Dat blijf ik ook niet snappen, ze staan wel op Pukkelpop, ga je morgen nog naar de Ekko?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Brahimov het volgende:
Waarom speelt Voxtrot niet op Lowlands terwijl ze wel in het land zijn?![]()
Wij deden dat vorige week al.. eigenlijk later moeten doen, aangezien ik sindsdien aan niks anders meer kan denkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef kciR het volgende:
Gisteren hebben we besproken wie er rijd en wie wat meeneemt enzo.. ik krijg er nu wel erg veel zin in..![]()
Die spelen toch op de Fok!-meet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Op welke dag komt Depeche Mode eigenlijk?
Heheh, idd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:07 schreef kciR het volgende:
[..]
Die spelen toch op de Fok!-meet?
Dat is eigenlijk wel stijl, om die om donderdagavond 0.00 aan te vragen, zijn ze toch even geweest
ten derde: de ontzettend zure,schrale, brakke lucht die er al hangt vanaf de eerste ochtend terwijl je net met je brakke harses enigzins wakker bent op weg om nieuw bier te kopen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef frame-saw het volgende:
Die 24 uurs tent is niet te missen. Ten eerste het lawaai, ten tweede staat hij op een niet zo handige plaats.
Ik heb niks met die hele tent.
Hier ook. Heb al sinds vorige week maandag keelpijn, hoop echt dat het voor donderdag over is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef ralfseltje het volgende:
Klote, word ik net wakker, opeens keelpijn en hoofdpijn! Niet ziek worden vlak voor Lowlands
Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef Luni het volgende:
Nog geen vervanger voor Lily Allen?
Marskramer ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:26 schreef CherryLips het volgende:
geen lily allen.
waar verkopen ze trouwens van die kleine plastic kutstoeltjes?
Bij Halfords hebben ze stoeltjes voor nog geen 6 euro. Kan je mooi inklappen zodat ze weinig ruimte innemen en zitten perfectquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:26 schreef CherryLips het volgende:
geen lily allen.
waar verkopen ze trouwens van die kleine plastic kutstoeltjes?
Ik heb potdikke ook sinds maandag last van mijn keel. Alleen begint het nu pas echt pijn te doen. Arme wijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier ook. Heb al sinds vorige week maandag keelpijn, hoop echt dat het voor donderdag over is.
donderdag veel regen, vrijdag en zaterdag bewolkt, zondag regen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef sunmoonstar het volgende:
Sjonge.. op elke weer-site die ik bekijk zijn de weersvoorspellingen niet geweldig![]()
Waar moet ik kijken om toch een beetje een positief vooruitzicht te hebben???![]()
![]()
Strepsils helpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:58 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik heb potdikke ook sinds maandag last van mijn keel. Alleen begint het nu pas echt pijn te doen. Arme wij![]()
Nou nou, poeh poeh, alsof dat wat voorstelt. Ik doorsta afgrijselijke pijnen hier en jij klaagt over een uit de hand gelopen rochelquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef Laton het volgende:
stel jullie niet aan.. ik heb net overgegeven
Net gehaald, 2 smaken zelfsquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Strepsils helpenEn verder maar hopen dat het voor donderdag over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |