Natriumlampen wel, Kuuk.quote:
Natriumlampen? Is dat nieuw? Waarom is er geen gloeilamp? Of een gloedlamp?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef JDude het volgende:
Natriumlampen wel, Kuuk.
Dat zou wel alles verklaren!quote:
Mja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
En dan zitten jullie naast elkaar elkaar dingen te vragen via zoeen website en zoeen uitleg geven en googlen om het elkaar te laten zien, weer via zoeen website. Gek hoor! GEK! G E K
Zó tof. Wow. Echt. Nuecken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef JDude het volgende:
Dat zou wel alles verklaren!
[afbeelding]
Dat rechter plaatje zijn van die natriumlampen. Dat ouderwetse oranje licht zeg maar.
Ja maar nu snappen alle (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
En dan zitten jullie naast elkaar elkaar dingen te vragen via zoeen website en zoeen uitleg geven en googlen om het elkaar te laten zien, weer via zoeen website. Gek hoor! GEK! G E K
Oke! Even m'n bier opdrinken!quote:
Ohw oké. Stomme bier gaat ook álijtd voor.quote:
ehmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar nu snappen alle () andere lezers het ook meteen!
Grapje muis! We gaan niet gek doen in het huis. We blijven nog even interwebsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Dit gaat té ver.
en terechtquote:
Vieze plaatjes kijken zeker, stelletje vuilakken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grapje muis! We gaan niet gek doen in het huis. We blijven nog even interwebsen.
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef Asics het volgende:
mooie foto in d OP![]()
groeien daar paprika's?
JA heh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
De / me knop, denk ik.
Wel de goeie kant op kijken he! De beruchte oranje gloed van dit voorjaar hing ergens aan de zuidwestkant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Frumzel het volgende:
Hm, zie geen oranjegloed hangen boven breda...
Dat deed ik heul niet destijds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Asics het volgende:
je moet ook eerst wat paddo's eten
Hm, misschien dat dat het is. Ik kijk vanuit Gorinchem op de Noordoostkant, dus dat zal het wel zijn dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel de goeie kant op kijken he! De beruchte oranje gloed van dit voorjaar hing ergens aan de zuidwestkant.
Al snap ik dat de TT hier wat verwarrend kan werken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Frumzel het volgende:
Hm, misschien dat dat het is. Ik kijk vanuit Gorinchem op de Noordoostkant, dus dat zal het wel zijn dus...![]()
Dat is niet erg gastvrij, Kuuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[afbeelding] Scheer je weg. Niet Bredanaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding] Scheer je weg. Niet Bredanaar.
Ja dat zeg je er dan weer niet bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Frumzel het volgende:
Ik heb er wel 6 jaar op school gezeten ja![]()
Bofkont!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:29 schreef densmee het volgende:
donderdag mag ik weer naar breda
al 3 maanden niet naar school geweest ivm vakantiequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Asics het volgende:
[..]
Bofkont!
nog 4 nachtjes slapen . . . .
Daar heb ik nog een biertje gedronken. Opgezwolle knalde uit de boxen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben alleen even bij de blauwe noot geweeest
toen ik er was ook opgezwolle !!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een biertje gedronken. Opgezwolle knalde uit de boxen.![]()
Ik stond lekker buiten, net na de regenbui.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
toen ik er was ook opgezwolle !!!
wie weet hebben we gemeet
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik stond lekker buiten, net na de regenbui.
Zat je op zo een stoere fiets met een zonnenbril op?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]ik ook ... tijdens de regenbui zat ik in de baron
Ik was er niet zo heel erg lang. Geen idee hoe laat het was toen ik ging.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
was je er met het slotnummer om 20:00??
Nee nee, iets meer schuin tegenover. Girasole heet die italiaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
pizza mama?? die bedoel je toch niet?
de smerigste tent van breda!!!
Die zit in de Sophiastraat. En het was vroeger een indonesisch restaurant inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
girasole nog nooit van gehoord ... of bedoel je die in de sophiastraat ... was vroeger een indonesisch restaurant ...
Dan kun je ons niet gemist hebben. ik stond net naast de deur met een biertje in de hand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
klopt het was rustig ... ik zat buiten bij de deur aan een tafeltje met de enige groep die buiten zat haha
Ons groepje was nog kleiner. Ik was met mijn broer op pad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
Er stond daar wel klein groepje man of 4 geloof ik?? herkende jou niet in elk geval *sorry*
Nu kuukske er niet is moet iemand het overnemen natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:06 schreef Spekkiemonster het volgende:
het lijkt wel ons eigen topicje nu he bassie
we houden haar gewoon in ere op deze manierquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:10 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nu kuukske er niet is moet iemand het overnemen natuurlijk.![]()
Nou en dan heb je tussen die kleine hoeveelheid mensen niet eens een groepje gezien met 3 leuke meiden en wat zatte aanhang?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:09 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ons groepje was nog kleiner. Ik was met mijn broer op pad.![]()
Ik heb volgens mij niemand buiten zien zitten. De meeste mensen stonden bij die fietsen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Nou en dan heb je tussen die kleine hoeveelheid mensen niet eens een groepje gezien met 3 leuke meiden en wat zatte aanhang?
Ik denk dat ze wel trots op ons is als ze weer weer terug is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
we houden haar gewoon in ere op deze manier![]()
Zelfs ik ben trots op onsquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel trots op ons is als ze weer weer terug is.![]()
Ja toen die fietsen kwamen ging iedereen daarnaar toe, toen zat ik nog in de baron hoor ....quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niemand buiten zien zitten. De meeste mensen stonden bij die fietsen.
Erg nuchter was ik ook niet meer.![]()
zouden we het gewoon halen zonder kuuk?? de #84 ??quote:
Dan kan het zijn dat ik al net op weg was naar Girasol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ja toen die fietsen kwamen ging iedereen daarnaar toe, toen zat ik nog in de baron hoor ....
ben pas rond 19:30 die kant opgegaan ongeveer ... meeste mensen waren toen al afgehaakt
Hoe lang blijven die twee tortelduifjes weg?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
zouden we het gewoon halen zonder kuuk?? de #84 ??
FM, ga niet mierenneuken en ga foto's makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:16 schreef veldmuis het volgende:
Lezen! Uitge-lezen! Lees je veel boeken?
Oh, ik ben niet zo van het zoekwerk!
Ik heb ze regelmatig zien rijden 's ochtends toen ik nog in Etten-Leur werkte. Snoeihard over de snelweg, 3 tot 5 donkere auto's.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef veldmuis het volgende:
Zie net een paar hele dikke donkerkleurige auto's met geblindeerde ramen enzo, zwaailicht op het dak en een sirene aan voorbij scheuren! Wat voor tofs zou er gaande zijn?
Ik liep zaterdag nog langs jouw werk, was op weg naar Louis van Dijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:36 schreef BossFight het volgende:
mogguh.
niet 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
teveel biertjes gedronken?
Het is niet zo indrukwekkend als het er uit ziet hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag nog langs jouw werk, was op weg naar Louis van Dijk.
De winkel van Louis van Dijk is anders best groot geworden sinds hij verhuisd is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Het is niet zo indrukwekkend als het er uit ziet hoor.![]()
Was dat de voormalige Jaguar garage?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Ritchie het volgende:
Toch mis ik de mooie auto's in de showroom
De dokter gaat Fratsen kweken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef Frazz het volgende:
Ze vermoedde een beginnende blaasonsteking. Urine moest op de kweek gezet worden en morgen hoor ik de uitslag.
hardlopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat train je asics?
Misschien kunnnen jullie nog in therapie en het nog een laatste kans geven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef hannekethemaster het volgende:
iemand ervaring met kapper brainwash op brabantplein??
ik wil weg bij mijn vorige kapper en deze is iig lekker cheap!
Dat was het eerste waar ik aan moest denken, maar ik durfde het hier niet te postenquote:
Je PI, wat doe je?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:26 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
Ik kom er regelmatig; hij is wel ok. Je kunt er niet reserveren, waardoor je weleens lang moet wachten (maar goed als je tijd hebt en het kost maar ¤12,-). Nooit echt ontevreden geweest over hun kunsten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef hannekethemaster het volgende:
iemand ervaring met kapper brainwash op brabantplein??
ik wil weg bij mijn vorige kapper en deze is iig lekker cheap!
Ja hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol in eh, daar?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja hoor!
Het is nu wel enorm kutweer, maar dat zal in Breda vast niet veel beter zijn. Gelukkig hebben we een stapel DVDs mee.
* Asics mompelt iets over sponsorkaartjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef Ritchie het volgende:
het gaat niet rap nee.. maar rap genoeg om genoeg geld aan uit te geven.
Ook voor en na de wedstrijd wordt er nogal wat gedronken.
Uitwedstrijden gaan wij ook niet zo heel veel, maar we zitten dan toch wel weer in een kroeg in Breda.
Not guilty!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:20 schreef veldmuis het volgende:
Memorabel moment. Dit topic gaat de week misschien wel halen.
Geloof jij het?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:26 schreef Ritchie het volgende:
Het weer wordt juist wel beter! Het schijnt de komende dagen droog te blijven en zo rond de 23 graden!
ja maar ook dat de Hoegaardens extra goed smaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:36 schreef fransbreda het volgende:
Dat is toch dat ding wat zorgt dat je bier lauw wordt.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:29 schreef Asics het volgende:
Die goudgele rakker met blonde kraag
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:58 schreef fransbreda het volgende:
alleen krijg ik em niet vol.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:11 schreef ihugster het volgende:
[..]
ik zweer ut. Allemaal dopeheads hier op FOK!
![]()
![]()
Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:15 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je kan toch zien aan het topic nummer dat dit een hele tijd geleden is!
Ik heb nu een fles jup en een joint![]()
Joh, is Frollo familie van jou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef Asics het volgende:
willen jullie ajb mijn schoonbroeahtje ff feliciteren?
feliciteer *hier* Frollo
ja, ken jem ook dan?quote:
Van username.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Asics het volgende:
ja, ken jem ook dan?
Q-dance! nog één nachtje slapen!quote:
Langharig tuig, dat is het!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef Asics het volgende:
hier nog een picca van Testament
was echt een ruig concert!
met mijn ixus gemaakt want mij eos mocht niet mee naar binnen, helaas.
[afbeelding]
IK SCHROK!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Boe.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Boe.
Speciaal voor jou ga ik het nú opstarten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef Frazz het volgende:
![]()
Moet je weer op hetzelfde moment reageren!
En kan je op msn komen? wil ff wat met je bespreken!
Veldmuis!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik het nú opstarten.
Hallo mede-Bredanaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Één wonderschone goedenmiddag waarde mede-fokkers
K. jij krijgt geen naamtopique
Omdat ik Breda une zeer toffe stad vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:20 schreef veldmuis het volgende:
Owja. Wat doet-ie hier eigenlijk?
Op vrouwenjacht!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:20 schreef veldmuis het volgende:
Owja. Wat doet-ie hier eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |