Nou, dan laat ik het anders stellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als jij niet wil dat je grasmatje thuis overwoekert wordt door MOS en andere dingen, ka je het beter wel doen. Daarnaast haal je ook wat gras er mee uit waardoor er weer meer ruimte ontstaat voor nieuw jong gras.
Hij wel..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, dan laat ik het anders stellen.
Ik heb m'n pa nog nooit zien verticuleren, maar we hebben prachtige grasvelden.
Kan niet, want ze kunnen niet achterkomen met hun mooie walsjes..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Één woord Ursel: Asfalteren
Zo nu ga ik op de fiets naar Nunspeet (30km) en dan daar golfen en BBQen en dan is de vakantie voorbij
Dan maar op de zuid-europese manier, neerleggen dat asfalt en dan met de hark en de handwals er over. Niet zo glad als onze rijkswegen maar meer een soort andere vorm van Zeer Open Asfalt Betonquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan niet, want ze kunnen niet achterkomen met hun mooie walsjes..![]()
Krijg je er dan ook van die mooie zwarte slaafjes bij..??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan maar op de zuid-europese manier, neerleggen dat asfalt en dan met de hark en de handwals er over. Niet zo glad als onze rijkswegen maar meer een soort andere vorm van Zeer Open Asfalt Beton![]()
Je was ons vergeten??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Mannen van BoF,
Ik wilde dit in de ochtend doen maja was het vergeten
Had vandaag me kennismaking op de Haagse Hoge School. 1ste indruk natuurlijk dta het echt een tof jaartje gaat worden. Wel ok klasgenoten, 1 piloot die door een ziekte niet verder mocht gaan dat vond ik wel heel erg jammer voor die gozer. maja verder lekkere wijven op die school.
Wens me succes![]()
![]()
Dus wel ons vergeten. Ik vergeet nooit wat te posten hier..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee, JULLIE nooit. Maar neerzetten dat ik vandaag me kennismaking had![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus wel ons vergeten. Ik vergeet nooit wat te posten hier..![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
ok ik ga ff BF2 spelen hoi
Ik vind dat jij weer terug naar school moet..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat we hier ons moeten aanmelden voor sexieule voorlichtigen voor de kont.
sexieule voorlichtigenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat we hier ons moeten aanmelden voor sexieule voorlichtigen voor de kont.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Splinter Cell: Chaos Theory of Lord of the Rings: Battle for Middle Earth!
Ja hoor zeg maar wanneer, waar en hoe laat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ viro/all
nu je een beetje met die BF2 filmpjes aant kloten bent, kunnen we niet weer een keer ouderwets allemaal inloggen, een beetje gaan stunten en dat je daar ene mooi filmpie van maakt> lijkt me wel kick![]()
http://www.yomedia.com/yomedia/07e0240d48/anale_seks ( NSFW )quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
PM-etje..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:41 schreef Suikermais het volgende:
[..]
http://www.yomedia.com/yomedia/07e0240d48/anale_seks ( NSFW )
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mixen met kopkaas! Dat is een delicatesse!
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:57 schreef staticdata het volgende:
[..]hele rel aan de gang en jij non chalant je fotootjes posten
![]()
![]()
Zoiets heet gewoon Keltie pesten..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef henkus_ het volgende:
[..]
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeld
ee voetbalfan zou ook spel van de tegenstander en zijn achterban moeten kunnen respecteren en warderen.
mooie foto's trouwens ziet er daar erg rustig uit, zitten wel een paar mooie wallpapers tussen![]()
Tegenstander en achterban waarderen? Dat gebeurd ook wel, respect genoeg voor FC Utrecht en haar supporters evenals De Graafschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:20 schreef henkus_ het volgende:
[..]
maakt het topic wel leuker voor mensen die geen donder geven om voetbal, vind het altijd zo simpel .. is the best, alle andere zijn klote, je zal nooit eens horen van een voetbalfan dat een tegendoelpunt kwam uit een mooi 1 - 2 tje vanaf 15 meter waarbij de verdediging prachtig werd uitgeschakeld
ee voetbalfan zou ook spel van de tegenstander en zijn achterban moeten kunnen respecteren en warderen.
mooie foto's trouwens ziet er daar erg rustig uit, zitten wel een paar mooie wallpapers tussen![]()
En mijn mooie ADO dan??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tegenstander en achterban waarderen? Dat gebeurd ook wel, respect genoeg voor FC Utrecht en haar supporters evenals De Graafschap.
De rest van de Nederlandse clubs mag de tering krijgen![]()
Als ik zeg dat ik respect heb voor ADO en haar achterban, krijg ik "relnicht" naar m'n kop gegooidquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:38 schreef ursel het volgende:
[..]
En mijn mooie ADO dan??![]()
![]()
Het mooie groen-geel.
De trotse ooievaar..![]()
Zo nu ga ik weer achter me 360quote:Als er mensen zijn die willen doneren voor de JT server dat kan altijd.
Je kan doneren op de volgende rekening :
rekening nr : 9588192
T.N.V : V A Rewat te Den haag
Vermeld wel erbij je fok/bf2 nickname + donatie JT server anders weet ik god ganse niet waarvoor het dient.
terecht, want een botte, zelfingenomen lul is dat manquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:42 schreef staticdata het volgende:
nou laten we verder gaan over hersenloze supporters dan
Johan Derksen met dood bedreigd
pffff dan nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
terecht, want een botte, zelfingenomen lul is dat man![]()
das waarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
pffff dan nog![]()
alsof je door het lint moet gaan als iemand "je clubbie" loopt af te zeiken, kom op zeg.
ow kutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:51 schreef staticdata het volgende:wat krijgen we nou onder ijsmuts posten
ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
F1daar heb ik al tijden niet meer naar omgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |