Ik heb ze regelmatig zien rijden 's ochtends toen ik nog in Etten-Leur werkte. Snoeihard over de snelweg, 3 tot 5 donkere auto's.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef veldmuis het volgende:
Zie net een paar hele dikke donkerkleurige auto's met geblindeerde ramen enzo, zwaailicht op het dak en een sirene aan voorbij scheuren! Wat voor tofs zou er gaande zijn?
Ik liep zaterdag nog langs jouw werk, was op weg naar Louis van Dijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:36 schreef BossFight het volgende:
mogguh.
niet 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
teveel biertjes gedronken?
Het is niet zo indrukwekkend als het er uit ziet hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag nog langs jouw werk, was op weg naar Louis van Dijk.
De winkel van Louis van Dijk is anders best groot geworden sinds hij verhuisd is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Het is niet zo indrukwekkend als het er uit ziet hoor.![]()
Was dat de voormalige Jaguar garage?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Ritchie het volgende:
Toch mis ik de mooie auto's in de showroom
De dokter gaat Fratsen kweken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef Frazz het volgende:
Ze vermoedde een beginnende blaasonsteking. Urine moest op de kweek gezet worden en morgen hoor ik de uitslag.
hardlopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat train je asics?
Misschien kunnnen jullie nog in therapie en het nog een laatste kans geven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef hannekethemaster het volgende:
iemand ervaring met kapper brainwash op brabantplein??
ik wil weg bij mijn vorige kapper en deze is iig lekker cheap!
Dat was het eerste waar ik aan moest denken, maar ik durfde het hier niet te postenquote:
Ik kom er regelmatig; hij is wel ok. Je kunt er niet reserveren, waardoor je weleens lang moet wachten (maar goed als je tijd hebt en het kost maar ¤12,-). Nooit echt ontevreden geweest over hun kunsten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef hannekethemaster het volgende:
iemand ervaring met kapper brainwash op brabantplein??
ik wil weg bij mijn vorige kapper en deze is iig lekker cheap!
Ja hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:15 schreef veldmuis het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol in eh, daar?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja hoor!
Het is nu wel enorm kutweer, maar dat zal in Breda vast niet veel beter zijn. Gelukkig hebben we een stapel DVDs mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |