Das wel lullig inderdaad.... Zeker omdat zo'n 'eerste schooldag' geen zak voorstelt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Mijn vader komt me zondag om 5 uur al halen gvd... ze willen dat we uitgerust op de eerste schooldag op school zitten.
De eerste schooldag gaat als volgt: je gaat rond het middaguur naar school, zoekt je lokaal, gaat zitten, bijkletsen, rooster krijgen, levensverhaal van de mentor aanhoren en naar huis. Moet ik daarvoor Tool missen?!!!![]()
Ik zou gewoon er heen gaan. Dan als je binnen bent je vader bellen zo van: Neequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Mijn vader komt me zondag om 5 uur al halen gvd... ze willen dat we uitgerust op de eerste schooldag op school zitten.
De eerste schooldag gaat als volgt: je gaat rond het middaguur naar school, zoekt je lokaal, gaat zitten, bijkletsen, rooster krijgen, levensverhaal van de mentor aanhoren en naar huis. Moet ik daarvoor Tool missen?!!!![]()
Sucks when you are that youngquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Die kun je op Lowlands kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:57 schreef Laton het volgende:
jammer dat we dit jaar geen partytent meehebben
ja maar niet voor 15 euro zoals bij de gammaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die kun je op Lowlands kopen.
Probeer dat maar eens in een koepeltentje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zat even op Google-afbeeldingen op 'Helicopterman' te zoeken, maar zeker de 1e hit was niet helemaal wat ik verwachtte
omdat ik geen zin heb om em mee te slepen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom koop je er dan niet gewoon 1?
Als je daarvoor Tool gaat missen, ben je gestoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef shakaboem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |