Das wel lullig inderdaad.... Zeker omdat zo'n 'eerste schooldag' geen zak voorstelt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Mijn vader komt me zondag om 5 uur al halen gvd... ze willen dat we uitgerust op de eerste schooldag op school zitten.
De eerste schooldag gaat als volgt: je gaat rond het middaguur naar school, zoekt je lokaal, gaat zitten, bijkletsen, rooster krijgen, levensverhaal van de mentor aanhoren en naar huis. Moet ik daarvoor Tool missen?!!!![]()
Ik zou gewoon er heen gaan. Dan als je binnen bent je vader bellen zo van: Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Mijn vader komt me zondag om 5 uur al halen gvd... ze willen dat we uitgerust op de eerste schooldag op school zitten.
De eerste schooldag gaat als volgt: je gaat rond het middaguur naar school, zoekt je lokaal, gaat zitten, bijkletsen, rooster krijgen, levensverhaal van de mentor aanhoren en naar huis. Moet ik daarvoor Tool missen?!!!![]()
Sucks when you are that youngquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Die kun je op Lowlands kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:57 schreef Laton het volgende:
jammer dat we dit jaar geen partytent meehebben
ja maar niet voor 15 euro zoals bij de gammaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die kun je op Lowlands kopen.
Probeer dat maar eens in een koepeltentje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zat even op Google-afbeeldingen op 'Helicopterman' te zoeken, maar zeker de 1e hit was niet helemaal wat ik verwachtte
omdat ik geen zin heb om em mee te slepen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom koop je er dan niet gewoon 1?
Als je daarvoor Tool gaat missen, ben je gestoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Ja ik van m'n voor de helft afgebroken voortandquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef ralfseltje het volgende:
Klote, word ik net wakker, opeens keelpijn en hoofdpijn! Niet ziek worden vlak voor Lowlands
dat heb ik dus ook altijd maar het komt uiteindelijk altijd wel goed. als je de belangrijkste dingen maar niet vergeet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tijd om een lijstje te maken wat ik nog moet kopen. Ik heb in ieder geval al bier, dat heb ik nog over van Wâldrock. Scheelt weer aardig in gewicht van de boodschappen vandaag. En verder schieten me de hele tijd dingen te binnen die ik nodig heb, maar omdat ik ze steeds niet opschrijf heb ik nu eigenlijk geen flauw idee wat ik zou moeten kopen.
Niks, ga gewoon naakt, scoor een bedpartner (en dus onderdak) en dan mag je vast wel een broek lenen ofzo!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een n00b, ik heb geen idee wat ik allemaal mee moet nemen.
tent en slaapzak heb ik iig alquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Niks, ga gewoon naakt, scoor een bedpartner (en dus onderdak) en dan mag je vast wel een broek lenen ofzo!![]()
mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een n00b, ik heb geen idee wat ik allemaal mee moet nemen.
Briljant hoe je volledig aan de essentie van zijn post voorbij weet te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tent en slaapzak heb ik iig al.
ik moet echt m'n labello niet vergeten.
vrouwen hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Briljant hoe je volledig aan de essentie van zijn post voorbij weet te gaan.
ow ja dat wou ik ook nog doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef PastoorPeter het volgende:
Oja! Ik moet niet vergeten naar de kapper te gaan!
ja goed hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Briljant hoe je volledig aan de essentie van zijn post voorbij weet te gaan.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef PastoorPeter het volgende:
Oja! Ik moet niet vergeten naar de kapper te gaan!
Zijn er geen extra voordelige Lowlands-treinkaartjes? (Voor de mensen die geen OV hebben, natuurlijk) Zoiets las ik op het station.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef Leonos het volgende:
Voordat de mensen een treinkaartje gaan kopen, je OV is weer geldig donderdag
Dat is echt de hel... Ik had ook altijd 'de eerste schooldag' gelijk de dag na Lowlands. Dan kom je daar aan op school rond 12:00, kijk je in welke klas je zit en loop je naar het juiste lokaal toe. "Hoi, ik ben dit jaar jullie mentor. Ik houd van hockey en lesgeven. Dit is jullie rooster. Ik zie julie allemaal morgen!" Klaar. Iedereen kent het welquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
En dat is dan denk ik de oplossing... Ruzie met je ouders voor een tijdje, maar wel een complete Lowlands. Lijkt me echt niet tof, terwijl je gewoon op het terrein bent, je fucking veel geld hebt betaald voor een kaartje, het feest in volle gang is....om dan om 17:00 afscheid te moeten nemen en weg te lopen van het dampende festivalterrein.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef Laton het volgende:
een echte fan gaat gewoon naar tool en neemt gezeik van ouders op de koop toe.
Goed dat je het zegt, begin in september, even zien wanneer ik 'm mag afhalen. Waarschijnlijk niet voor donderdag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef Leonos het volgende:
Voordat de mensen een treinkaartje gaan kopen, je OV is weer geldig donderdag
Ja, die zijn er als het goed is gewoon elk jaar, de Lowlands weekend-retour.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef mindgames het volgende:
[..]
Zijn er geen extra voordelige Lowlands-treinkaartjes? (Voor de mensen die geen OV hebben, natuurlijk) Zoiets las ik op het station.
quote:Speciaal Lowlands retour
Ook dit jaar is er weer een speciaal Lowlands retour te koop. Met dit kaartje koop je in één keer zowel de heenreis als de terugreis tegen de prijs van een dagretour. Het retour is geldig van donderdag 16 tot en met maandag 20 augustus. Dit speciale retour is te koop vanaf maandag 13 tot en met zaterdag 18 augustus in de kaartautomaat met aanraakscherm onder de knop "acties/ evenementen" of bij de NS-servicebalies.
Ja, er zijn speciale tickets (te halen bij de automaten en aan de NS-balie) waarvan de prijs een gewone dagretour is. Deze kaart is, volgens mij, geldig van donderdag tot maandag. Voor je lange-weekend-retour betaal je dus de prijs van een dagretour... Meer info vind je op http://www.ns.nlquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef mindgames het volgende:
[..]
Zijn er geen extra voordelige Lowlands-treinkaartjes? (Voor de mensen die geen OV hebben, natuurlijk) Zoiets las ik op het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |