ambulance is de enige met 3 tonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ambulance en politie is minimaal maar er zit wel verschil in. Brandweer is heel anders.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Politie is tweetonig muis!!
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Nu je het zegt!
Ik vraag me nou alleen wel af waarom het verschil tussen politie en ambulance amper hoorbaar is, terwijl brandweer echt kei-anders is. Zijn het mijn oren?
Ik aan de vorm!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Ik hoor sowieso het verschil niet. Ik zie het altijd aan de kleur van het voertuig.
ik nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had al gemerkt dat ik gepwnd was!
Die wil ook wel wat zeggen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik aan de vorm!
Ja, precies! Brandweer klinkt als "OPZOUTEN IK WIL ERLANGS" en politie/ambulance als "wilt u even aan de kant gaan zodat ik mij tezamen met mijn voertuig langs het uwe kan begeven?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzo. De andere twee is meer een schel, electronisch piepje.
Hoe'st met jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Asics het volgende:
ik nog niet
ik hoor m anders nooitquote:
Wij liggen hier dubbel van het lachenquote:
Godsamme, stop eens met herhalen.quote:
Nee, tot het een vormfout is, dan zijn de poppen aan het dansen!quote:
Ja maar. Maar. Aargh.quote:
Ik bij nader inzien ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Jou snap ik dan weer niet vm. [afbeelding]
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Ik bij nader inzien ook niet echt.
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.quote:
DAT IS NIET WAAR.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Elvis ook!
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.
RIP AAN. RIP UIT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
RIP AAN, het was RIP AAN.
Wiskunde, veuls te moeilijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat zou betekenen dat er 2x287 posts in een topic passen!
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wiskunde, veuls te moeilijk.
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
GMTA !! Ik zég het je. Wij zijn zo GMTA-ig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!
Ik weet het niet!
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.
Ik krijg ook spontaan even heimwee naar het uitzicht uit mijn keukenraam..
Dat zijn straatlantaarns, Kuuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
's Nachts.
Die kleuren niet oranje JD.quote:
JE MOET!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |