ok wat noem jij een rel danquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef Keltie het volgende:
Een rel?
Dit is geen rel, dit is over en weer geblaat..
Nou, ook ik ben weleens ergens een Admin/ Mod geweest en daar stond "mijn positie" toch een keer of 2 ter sprake en een behoorlijke 'discussie' met de rest van de staff gehad.quote:
Die staat niet op deze foto'squote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kekke fotootjesalleen nog geen paul huff...
![]()
en wie is dat meiske dat dood wilde?
was mijn opmerking over hersenloos toch terechtquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Keltie het volgende:
Die rest kon toen niet waarderen dat ik, net na het bekend maken van het sterven van Prins Bernhard had getypt dat het maar een mof was.
Je bent wel vaker niet al te tactisch met je opmerkingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, ook ik ben weleens ergens een Admin/ Mod geweest en daar stond "mijn positie" toch een keer of 2 ter sprake en een behoorlijke 'discussie' met de rest van de staff gehad.
Die rest kon toen niet waarderen dat ik, net na het bekend maken van het sterven van Prins Bernhard had getypt dat het maar een mof was.
en op Fok gebied dat er een partij Mods zijn opgestapt?
Eens een mof, altijd een mof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
was mijn opmerking over hersenloos toch terecht![]()
Vertel eens wat meer over de suicide chick!?quote:
Och, ik zeg gewoon graag waar het op staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent wel vaker niet al te tactisch met je opmerkingen
zei Flipje uit de Betuwe terwijl hij de aars likte van de voetbalclub uit de grote stadquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat 90% van de shirts veel te wijd zijn
Ik wil heel graag het Feyenoord Uitshirt maar ¤ 67,50 is echt veel te duur!
Niets mis met de Betuwe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zei Flipje uit de Betuwe terwijl hij de aars likte van de voetbalclub uit de grote stad
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets mis met de Betuwe.
Niets mis met Feijenoord.
Niets mis met Feijenoordsupporters.
Niets mis met Feijenoordsupporters uit de Betuwe.
Verder; kansloze post van je
Iedere Euro voor een kappashirt is er 1 teveel.quote:Ik wil heel graag het Feyenoord Uitshirt maar ¤ 67,50 is echt veel te duur!
Enorm. Echtquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelen![]()
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zolang jij posts en replies niet in de juiste context kan lezen mag jij alles als kansloos bestempelen![]()
Gaat 'em niet lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ey je jaagt toch niet weer een persoon weg
![]()
kut.... ik ben l0ll3rpwndquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Vooral bij jou, aangezien 99% van je posts het ook zijn
dat vind jijquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets mis met de Betuwe.
Niets mis met Feijenoord.
Niets mis met Feijenoordsupporters.
Niets mis met Feijenoordsupporters uit de Betuwe.
Valt wel mee.... heb het thuisshirt van 2 jaar geleden en aangezien daar vrij weinig aan veranderd is (alleen de kraag is weg) wil ik het uit shirt. Ik vind em wel mooiquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedere Euro voor een kappashirt is er 1 teveel.
Kappa maakt baggershirts... Waarom eigenlijk het uitshirt? Snap niet wat mensen mooi vinden aan dat ding.
[..]
Enorm. Echt
Zitten veelste snel 'ladders' in zo'n kappa ding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt wel mee.... heb het thuisshirt van 2 jaar geleden en aangezien daar vrij weinig aan veranderd is (alleen de kraag is weg) wil ik het uit shirt. Ik vind em wel mooi
Meer mensen zijn mij nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat hebben we wel meer mensen horen zeggen..![]()
![]()
Sinds mn geboorte en het is net aidsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och jee, het is blijkbaar nog besmettelijk ook
wegpesten zal in dit geval niet lukken, daarvoor moet je eerst geaccepteerd zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat hebben we wel meer mensen horen zeggen..![]()
![]()
Dit is wel het laatste groepje waar ik het door nodig zou vinden om geaccepteerd te wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wegpesten zal in dit geval niet lukken, daarvoor moet je eerst geaccepteerd zijn![]()
whehehe, prachtig hoe je steeds haptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit is wel het laatste groepje waar ik het door nodig zou vinden om geaccepteerd te worden
Je moet wat op je vrije maandagquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehe, prachtig hoe je steeds hapt
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..quote:
domme boer dat je dr bent![]()
21-22-23 september BoF BootLANquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Keltie het volgende:
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..
Hier inschrijven graag..quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet wat op je vrije maandag
[..]
hmm.. zal binnenkort toch eens op een meet gaan verschijnen denk..
Post boven je kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier inschrijven graag..
Hebben we toch nog wat bereikt na die rel van vandaag..
Sassenheim -> PSV Stadion:quote:
ik zie een mooi vrij gaatje op de zaterdagquote:
Owjah, als ik die kaart krijg moet ik op zondag eerst naar Rotterdam om vandaar met de trein te kunnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Sassenheim -> PSV Stadion:
148.43 km
01:31 h
Kan je om 12:00 gaan rijden, ben je nog mooi op tijd..
Vrijdag, biertje pakken met medesupporters en 'toe leven' naar de wedstrijd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zie een mooi vrij gaatje op de zaterdag![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, als ik die kaart krijg moet ik op zondag eerst naar Rotterdam om vandaar met de trein te kunnen.
Combi vervoer
[..]
Vrijdag, biertje pakken met medesupporters-boffers en 'toe levenOp laten fokken' voor de wedstrijd.
Zaterdag, biertje pakken met medesupporters-boffers en 'toe levenOp laten fokken' voor de wedstrijd.
Zondag, naar de wedstrijd.
euh, jij bent net 24 toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
Vroegah toen ik nog jong was toen pikten we nog wel eens wat van elkaar
Stelletje boefjesGa nu maar bier drinken ofzo!
FRANK! 24!! BRILJANT!!! GAAF!!! SUPERVET!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
euh, jij bent net 24 toch?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
euh, jij bent net 24 toch?
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op fokken voor een wedstrijd tegen psv..
Die gasten zijn zo mak als het maar zijn kan
try harderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |