Natriumlampen wel, Kuuk.quote:
Natriumlampen? Is dat nieuw? Waarom is er geen gloeilamp? Of een gloedlamp?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef JDude het volgende:
Natriumlampen wel, Kuuk.
Dat zou wel alles verklaren!quote:
Mja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
En dan zitten jullie naast elkaar elkaar dingen te vragen via zoeen website en zoeen uitleg geven en googlen om het elkaar te laten zien, weer via zoeen website. Gek hoor! GEK! G E K
Zó tof. Wow. Echt. Nuecken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef JDude het volgende:
Dat zou wel alles verklaren!
[afbeelding]
Dat rechter plaatje zijn van die natriumlampen. Dat ouderwetse oranje licht zeg maar.
Ja maar nu snappen alle (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
En dan zitten jullie naast elkaar elkaar dingen te vragen via zoeen website en zoeen uitleg geven en googlen om het elkaar te laten zien, weer via zoeen website. Gek hoor! GEK! G E K
Oke! Even m'n bier opdrinken!quote:
Ohw oké. Stomme bier gaat ook álijtd voor.quote:
ehmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar nu snappen alle () andere lezers het ook meteen!
Grapje muis! We gaan niet gek doen in het huis. We blijven nog even interwebsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Dit gaat té ver.
en terechtquote:
Vieze plaatjes kijken zeker, stelletje vuilakken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grapje muis! We gaan niet gek doen in het huis. We blijven nog even interwebsen.
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef Asics het volgende:
mooie foto in d OP![]()
groeien daar paprika's?
JA heh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
De / me knop, denk ik.
Wel de goeie kant op kijken he! De beruchte oranje gloed van dit voorjaar hing ergens aan de zuidwestkant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Frumzel het volgende:
Hm, zie geen oranjegloed hangen boven breda...
Dat deed ik heul niet destijds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Asics het volgende:
je moet ook eerst wat paddo's eten
Hm, misschien dat dat het is. Ik kijk vanuit Gorinchem op de Noordoostkant, dus dat zal het wel zijn dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel de goeie kant op kijken he! De beruchte oranje gloed van dit voorjaar hing ergens aan de zuidwestkant.
Al snap ik dat de TT hier wat verwarrend kan werken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Frumzel het volgende:
Hm, misschien dat dat het is. Ik kijk vanuit Gorinchem op de Noordoostkant, dus dat zal het wel zijn dus...![]()
Dat is niet erg gastvrij, Kuuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[afbeelding] Scheer je weg. Niet Bredanaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding] Scheer je weg. Niet Bredanaar.
Ja dat zeg je er dan weer niet bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Frumzel het volgende:
Ik heb er wel 6 jaar op school gezeten ja![]()
Bofkont!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:29 schreef densmee het volgende:
donderdag mag ik weer naar breda
al 3 maanden niet naar school geweest ivm vakantiequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Asics het volgende:
[..]
Bofkont!
nog 4 nachtjes slapen . . . .
Daar heb ik nog een biertje gedronken. Opgezwolle knalde uit de boxen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben alleen even bij de blauwe noot geweeest
toen ik er was ook opgezwolle !!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een biertje gedronken. Opgezwolle knalde uit de boxen.![]()
Ik stond lekker buiten, net na de regenbui.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
toen ik er was ook opgezwolle !!!
wie weet hebben we gemeet
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:45 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik stond lekker buiten, net na de regenbui.
Zat je op zo een stoere fiets met een zonnenbril op?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]ik ook ... tijdens de regenbui zat ik in de baron
Ik was er niet zo heel erg lang. Geen idee hoe laat het was toen ik ging.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
was je er met het slotnummer om 20:00??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |