Zeker, maar ja ik meende zonet toch een flits te hebben gezien in de plaats waar ik nu benquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef Renesite het volgende:
Jaaa! Vandaag was het wel een mooie lucht
Buddyquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
wilde zonet even weten wie userbuddies van mij zijn op fok. Blijkt die Alex bovenaan te staan in het lijstje
Positie, aantal topics, user
01. 198 Alexxxxx
02. 160 Renesite
03. 105 Dr_Flash
04. 104 Sebasser
05. 099 DevilsAndDust
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef teigan het volgende:
sorry Jo0lz, ik heb ze ook niet voor je...
Sterkte ermee...
Nee helaas, deze site staat ook dicht. Er heeft waarschijnlijk iemand wat uurtjes over gehad in de vakantie periodequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:54 schreef Jesse_ het volgende:
of wat dacht je van http://webmessenger.msn.com
Is wellicht handig maar ik ben net zo happig op het plaatsen van vreemde software op de mijn zakelijke laptop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:14 schreef MaxMark het volgende:
Wij hadden op school altijd zo'n heerlijk programmaatje, 'Hopster' genaamd, die kon altijd de firewall omzeilen. Kon je gewoon met de normale MSN aan de gang 14.gif
Edit: Ik heb het programma zelfs nog steeds op mn website staan
http://maxmark.nl/progs/HopsterSetup.exe, moet je eens proberen...Ik weet alleen niet of het ook nog bij de huidige MSN-versie werkt.
Ze mogen btw sowieso niks monitoren zonder jou eerst daarvan op de hoogte te hebben gebracht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Is wellicht handig maar ik ben net zo happig op het plaatsen van vreemde software op de mijn zakelijke laptop.
En mijn relatie met de IT afdeling is niet van dien aard dat ik kan informeren wat er nou allemaal geminitoord wordt enzo.
EBuddy werkt prima, ook op het vliegveld van Bremen en Londen gebruikt. En ik heb MSN niet zo uitgebreid nodig overdag.. Als er maar een communicatiekanaal open staat naar de buitenwereld..
Eerdaags misschien maar eens MSN op mijn mobiel installeren en een mobiel internet abbo'tje afsluiten. Iemand daar ervaring mee..?? (= on topic want msn is o.a. mijn live-line naar Groningen..)
Ja klopt, weet er alles van. Maar vlak de onkunde en gebrek aan kennis van de werkgever niet uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze mogen btw sowieso niks monitoren zonder jou eerst daarvan op de hoogte te hebben gebracht.
Fair use Policy.quote:
Daar hebben we laatst idd een rot verhaal over gehoord. Dan is T-mobile toch beter.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fair use Policy.
Gemiddelde van alle gebruikers bij elkaar.
Dan valt he wel mee. Maar wat ik laatst hoorde ging het maar om een paar MBquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Paulusssttt het volgende:
Hm.. ik heb Rabomobiel.. ook FUP.. 750 Mb
Geen idee? Maar het was niet bar veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:37 schreef MaxMark het volgende:
Dus het gemiddelde daar is 750MB per mobiel, zeg maar
Er is nog meer. Do2 was 'm óók vergeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ze was haar tandenborstel vergeten, mensen.
Oh ja, dat is waar ook! Ik heb dat toen nog héél snel even kunnen zien. Ik was er heel erg blij mee om te lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je zaterdag ofzoiets nog ge PM-ed DaD ?
Ja, maar da's lang niet zo verwonderlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er is nog meer. Do2 was 'm óók vergeten.
Ik was niet helemaal bij, dit weekend, geloof ik. Ik was niet alleen m'n tandenborstel, maar de helft van m'n toiletspullen vergeten, en de andere helft van m'n spullen ligt nog ergens in Utrecht. En vooral dat nachtelijke geschreeuw is beschamend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar da's lang niet zo verwonderlijk.
Nee, het is niet wat jullie denken, heren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vooral dat nachtelijke geschreeuw is beschamend..
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat jullie denken, heren.
Ja stom hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat weer lekker met jullie. Dingen vergeten en mensen midden in de nacht door een of andere reden wakker houden![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, hou nu maar op hè.
Ik kom weer even goed voor de dag, zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Jullie laten ons nu heerlijk meegenieten![]()
Er zijn heel veel vrouwen met heel lelijke borsten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wat was het algemene oordeel?
Dat ik me heel gelukkig prijs met DaD.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wat was het algemene oordeel?
Dat is minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen met heel lelijke borsten.
Nou brak is een groot woord maar ik ben maandag weer begonnen met werken na twee weken vakantie waarin het leefritme zo ongeveer het tegenovergestelde was van mijn werktijden. Om over de activiteiten maar te zwijgen.. Dus brak door overmatig alcohol gebruik dat dan weer niet.. Maar door het slaap gebrek voelt het wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef Crack_david het volgende:
Goedemorgen...
Meer brakke mensen?
Nee kga vanavond ff kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef Crack_david het volgende:
Goedemorgen...
Meer brakke mensen?
Gekkenghuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee kga vanavond ff kijken.
Wastwat?
ik heb me prima vermaakt ja.. ik moet alleen eens van de jaegermeister afblijvenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee kga vanavond ff kijken.
Wastwat?
Ik zal eens even wat bedenkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:08 schreef freecell het volgende:
Het stuk van TARA uit de wiki van paddepoel staat LETTERLIJK in de wijkkrant
TARA zit de wijkkrant te lezen en roept ineens: "hey! dat heb ik geschreven!!"
( http://wiki.fok.nl/index.php/Paddepoel )
Het plan is nu om een ludieke mail te schrijven naar de formateurs van het wijkkrantje. Iemand een goede tekst?
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond.
Wat gaat 't hier langzaam ineens...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
@Freecell:
Geachte heer/mevrouw,
Met veel plezier heb ik vandaag uw wijkkrantje gelezen. Daarin stond een prachtig stuk over de wijk Paddepoel. Daarin staat de begrenzing van de wijk prima omschreven. Daarom wil ik u complimenteren met het plaatsen van het stuk. Ik zou zeggen ga door met het goede werk.
Met vriendelijke groet,
Tararaboemdijee
PS: ik ben de schrijver van het stukje dat u geplaatst heeft
Ik ben nog steeds niet terug in Groningen. Dat komt pas de eerste week van september weer. Als het goed is, kom ik donderdag nog wel even in Groningen. Moet nog belangrijke post ontvangen en dat was er vorige week nog niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef teigan het volgende:
alweer terug in het Groningse land PSM? Of komt dat nog?
suc6quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef maok het volgende:
Ik ga weer verder feesten
Nou ik ben Christhyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heej CookyVertel eens wat over jezelf
!
@Freecell; Kun je even PM-en hoe ik nou eigs bij je kom ?![]()
Het werkt beide kanten op, dus. Ideaal!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
De beste remedie tegen jezelf oud voelen is een oudere vriend nemen. Dan voel je je vanzelf weer heel jong.
1 jaartje jonger dan mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef CookyMonsterXD het volgende:
[..]
Nou ik ben ChristhyBen hier door Nijnja
En woon al mn hele leven in Groningen xD En ehh, ben 15 jaar
En een meisje
![]()
Dat nummer is wel leuk ja. Zit nog al wat in van het liedje zeven dagen langquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat MaxMark het over dit had:
[afbeelding]
How Much Is The Fish!!!
Yeah!
De grootste pauper-artiest óóit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat MaxMark het over dit had:
[afbeelding]
How Much Is The Fish!!!
Yeah!
Toen zat ik zo ongeveer in groep 8, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Dat was in de grote, geweldige gabber/rave-tijd.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen zat ik zo ongeveer in groep 8, geloof ik..
Het leven was nog zo simpel, toen... De enige problemen die ik had waren aardrijkskunderepetities (daar was ik écht slecht in), jongens, en het verkrijgen van zoveel mogelijk Spice Girls posters.quote:
quote:
Die ken ik allemaal niet. Ben ik nu gewoon erg jong of is m'n algemene ontwikkeling erg slecht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
Flamman & Abraxas
Oh, wij wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die hadden wij dan weer niet, in 'onze tijd'.
Dat was Sing (Sing a Song) van Nakatomiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef MaxMark het volgende:
D'r was toch ook zo'n clip van Nakatomi waar je de tieten van die vrouw kon zien door dat plastic ding dat ze aanhad? Wat een ophef was daar toen nog over
Love religion, Club Bizarre (quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
, de rest niet (U96, ...)
en ik heb er een verzameling van dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
En het is nog maar een kort rijtje, want happy hardcore heeft nog al wat voortgebracht. Die foute muziek is zeer af en toe nog leuk ook![]()
Stadspanel positief over tram in Groningenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee. Maar ik wil heul geen tram door de stad oid.![]()
Wehehe, dan kun je in totaal maar twee keer worden aangereden. Wehehe. Zulks een grap.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Bob. het volgende:
Oh god geen tram.Die dingen zijn doodeng, in Amsterdam word ik ook altijd al half dood gereden.
![]()
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Paulusssttt het volgende:
Waarom geen metro..??
Naja, een lijntje beijum/hoornse plas is toch wel een redelijk end nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
Een kleine metro dan..?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:52 schreef ghizzer het volgende:
[..]
weet je wel hoe belachelijk veel geld dat kost en weet je wel hoe klein groningen voor een metro is?
Opgelost, slotje 14.gifquote:BRAN GASLEIDING IN DE BRAND,GASKRAAN IS DICHT, BRAND UIT, NACONTROLE VOLGT
Ligt eraan waar je heen gaat. Viel gisteren reuze mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Bob. het volgende:
Hm ik vind het tijdens de keiweek nooit zo leuk, veel te druk.
Ik heb me ook wel vernuverdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:51 schreef Grulez het volgende:
Twas wel leuk in de stad.
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
O joyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
iedereen is verbijsterd dat Groningen na ruim 60 jaar weer een tram krijgt.:P
ja! noorderzonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:18 schreef Paulusssttt het volgende:
Het is hier zo angstvallig stil... En er gebeurt van alles.
En er staat ook nog het nodige te wachten zoals Noorderzon..
Iemand???
Keiweek zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:17 schreef teigan het volgende:
er is nu denk ik iets op de ACLO te doen, het was daar erg druk op de weg die kant uit..
The Boss.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bruce.
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef nietzman het volgende:
Live in Dublin kutDVD met kutCSS..
Een copieerbeveiliging.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is CSS, al dan niet voorafgegaan door kut?. Ik heb die hele dvd ook niet.
.
Kut zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een copieerbeveiliging..
En er beginnen al klassen op te komen dus ik wil even een backup maken. Maar neeeee hoor. Dit was dus de laatste legale DVD die hier naar binnen komt. Vuile uitzuigerige kutstreken van die platenbazen..
Dan betaal je altijd nog 90 procent wel, he!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee oh nee oh nee oh nee.
10% korting op alles op de site van H&M. Somebody stop me..
Hij stelt niet teleur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex is aangehouden op vakantie omdat ie 120 reed waar ie 60 mocht. En zonder boete door mogen rijden, mên, dan heb je mazzel.
Ik denk zomaar dat je helemaal geen bezwaar hebt tegen 90% van dit:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan betaal je altijd nog 90 procent wel, he!
Heeft ie mazzel gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex is aangehouden op vakantie omdat ie 120 reed waar ie 60 mocht. En zonder boete door mogen rijden, mên, dan heb je mazzel.
Die mocht er anders ook wel zijn. Wel jammer dat photoshop altijd op dat soort foto's losgelaten wordt.quote:
Behalve dat ze onrealistisch strak en mooi is en dus niet kan, hoe zie je nou precies wanneer het photoshop is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mocht er anders ook wel zijn. Wel jammer dat photoshop altijd op dat soort foto's losgelaten wordt.
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn geen oneffenheidjes te zien. Ook is de kleur altijd mooi bruin
Ze is wel erg egaal bruin inderdaad. Ook vermoed ik dat er aan de cupmaat en de buik is gesleuteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn geen oneffenheidjes te zien. Ook is de kleur altijd mooi bruin
moedervlekje, littekentje, wondje, pukkeltje, wat dan ook. Iedereen heeft wel wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?
Moedervlekjes en dergelijke. En die kleine oneffenheidjes maken iemand juist zo mooi naturelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat voor oneffenheidjes zou je moeten zien?
Ik heb toevallig gister nog een foto gemaakt omdat ik een nieuwe bh+shirtje heb gekocht. 70C, maar ik krijg die foto hier zonder kabeltje niet van m'n telefoon af...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze is wel erg egaal bruin inderdaad. Ook vermoed ik dat er aan de cupmaat en de buik is gesleuteld.
Jammer dat je de originele foto niet meer kan zien.
Trouwens DaD: doe je mee?
Welke BH maat heb jij? Met foto graag!
Da's niet eerlijk,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je helemaal geen bezwaar hebt tegen 90% van dit:
Die vieze onnatuurlijke vlek onder haar rechtertiet werkt ook niet echt mee, vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Behalve dat ze onrealistisch strak en mooi is en dus niet kan, hoe zie je nou precies wanneer het photoshop is?
Bórst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die vieze onnatuurlijke vlek onder haar rechtertiet werkt ook niet echt mee, vind ik.
Oneffenheidjes kunnen wel weggewerkt worden. Laatst stond er nog een bericht op Fok dat van een braziliaans model zelfs de navel weggesoept was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op zich worden modellen natuurlijk ook niet uitgekozen om hun oneffenheden hè.
Of ben ik nu te veel een kind van deze tijd?
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oneffenheidjes kunnen wel weggewerkt worden. Laatst stond er nog een bericht op Fok dat van een braziliaans model zelfs de navel weggesoept was.
Hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat met die navel is wel ernstig ja.
Hoi Sebas..
Ik ben er maar even weer hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alles prima he.
Leuk dat je weer terug bent hier.
niet veel gebeurd hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef Sebasser het volgende:
Nog spannende ontwikkelingen alhier waar ik van op de hoogte moet zijn verder?
Ja, ben zo weer weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
even?
Op andere tijdstippen van de dagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
Jij bent nooit moe?
Ben jij alweer thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:31 schreef Sebasser het volgende:
Jij bent nooit moe?
Ik normaal ook. mja..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op andere tijdstippen van de dag![]()
Jepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee.
Nog niet, jij al wel thuis dan?
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Drukke dag gehad, Rene?
Zo van *bliep* *bliep*? of heb je nog vakantie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustig
Bliep bliep en ff rijden in de auto van mijn ouders, lekker rustigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo van *bliep* *bliep*? of heb je nog vakantie?
Moet kunnen voor een dagje toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee. Ik deed het vandaag lekker rustig
En toen was het niet zo rustig meer alhier? of wat is er?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo zeg,
Je hebt je rijbewijs?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bliep bliep en ff rijden in de auto van mijn ouders, lekker rustig
Euhhhhh, Le pouzin > Valence > Lyon > Beaune > Dijon > Nancy > Metz > Thionville?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was het? tantotorelli? waar je langskwam bij de tolwegen?
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs?
Gefeliciteerd beste ker0l.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh, Le pouzin > Valence > Lyon > Beaune > Dijon > Nancy > Metz > Thionville?
Sarcastomizoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het hier uitermate intressant.
Dat mag hopelijk bijna.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan trek ik hierbij heel feestelijk die felicitatie ook weer in.
Wowquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook rustig aan gedaan, in case anyone was wondering.
OMG! Dat meen jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is strafbaar![]()
Wat?quote:
Optie 2quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
dat intrekken van die felicitatie?
Of bedoel je nou dat je binnenkort je rijbewijs krijgt?
Jeetje rene, doe eens duidelijk.
eerst al zo van bliep bliep, en nu zo van vaagheid.
argh, vaagheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |