Die gaan zoals gewoonlijk weer voor de NACompetitiequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef jpjedi het volgende:
Tering Feyenoord...allemaal kapotstampen die tering Hollanders.![]()
Hup NAC - strak onderaan.![]()
![]()
Heb ik het niet over, zeg gewoon dat ze mak zijn. Je hoort ze tijdens een wedstrijd ook bijna niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegen
Hatsee, terug naar de 1ste divisie met die ratjes ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Die gaan zoals gewoonlijk weer voor de NACompetitie![]()
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die gasten hebben gewoon een goed humeur als ze feyenoord met 4-0 van de mat vegen
oja?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..
Nee hoor. Uit commercieel en internationaal oogpunt is de ij vervangen door een Yquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Owjah, het is trouwens Feijenoord. Hoofdletter "F" en een "ij" ..
Goh, denk je dat ik de historie niet weet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor. Uit commercieel en internationaal oogpunt is de ij vervangen door een Y![]()
Leer je club eens kennen man..
Vroegah was dat zo ja.. Maar geloof niet dat jij zo oud bent..
Och, dat logo gaat volgend jaar ook op de schop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
oja?
Hier staat anders dat...
[afbeelding]
en http://www.feyenoord.nl/
sterker nog
http://www.google.nl/search?q=feijenoord&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
neemt niet weg dat de ij een y isquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, dat logo gaat volgend jaar ook op de schop.
Gouden letters komen terug![]()
Die krijgen we ook nog wel door de strot terug geramdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
neemt niet weg dat de ij een y is
Blijkbaar niet, want jij stelt dat het met een ij is ipv een Y. En dat is een foutieve beredenering.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, denk je dat ik de historie niet weet?
Voor mij en vele anderen blijft het Feijenoord. Een beetje de naam aanpassen zodat buitenlanders het uit kunnen spreken![]()
Mjah, normaal zou je gelijk hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want jij stelt dat het met een ij is ipv een Y. En dat is een foutieve beredenering.
Want het was ij en IS nu Y.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FRANK! 24!! BRILJANT!!! GAAF!!! SUPERVET!!!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]nog een half jaar, dan draag ik m'n 24ste verjaardag op aan Jack Bauer
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
De datum waarop me lessen daadwerkelijk beginnen
Nee, ik heb er problemen mee dat jij bestaat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb je er problemen mee dat ik me hart wil luchten![]()
Je bent niet de enigstequote:Op maandag 27 augustus 2007 17:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Nee, ik heb er problemen mee dat jij bestaat!![]()
Meen je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ah joh zo bedoelde ik het niet man. Je kan wel af en toe een toffe kerel zijn![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]nog een half jaar, dan draag ik m'n 24ste verjaardag op aan Jack Bauer
Ok je hebt gelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg Shizzle aub.
Die berg waar we overheen zijn "gelopen" was iets pittiger en hoger dan op het kaartje stond, zodoende ging iedereen (op 1 na) mee. 2 Hadden het heel zwaar. 1 die riep dat we haar maar achter moesten laten, want ze wilde dood (ze was onderkoelt en had alles eruit gekotst), de ander riep dat we haar niet achter mochten laten en dat ze niet dood wilde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de suicide chick!?
Deal!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
dan bak ik een 24 taart voor je![]()
Haha jij was zeker de enige met bier in z'n bidon?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die berg waar we overheen zijn "gelopen" was iets pittiger en hoger dan op het kaartje stond, zodoende ging iedereen (op 1 na) mee. 2 Hadden het heel zwaar. 1 die riep dat we haar maar achter moesten laten, want ze wilde dood (ze was onderkoelt en had alles eruit gekotst), de ander riep dat we haar niet achter mochten laten en dat ze niet dood wilde.
Gelukkig is alles met beide dames goed gekomen, al had die onderkoelde wel iets meer tijd nodig.
Ik had de volgende ochtend lekker nergens last van en deed voor de ogen van de groep wat kniebuigingenAls blikken konden doden
![]()
Nee niet eens. We vertrokken om 14:00 zonder eten en sommige hadden water.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Haha jij was zeker de enige met bier in z'n bidon?
quote:
quote:Door het gebruik van een organische meststof vormen planten (lees grasplantjes) een uitgebreid en sterk vertakt wortelgestel met veel haarwortels. In warme periodes is het gazon hierdoor minder droogtegevoelig. Met Gazon-AZ® bevordert u niet de lengtegroei, maar juist de breedtegroei.De graszode wordt dichter en diepgroen.
Gazon-AZ® is een specifiek voor het gazon samengestelde meststof opgebouwd uit plantaardige en dierlijke eiwitten en bevat Azotobacter-bacteriën en oppervlakte-composteringsbacteriën. Deze bacteriën samen zorgen ervoor dat het grasmaaisel wordt omgezet in waardevolle voeding.
Hey, bedankt man..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog even gekeken voor je grasWant ik weet er niet 100% het fijne van, en dus al helemaal niet hoe je het goedkoop en zonder poespas extra's kan opknappen.. Wij deden gewoon keer op keer de full threatment bij die rijke stinkers
![]()
Maar goed, met verticuteren zat ik goed.. dat wist ik ook wel, want dat is wel belangrijk. Na een tijdje krijg je namelijk een viltlaagje op je grasmat en dat doet hem "stikken".. Met verticuteren klop je em dus weer los en snij je de wortels door zodat die weer ruimte hebben en kunnen groeien.
Het inzaaien wat jij dus had gedaan heeft geen nut als het niet geverticuteerd is..
De pest is alleen dat ik niet weet hoe je dat met de hand moet doen, weet alleen dat het veel tijd kostEen verticuteer machine kost ook veel geld en ik geen idee of je die kan huren.
http://www.goedgroen.com/verticuteren.html
Een echt mooi gazon (zoals IJs leuk opmerkte; wat wil je dan? een golfbaan?) kost flink wat werk hoor![]()
Zo moet je in het seizoen, tussen april en september zeker 1 x per week maaien![]()
Wij gebruikten trouwens Gazon AZ van EcoStyle, zeer goed spul!
[..]
Ik doelde meer op het met de hand verticuteren.. het is in principe niets meer dan heel veel gaatjes prikken, een verticuteermachine is ook een soort van wals met stekels/pinnen/prikkers, en wat lepels die daarachter hangen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:50 schreef ursel het volgende:
Hey, bedankt man..
En dat veel werk, ik deed het al zo'n 3 keer per 2 weken maaien, dus dat valt dan wel weer mee..
Hoeft geen golfbaan te worden ofzo, maar wel iets knapper als dat het was voordat jullie langs kwamen..![]()
Dat het zo'n zachte ondergrond is, is daar nog wat aan te doen. Dat dus niet gelijk het gras kapot is als ik me grasmaaier omdraai..
Je hebt ook gewoon een verticuteer hark hoor..anders is een gewone hark ook al goed..als de mos er maar uit komt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het met de hand verticuteren.. het is in principe niets meer dan heel veel gaatjes prikken, een verticuteermachine is ook een soort van wals met stekels/pinnen/prikkers, en wat lepels die daarachter hangen.
En geloof me, als je met zo'n ding er overheen bent gegaan dan ziet het eruit alsof je hele grasmat aan stront ligt
Dan ga je hem maaien. (wij deden dat met een grasmaaier met "stofzuiger"). Vervolgens strooi je er Tuinaarde of liefst Tuinaarde Plus er overheen en dat hark je er door, Beetje AZ®-kalk als de zuurgraad van de grond te laag is... Gazon AZ eroverheen en dan.. platwalsen!.. ja écht!![]()
Maar dat is dus het complete onderhoudspakket/ start van het seizoen, ziet er niet uit als het klaar is.. maar als het zijn inwerktijd heeft gehad dan heb je een schitterend gezond gazonnetje. Om er nu nog wat aan te doen zou zonde zijn, en hij is ook niet echt kapot of dood.. Volgend jaar April een goede reanimatie gevenEn daar wil ik je tegen die tijd best wel mee helpen want ik hou van gras
![]()
Zachte ondergrond heb ik geen verstand van, heb het ook niet meegemaakt.. kan niet vertellen wat de oorzaak of de oplossing er voor is, maar ik kan wel eens wat gaan rondvragen.. zie ik die jongens ook weer eens![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr_Baus het volgende:
verkeerde knopje...
Niet alleen het mos, je moet ook die wortels ff los kunnen steken.. weet niet of dat met een verticuteer hark kan? Ik ken ze niet, maar met een normale hark ga je dat niet redden.. En ik denk dat een "wortelbehandeling" op Ursel zijn gazonnetje geen kwaad kan.. Het is iig te doen hoor, maar zonder machine een vette kutklus.. dan is het ECHT harken, en niet op zijn mietjesquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef jpjedi het volgende:
Je hebt ook gewoon een verticuteer hark hoor..anders is een gewone hark ook al goed..als de mos er maar uit komt.
Verticuteren moet minstens 1x ja... maaien moet echt vaker hoor; 1x per week.. en dat kan zelfs 2x per week zijn..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef Keltie het volgende:
Moet je een grasveld sowieso niet gewoon 1x maaien in de zomermaanden?
Zo'n apparaat is, hier in de buurt tenminste, gewoon te huur.. Maar of dat dan ook voor grasveldjes bij particulieren is?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je je nou al aangemeld voor de bootlan??![]()
Dat willen we nu weten!, en gewoon volle hap lappenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:26 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee niet aangemeld.
Ben wel aan het overwegen om 2 daagjes te komen (vrijdag en zaterdag). Enig idee hoe het dan zit met de kosten (bijdrage)? En voor wanneer dien je uiterlijk te weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |