hoe laat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ viro/all
nu je een beetje met die BF2 filmpjes aant kloten bent, kunnen we niet weer een keer ouderwets allemaal inloggen, een beetje gaan stunten en dat je daar ene mooi filmpie van maakt> lijkt me wel kick![]()
http://www.yomedia.com/yomedia/07e0240d48/anale_seks ( NSFW )quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
PM-etje..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:41 schreef Suikermais het volgende:
[..]
http://www.yomedia.com/yomedia/07e0240d48/anale_seks ( NSFW )
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mixen met kopkaas! Dat is een delicatesse!
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef staticdata het volgende:
[..]hele rel aan de gang en jij non chalant je fotootjes posten
![]()
![]()
Zoiets heet gewoon Keltie pesten..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef henkus_ het volgende:
[..]
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeld
ee voetbalfan zou ook spel van de tegenstander en zijn achterban moeten kunnen respecteren en warderen.
mooie foto's trouwens ziet er daar erg rustig uit, zitten wel een paar mooie wallpapers tussen![]()
Tegenstander en achterban waarderen? Dat gebeurd ook wel, respect genoeg voor FC Utrecht en haar supporters evenals De Graafschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef henkus_ het volgende:
[..]
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeld
ee voetbalfan zou ook spel van de tegenstander en zijn achterban moeten kunnen respecteren en warderen.
mooie foto's trouwens ziet er daar erg rustig uit, zitten wel een paar mooie wallpapers tussen![]()
En mijn mooie ADO dan??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tegenstander en achterban waarderen? Dat gebeurd ook wel, respect genoeg voor FC Utrecht en haar supporters evenals De Graafschap.
De rest van de Nederlandse clubs mag de tering krijgen![]()
Als ik zeg dat ik respect heb voor ADO en haar achterban, krijg ik "relnicht" naar m'n kop gegooidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:38 schreef ursel het volgende:
[..]
En mijn mooie ADO dan??![]()
![]()
Het mooie groen-geel.
De trotse ooievaar..![]()
Zo nu ga ik weer achter me 360quote:Als er mensen zijn die willen doneren voor de JT server dat kan altijd.
Je kan doneren op de volgende rekening :
rekening nr : 9588192
T.N.V : V A Rewat te Den haag
Vermeld wel erbij je fok/bf2 nickname + donatie JT server anders weet ik god ganse niet waarvoor het dient.
terecht, want een botte, zelfingenomen lul is dat manquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
nou laten we verder gaan over hersenloze supporters dan
Johan Derksen met dood bedreigd
pffff dan nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
terecht, want een botte, zelfingenomen lul is dat man![]()
das waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
pffff dan nog![]()
alsof je door het lint moet gaan als iemand "je clubbie" loopt af te zeiken, kom op zeg.
ow kutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:51 schreef staticdata het volgende:wat krijgen we nou onder ijsmuts posten
ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
F1daar heb ik al tijden niet meer naar omgekeken
das waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
ik ook dan maarniet dat het zin heeft
williams is wel zon prutsstalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
heb nu heidfeld en kubica, williams chassis en nog steeds een SA motor
in de tijd van senna was williams kingquote:
jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en moesten je stoelen nu misschien terug??![]()
Johan is een held. Af en toe draaft hij wel een beetje door maar hij heeft ook heel vaak gewoon gelijk. Jammer dat de hersenloze "supporters" dat niet kunnen inzien en hem dan maar gaan bedreigen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
nou laten we verder gaan over hersenloze supporters dan
Johan Derksen met dood bedreigd
jah leuk he zon morning chatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
wel gezellig he zo met zijn tweetjes chatten
en frankie is ook up and runningquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Johan is een held. Af en toe draaft hij wel een beetje door maar hij heeft ook heel vaak gewoon gelijk. Jammer dat de hersenloze "supporters" dat niet kunnen inzien en hem dan maar gaan bedreigen.
Ach joh in de hele samenleving is het tegenwoordig normaal om iemand met de dood te bedreigen, zeker als je een BNer bent dan moet je er langzamerhand rekening mee houden dat het gebeurt. Hoe belachelijk het ook is dat we in zo'n samenleving leven.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Johan is een held. Af en toe draaft hij wel een beetje door maar hij heeft ook heel vaak gewoon gelijk. Jammer dat de hersenloze "supporters" dat niet kunnen inzien en hem dan maar gaan bedreigen.
ach, als alles aan kant is ben je dat zo vergeten en kan je heerlijk wonenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
ach er gaat zoveel fout met het huis.
1) de stoelen
2) bij het laminaat waren ze nog wat vergeten te leveren
3) wacht nog steeds op hendeltje voor de wastafelkraan
4) de buitenkraan in de achtertuin doet het niet
5) er zit een krasje op 1 van de keukenkastje die moeten ze komen vervangen
6) Plinten onder de keuken moeten hopelijk deze week binnen komen. (andere genomen)
7) levering van fotobehang is niet goed gegaan en hopelijk komt het deze week binnen.
dat zijn een paar dingen die nog recht getrokken moeten worden
op fok is het ook normaal om STERF!! te roepenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:23 schreef FJD het volgende:
Ach joh in de hele samenleving is het tegenwoordig normaal om iemand met de dood te bedreigen, zeker als je een BNer bent dan moet je er langzamerhand rekening mee houden dat het gebeurt. Hoe belachelijk het ook is dat we in zo'n samenleving leven.
*hand opsteekt*quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef ursel het volgende:
Zoiets heet gewoon Keltie pesten..
Denk dat de meeste hier voetbal in algemeen wel waarderen..![]()
een grote wekkerquote:
Behalve als Ruben er isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
op fok is het ook normaal om STERF!! te roepen![]()
idd, dan wordt je aangegeven, kaalgeschoren en opgesloten in siberiequote:
mmm, apart, even wennen > alhoewel het met zo'n soort inrichting wel mooi kan zijnquote:
kijk dat bedoel ik, dat zijn vrolijke behangetjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:
+ kijk ff naar boven voor die andere
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
*hand opsteekt*
Iemand op de kast jagen is het mooiste wat er is
Frankie, ik heb vorige week een DVD en een PC Game gedownload
whehehehquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ookGay porn: "Ferdi got pwned by IJsmuts 15"
whehehehehquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehehik zie het al voor me, vrouwtje je hand vasthouden, tegen je aan schurken, naar de poster kijken > "mooi he schat, zullen we dat nemen? ons leven is toch ook een droom"
![]()
zo is het gegaan hequote:
nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zo is het gegaan he![]()
ik heb hem iig nog niet gezien (na editing)quote:
zijn de collega's binnenquote:
ze komen langzaan binnen, iedereen begint hier vrij laatquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
voorzetje ==> inkoppertje
wat een team
dan doen wij het wel ff, kan ik zo een verjaardagstopic aan chiel opdragenquote:
die moet je verdienenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef staticdata het volgende:
en ik maar hopen op een naam topic
tssss heb hem allang verdiendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die moet je verdienen![]()
heb je nog nooit een naamtopic gehad dan?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
tssss heb hem allang verdiend
dan moet jij dus nog ff wachtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef staticdata het volgende:
Chiel verdiend het vandaag hoor een naamtopic
dat dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
BoF! Topic: De Herfst Komt Er Aan > Gefeliciteerd Eikel *0*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |